Είδα την τσόντα της Ντούβλη (και δεν θα δω ξανά άλλη)! | κοσμικα , opinions | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / OPINIONS
0:03
18/5/2010

Είδα την τσόντα της Ντούβλη (και δεν θα δω ξανά άλλη)!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Λόγω προσωπικών υποχρεώσεων κατάφερα να δω την τσόντα της Μαριάννας Ντούβλη μόλις την Δευτέρα, αλλά πίστεψε με καλύτερα να μην την είχα δει ποτέ.
Αγαπημένε μου Σωτήρη,


Λόγω προσωπικών υποχρεώσεων κατάφερα να δω την τσόντα της Μαριάννας Ντούβλη μόλις την Δευτέρα, αλλά πίστεψε με καλύτερα να μην την είχα δει ποτέ. Καλύτερα (και πιο ήρεμη) θα ήμουν αν έβλεπα στο σινεμά τον «Εφιάλτη στο δρόμο με τις λεύκες» παρά που είδα τον «Εφιάλτη στο κρεβάτι με την Ντούβλη». Και λίγα λέω. Ο οργασμός της Ντούβλη είναι πιο τρομακτικός και από τον εξορκισμό της Εμιλυ Ρόουζ!

Μη γελάς καθόλου. Δες την κι εσύ κι άμα ξαναπάς σε βίντεο κλαμπ να ζητήσεις την... Παπαρήγα την καλή, come να μου το πεις κι εγώ για τιμωρία θα βάλω να δω ξανά τη σκηνή που η Ντούβλη συνευρίσκεται στο κρεβάτι με δύο άντρες κι απέναντι η «δούλα της σιωπής» παίρνει μάτι. Ειλικρινά δεν περίμενα ότι το «πόνημα» της Τζούλιας θα ήταν καλύτερο από κάποιο άλλο, αλλά ας είναι καλά γι αυτό η wanna be νούμερο ένα πορνοστάρ της Ελλάδας, Μαριάνα Ντούβλη. Επειδή, δε, πρόκειται για ταινία υπερπαραγωγή θα την χωρίσω σε μέρη να μην πάει χαμένη η ουσία.

Sex in the deep sea!

Κανονικά, θα έπρεπε η τσόντα να λεγόταν «Ο οργασμός της αγελάδας», αφού κάθε φορά που η Μαριάννα μας ενημέρωνε ότι φτάνει στην κορύφωση, περιμέναμε να πέσει ήχος ένας μακρόσυρτο... «μουυυυ». Αλλά επειδή πριν χρόνια κυκλοφόρησε ταινία με τον τίτλο αυτό (και ουδεμία σχέση είχε με τον οργασμό της Ντούβλη), μπορούμε να της δώσουμε τον τίτλο «Sex in the deep sea» (Σεξ στη βαθιά θάλασσα). Και ο νοών νοείτω! Ωχ πάλι σκέφτηκα τα μπούτια της Ντούβλη και όχι μόνο, και δεν μπορώ να χτυπήσω τα πλήκτρα. Τι είπε η πρωταγωνίστρια; «Δεν είμαι φοράδα»; Όχι, βέβαια. Με λίγα λόγια, αγαπημένε μου, άμα δεις τσόντα Ντούβλη, κάνεις πολύ καιρό να δεις άλλη τσόντα. Μη σου πω ότι κόβεις το σπορ, αφού η εικόνα με τα μπούτια της (τίγκα στην κυτταρίτιδα) σε έχει πλέον στιγματίσει.

Καπνισμένο αιδοίο!

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το σωστό είναι... «καπνισμένο αιδοίο Ντούβλή ίσον αηδία»! Είμαστε πλέον σίγουροι ότι αγαπημένη πλοκή του Σειρηνάκη είναι η πρωταγωνίστρια να περνά και μόνη της καλά, έχοντας ένα αξεσουάρ για συντροφιά. Εξάλλου, η Τζούλια άφησε εποχή με το μπουκάλι σαμπάνιας και είναι το μόνο που μας έχει απομείνει (α και κάποιες ατάκες της) από την 20λεπτη τσόντα της. Φαίνεται ο παραγωγός ήθελε να κάνει το ίδιο και με την Ντούβλη, επιλέγοντας αυτή τη φορά ένα πούρο. Αλλά η ιδέα απέτυχε και η σκηνή με το πούρο και την Μαριάννα πέρασε και δεν ακούμπησε. Γιατί; Ή η παραγωγή τσιγκουνεύτηκε και της έδωσε ένα μικρό πούρο, οπότε χάθηκε κι αυτό και η μαγεία. Ή η παραγωγή ήτο large και της έδωσε πούρο μεγαλύτερο και από εκείνα που κάνει ο Μάκης Ψωμιάδης, αλλά η Μαριάννα είναι extra large και το εξαφάνισε. Πάντως, τα mentalist κόλπα της Τζούλιας με το μπουκάλι δεν χρειάστηκε καν να τα κάνει.

Πολύ μπλα μπλα...

Εντάξει, είπαμε ότι το αρνητικό στην τσόντα της Τζούλιας ήταν οι ελάχιστες ατάκες και η μούγκα του συμπρωταγωνιστή. Και μάλλον αυτά τα λαθάκια ήθελαν να διορθώσουν στη δεύτερη ταινία. Αλλά δυστυχώς είπαν στην Μαριάννα να μιλήσει κι αυτή... Γλώσσα δεν έβαζε μέσα αγαπημένε μου, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Τη στιγμή που οι δύο παρτενέρ της έτρωγαν τον τόπο κι έδιναν όλο τους το ανδρικό (και επαγγελματικό) είναι τους για να ικανοποιήσουν την απαιτητική κυρά της Εκάλης, εκείνη όλο έλεγε κι έλεγε κι έλεγε. Θα μου πεις, έλεγε πρόστυχα πράγματα. Ε και; Έτσι όπως τα έλεγε ήταν σαν κρεβατομουρμούρα. Τόσο εκνευριστική, που ήθελες να φωνάξεις ένα «έλεος». Πονοκέφαλος. Για να καταλάβεις, στο τέλος έβαλα την ταινία στο γρήγορο και κάπου εκεί είδα την Ντούβλη σε ρόλο τσα τσας να σπρώχνει το κεφάλι της «δούλας της σιωπής». Και την έκλεισα πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους, διότι σιχτίρισα τον εαυτό μου που κάθεται και βλέπει (έστω και για... ενημερωτικούς λόγους) όλες τις βλακείες που κυκλοφορούν. Έχασα και «Τη ζωή της άλλης».
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ