Πώς να αποκτήσεις πιο πλούσια μαλλιά, σύμφωνα με τους ειδικούς | ομορφια , μαλλια , μαλλια - φροντιδα | womenonly.gr
8:00
28/2

Πώς να αποκτήσεις πιο πλούσια μαλλιά, σύμφωνα με τους ειδικούς

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Τα μυστικά για πιο πλούσια, υγιή και λαμπερά μαλλιά

 

Όλοι θέλουν πιο υγιή, πλούσια και δυνατά μαλλιά. Το πώς να το πετύχεις είναι αναμφισβήτητα το ερώτημα που οι περισσότεροι ειδικοί ομορφιάς έχουν κουραστεί να ακούν. 

Δες και αυτό: Αυτός είναι ο σωστός τρόπος εφαρμογής των προϊόντων styling

Ειδικοί στο χώρο των μαλλιών αναλύουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για την ανάπτυξη δυνατών, πλούσιων και μακριών μαλλιών με τον σωστό τρόπο:

 

Φάε πιο έξυπνα
Σύμφωνα με την Michelle Blaisure, πιστοποιημένη τριχολόγο της Bosley Professional Strength, μια διατροφή γεμάτη με υγιή λίπη είναι απαραίτητη για παχιά και υγιή μαλλιά. "Ενώ η γενετική καθορίζει την υφή των μαλλιών, η διατροφή μας παίζει ρόλο στον τρόπο έκφρασης των γονιδίων. Φρόντισε να παίρνεις άφθονη πρωτεΐνη καλής ποιότητας και καλά λιπαρά όπως το ελαιόλαδο και τα ωμέγα 3, σε τρόφιμα όπως σολομός, αβοκάντο, ξηροί καρποί, λαχανικά και φρούτα".

Μην τα πλένεις υπερβολικά
Σύμφωνα με τη Lucy Flora, στιλίστρια στο Frédéric Fekkai στο SoHo της Νέας Υόρκης, το νούμερο ένα λάθος που βλέπει ότι κάνουν οι πελάτες είναι υπερβολικό πλύσιμο. "Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τη λάμψη από τα φυσικά έλαια των μαλλιών".

Αυτό το είδες; Όσα πρέπει να αποφύγεις αν έχεις λεπτά μαλλιά

 

Ξεκίνησε με το τριχωτό της κεφαλής σου
Το τριχωτό της κεφαλής έχει ένα πλούσιο μικρόβιο βακτηρίων και μύκητα που είναι απαραίτητα για να διατηρηθεί το δέρμα και για να μεγαλώνουν τα μαλλιά με έναν υγιή τρόπο. Όταν δεν λουζόμαστε αρκετά ή όταν χρησιμοποιούμε σκληρά καθαριστικά, προκαλούνται δερματικά προβλήματα που επηρεάζουν αρνητικά την ανάπτυξη των μαλλιών. Το δέρμα έχει λειτουργίες ανοσίας και είναι η πρώτη μας γραμμή άμυνας κατά των τοξινών του περιβάλλοντος. Όταν το τριχωτό της κεφαλής είναι σε κίνδυνο, δεν μπορεί να αμυνθεί. Η διατήρηση μιας υγιούς ισορροπίας υγρασίας και φυσικών ελαίων είναι σημαντική στο τριχωτό της κεφαλής όπως ακριβώς και στο πρόσωπό.

Η hair stylist Linda de Zeeuw προτείνει μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής για να ενεργοποιήσεις την κυκλοφορία του αίματος και να αποφύγεις το πλύσιμο των μαλλιών σου περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα για να διατηρήσεις το τριχωτό της κεφαλής σου υγιές. Επίσης, είναι σημαντικό να μην χρησιμοποιείς υπερβολικά ξηρό σαμπουάν, καθώς μπορεί να δημιουργήσει ένα στρώμα σκόνης στο τριχωτό της κεφαλής και να φράξει τα θυλάκια τρίχας, εμποδίζοντας την ανάπτυξη νέων, υγιών τριχών.

Διάλεξε έξυπνα συμπληρώματα
Η λήψη μιας πολυβιταμίνης μαζί με ένα συμπλήρωμα μαλλιών μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Ορισμένες βιταμίνες, μέταλλα και λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για την υγιή λειτουργία και ανάπτυξη των θυλακίων των μαλλιών.

Απόφυγε το styling με θερμότητα
Η ελάχιστη χρήση εργαλείων stying με θερμότητα θα μειώσει τη βλάβη των μαλλιών. Αν δεν μπορείς να αποχωριστείς τα αγαπημένα σου θερμά εργαλεία, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς ένα σπρέι προστασίας θερμότητας.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ