Να τανε η ζήλια ψώρα, κυρία Δρούτσα μου! | κοσμικα , opinions | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / OPINIONS
13:25
31/1/2005

"Να τανε η ζήλια ψώρα, κυρία Δρούτσα μου"!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Αγαπημένε μου Σωτήρη,
«Όλα τα λεφτά στου Πέρι τη μαμά». Τέτοια καρικατούρα, Ελληνίδα μητέρα, μετανάστρια στην Γερμανία, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ούτε ο Χάρης Ρώμας για το «Καφέ της Χαράς».

Αγαπημένε μου Σωτήρη,


«Όλα τα λεφτά στου Πέρι τη μαμά». Τέτοια καρικατούρα, Ελληνίδα μητέρα, μετανάστρια στην Γερμανία, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ούτε ο Χάρης Ρώμας για το «Καφέ της Χαράς». Η παραγωγή του Fame έφερε τη μητέρα του Περικλή στο κυριακάτικο Live για να κάνει έκπληξη στον γιο της, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να φανταστεί τι «λαβράκι» πέτυχε. Η μητέρα έσκασε μύτη με φούξια ταγεράκι και φορώντας ένα ανεκδιήγητο καπελάκι, έκανε άνω κάτω το πλατό σκορπώντας με την αυθεντικότητά της το γέλιο σε παρευρισκομένους και τηλεθεατές. Και αναρωτιόμασταν από που έμοιασε ο Περικλής. Το μήλο κάτω από τη μηλιά έπεσε.

Πριν τη θεαματική είσοδο της μητρός, το Live για ακόμη μία φορά μύριζε μπαρούτι. Τι κι αν η παραγωγή το ξεκίνησε με μήνυμα αγάπης και τον θερμό εναγκαλισμό συμβιβασμού Μεταξόπουλου  Ρόκκου; Οι περισσότεροι εκεί μέσα είχαν τα νεύρα τους και με το παραμικρό ξεσπούσαν. Αυτή, δε, που ήταν πιο τσαντισμένη απ’ όλους ήταν η Εύη Δρούτσα (μήπως ο ανάδρομος Αρης επηρεάζει το ζώδιό της; Δεν εξηγείται τέτοια τσαντίλα). Μόλις η Εύη άκουσε την Τατιάνα να αποκαλεί τον Ηλία Μπενέτο....ιστορία του ελληνικού τραγουδιού, ήρθε, φούντωσε και ξέσπασε. Σου λέει, δηλαδή, η στιχουργός του «Που να φανταστώ»: «Τόσα χρόνια στο κουρμπέτι, έχω γράψει τραγούδια και τραγούδια για Νίνους, Χριστοφόρους, Νότηδες Χριστοδούλους, Μερκούρηδες και τα λοιπά. Τρία χρόνια στην καρέκλα της επιτροπής (μου πιάστηκε και ο πωπός), εγώ η σιδηρά κυρία της στιχουργικής που έχω γράψει κι έναν «Παλιόκαιρο» και αποκαλεί ιστορία τον Μπενέτο, που πέρα από κάτι δίσκους με την Αλεξίου, τον Νταλάρα, τον Μητροπάνο κι ένα τηλεπαιχνίδι τι άλλο έχει κάνει»; Αναρωτήθηκε η Δρούτσα από μέσα της κι όταν ήρθε η σειρά να κρίνει, την παραχώρησε στον Μπενέτο. Το υπονοούμενο το πιάσαμε όλοι και η Τατιάνα για να ηρεμήσει τα πνεύματα ζήτησε συγνώμη από την Δρούτσα για τα μεγάλα της τα λόγια τα κολακευτικά.

Γενικά, η Δρούτσα ήταν τόσο αντιρρησίας την Κυριακή, που άσπρο έλεγαν όλοι, μαύρο έλεγε εκείνη. Για παράδειγμα, ενώ αρέσκεται σε κους κους και παραλειπόμενα από τη Σχολή και τα διάφορα ζευγαράκια αυτής, στο Live νευρίασε επειδή Τατιάνα και Ναταλία Γερμανού έκαναν ολόκληρη συζήτηση για τη σχέση Νάνσυς - Λιανού. «Η Νάνσυ είναι τραγουδίστρια κι αυτό μας ενδιαφέρει» είπε η Δρούτσα. Πυρετό το μέλος της κριτικής επιτροπής δεν είχε, όμως μάλλον ενθουσιάστηκε με την εμφάνιση της Νάνσυς, η οποία με αέρα πίστας τραγούδησε το άσμα: «Που να φανταστώ πως θα τσαντιστείς πως θα σου τη δώσει και θα εκραγείς». Ως και ο Μουρατίδης ενθουσιάστηκε με την φερέλπιδα αοιδό, στην οποία ενθουσιασμένος φώναζε «Συγχαρητήρια», «Υπέροχη», «Εξαιρετική». Τους στίχους του τραγουδιού δεν τους σχολίασε (που να το κάνει με τέτοια νεύρα που είχε η Δρούτσα), αλλά μάλλον θα τους βρήκε καλύτερους του άσματος «Αν τον δεις, να πας και να του πεις πως είμαι καλά, περνάω μια χαρά». Πάντως, εγώ - και δεν είναι προσωπική εμπάθεια - όταν βγήκε η Νάνσυ, ήμουν στην κουζίνα και νόμιζα πως έξω έσφαζαν τις γάτες της γειτονιάς. Αφού έτρεξα στο μπαλκόνι να δω τι γίνεται, αλλά προς ανακούφιση μου ήταν οι ψιλές της Νάνσυς.

Κατά τα άλλα, στο Fame η κριτική είναι άλλα αντί άλλων, αφού ο καθένας ψηφίζει όπως του γουστάρει κι όποιον γουστάρει. Έτσι, σώθηκε η Νάνσυ και προτεινόμενοι είναι η Αναστασία (την προστάτευσε ο Μεταξόπουλος), ο Πέρι, η Μαργαρίτα και η Κατερίνα. Α, ο Πέρι εννοείται πως παρέμεινε στο παιγνίδι και την πόρτα της εξόδου είδε ο Παναγιώτης. Πριν κλείσω θέλω να εκφράσω μία απορία:  Ο Stefano είναι καλά; Για ακόμη μία Κυριακή συνέχισε το φετινό του χούι να κόβει απότομα πάνω στο καλύτερο για διαφημίσεις. Είχε το "κελεπούρι" τη μητέρα Πέρι κι αντί να το εκμεταλλευτεί έριξε διαφημίσεις. Ήμαρτον Stefano!

Ζάρκου Δήμητρα

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ