Συγνώμη Μπόνο κι εμείς.... μπονέσαμε! | κοσμικα , opinions | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / OPINIONS
15:54
22/4/2013

Συγνώμη Μπόνο κι εμείς.... μπονέσαμε!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

 

Αγαπημένε μου Σωτήρη,

Ειλικρινά, εκεί στον ΑΝΤ1 και μετά το δεύτερο live του περίφημου Your face sounds familiar πιστεύουν ακόμη ότι πρόκειται για show μεταμφιέσεων;

 

 Γιατί εγώ επιμένω ότι πρόκειται για το τήλε-πατρινό καρναβάλι, όπου διάσημοι του τόπου μασκαρεύονται  και βάζουν το έρμο τον τηλεθεατή να κάνει την μαντεψιά ποιον διάσημο καλλιτέχνη υποδύονται.

 

Αν είμαστε τυχεροί και ο σταρ έχει φωνή, μπορείς να κάνεις την μαντεψιά. Αν σου κάτσει άφωνος (έχουμε και τέτοιους) κάθεσαι και σπας το κεφάλι σου βραδιάτικα ποιον στο καλό παριστάνει.

 

Ας πούμε, η περίπτωση της Άντας Λιβιτσάνου μάς «έκαψε» τον εγκέφαλο. Της έδωσαν να μεταμφιεστεί σε άνδρα, πράγμα δύσκολο και της είπαν να τραγουδήσει Bono ακόμη δυσκολότερο. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η εμφάνιση του καλλιτέχνη θα παίδευε τόσο πολύ τους υπεύθυνος για τις μεταμφιέσεις, όπου μασκάρεψαν την Λιβιτσάνου σε κάτι που περισσότερο θύμισε... Prince παρά Bono. Από τις χειρότερες στιγμές, που μας... μπόνεσε τα μάλα κι απορώ με την επιτροπή πoυ ενθουσιάστηκε κιόλας με αυτό πoυ είδε.

 

Και οι υπόλοιποι όμως δεν με ξετρέλαναν. Ο Κώστας Μαρτάκης καλό παιδί αλλά από φωνή γιοκ. Ο Κρατερός Κατσούλης έχω την εντύπωση ότι στα live κάνει σκασιαρχείο και στέλνει στη θέση του τον Μητσικώστα, ενώ εκείνα τα μαξιλάρια στην περιφέρεια της Μαντούς με στοίχειωσαν.  Καλά δεν το συζητώ για τον... Έλβις - Κωνσταντίνο Καζάκο, του οποίου μάλλον είπαν να μεταμφιεστεί σε αυτούς που κάνουν τον Έλβις στα καζίνο του Λας Βέγκας!

 

Η Κρυσταλλία εντυπωσιακή και μεγάλη αποκάλυψη η οποία στη φωνή έμοιαζε πολύ στην μεγάλη Ελένη Βιτάλη, αλλά εμφανισιακά έμοιαζε με τη μεγάλη αδελφή του Μάικλ Τζάκσον, Λατόγια. Για να καταλάβεις, η Κρυσταλλία ήταν έναν τόνο πιο ανοιχτή από την Μαντώ που έκανε την Chaka Khan!

 

Για να μην πολυλογώ, αυτός που για ακόμη μία φορά ξεχώρισε (όχι για την μεταμφίεση) αλλά για το ταλέντο και την ικανότητα να μιμείται αυτόν που υποδύεται, είναι ο Θανάσης Αλευράς. Ως Πασχάλης εμφανισιακά δεν είχε μεγάλη σχέση, αλλά οι κινήσεις του ηθοποιού ήταν ταμάμ ο τραγουδιστής.

 

Εδώ, μάλιστα να ενθουσιαστεί η επιτροπή, η οποία πλέον με τρομάζει με την ευκολία που ξεσηκώνεται. Ακόμη και ο Αλέξανδρος Ρήγας που δείχνει να βαριέται, ενθουσιασμένος δηλώνει.  

 

Η Μπέσυ Μάλφα έτσι όπως το πάει, από το επόμενο Live θα σκάει μύτη με γυαλί μυωπίας, μαύρο ταγεράκι και το μαλλί κότσο σε ρόλο δασκάλας. Για τόσο σοβαρά έχει πάρει λέμε το ρόλο της σε ένα show που ένα θέμα με τη σοβαρότητα το έχει.

 

Γιατί συγνώμη κρατιέμαι, κρατιέμαι αλλά θα το πω. Πέρα από τη συχνότητα, το πλατό και τους χορηγούς, πες μου εσύ ποια άλλη διαφορά έχουν τα θεατρικά στις πάλαι ποτέ «Αϋπνίες» της Πάνια με πρωταγωνιστές τον Ταμπάκη, τον Κατμαν, το κορίτσι – πόζα κ.α. Μήπως δεν ήταν ο Κατέλης ταμάμ ο... Ρωμαίος;

 

Άντε. Θα κλείσω με καλή κουβέντα. Η Μαρία Μπεκατώρου είναι α-ψο-γη. Είναι η παρουσιάστρια που γουστάρεις να βλέπεις. Δεν είναι ντίβα, κρύα και κρεμάστρα πανάκριβων τουαλετών, αλλά απλή, ζεστή, κεφάτη και καθημερινή.

 

Αλλά φευ για το show, μια Μπεκατώρου κι ένας Αλευράς δεν φέρνουν την άνοιξη!

 

Υ.Γ. Πείτε μου εκεί στην παραγωγή, μήπως μου μαλώσατε τον Γεράσιμο Γιαννατά; Πολύ ήρεμος ήταν (καλά έκανε τους μορφασμούς του) και ανησύχησα.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ