Οι ανασφάλειες της Μαντόνα | κοσμικα , opinions | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / OPINIONS
12:27
5/11/2001

Οι ανασφάλειες της Μαντόνα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Με πιάνουν οιφοβίες μου
Με πιάνουν οι<BR>φοβίες μου
Αγαπημένη μου Τζίνα,
όποια γνώμη είχες μέχρι στιγμής για τη Μαντόνα, ξέχασέ τη. Μια νέα βιογραφία στην Αγγλία έρχεται να ανατρέψει τα πάντα. "Η καλλιτέχνιδα είναι ντιπ για ντιπ ανασφαλής, με πολλές φοβίες".
Αγαπημένη μου Τζίνα,


Όποια γνώμη είχες μέχρι στιγμής για τη Μαντόνα, ξέχασέ τη. Μια νέα βιογραφία στην Αγγλία έρχεται να ανατρέψει τα πάντα. "Η καλλιτέχνιδα είναι ντιπ για ντιπ ανασφαλής, με πολλές φοβίες". Δεν έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση, έχει ανάγκη από αγάπη, φροντίδα, στοργή, μια ανδρική αγκαλιά. Φοβάται το σκοτάδι, τις αστραπές, το σεισμό, το λοιμό, τον καταποντισμό, τις κατσαρίδες και τα ποντίκια.

Τις μικρές αυτές αδυναμίες είχε πραγματικά καταφέρει να τις κρύψει επιμελώς βγάζοντας προς τα έξω την εικόνα της σκληρής γυναίκας με καρδιά αγκινάρα, που διαθέτει το μεγαλύτερο κρεβάτι της υφηλίου. Μάλιστα για το τελευταίο, ο συγγραφέας του βιβλίου Άντριαν Νόρτον δίνει την εξήγησή του. "Η Μαντόνα άλλαζε τους άνδρες με την ίδια συχνότητα που άλλαζε εσώρουχο, λόγω ανασφάλειας". Είδες, τελικά τι μαθαίνεις όσο μεγαλώνεις; Μέχρι σήμερα, θεωρούσα την αοιδό απλά...επιρρεπή στο ανδρικό φύλλο, αλλά αυτή ήταν ένα δυστυχισμένο πλάσμα που από πάνω ήταν και άτυχο. Έπεφτε σε προβληματικούς σαν κι αυτή. Άνδρες με πολλές ανασφάλειες, όπως ο Τζον Κένεντι τζούνιορ, ο Σον Πέν, ο Γουόρεν Μπίτι, ο Μάικλ Τζάκσον.

Έτσι, το πρόβλημα της όχι μόνο δεν έβρισκε λύση, αλλά έπαιζε το ρόλο της ψυχολόγου στους συντρόφους της, κάθε φορά που τους έπιαναν τα υπαρξιακά: "Ποιος είμαι, που πάω, αρέσω στις γυναίκες, την έχω μεγάλη...την καρδιά" και άλλα τέτοια. Ωστόσο, για όλους μας υπάρχει το alter ego και η Μαντόνα το βρήκε στο πρόσωπο του Γκάι Ρίτσι. Του ανθρώπου που είναι η προσωποποίηση της αυτοπεποίθησης και της σιγουριάς. Πως άλλωστε θα έκανε με τη Μαντόνα σύζυγο; Η καλλιτέχνιδα, αν και δεν έχει διαβάσει ακόμη τη βιογραφία, μέσω της εκπροσώπου της αρνήθηκε ότι τα προαναφερθέντα ανήκουν στην πραγματικότητα. Δηλώνει σίγουρη για τον εαυτό της, ενώ παραδέχεται ότι φοβάται μόνο τις αράχνες, αφότου είδε την "Αραχνοφοβία". Ένα έργο που όντως τη συγκλόνισε.
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ