8 συμβουλές για να βοηθήσεις τα μαλλιά σου να μεγαλώνουν πιο γρήγορα | ομορφια , μαλλια , μαλλια - φροντιδα | womenonly.gr
18:10
29/7

8 συμβουλές για να βοηθήσεις τα μαλλιά σου να μεγαλώνουν πιο γρήγορα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Γιατί ναι, κάτι μπορείς να κάνεις κι εσύ

Μερικές γυναίκες συμβαίνει να έχουν πραγματικά αξιοζήλευτα μακριά μαλλιά. Ίσως να γεννήθηκαν έτσι αλλά ίσως και να ακολουθούν μια έξυπνη ρουτίνα φροντίδας των μαλλιών. Αλλά για όλες εμάς τις υπόλοιπες, πρέπει να κάνουμε μικροαλλαγές σε ορισμένες πτυχές της καθημερινής μας ρουτίνας, για τη φροντίδα των μαλλιών μας. Είτε χρησιμοποιώντας μια διαφορετική βούρτσα μαλλιών, είτε ρυθμίζοντας το πόσο συχνά χρησιμοποιείς το σεσουάρ, είτε προσθέτοντας μια βιταμίνη, είτε απολαμβάνοντας τον ύπνο σε μια μαξιλαροθήκη από μετάξι (ναι, πραγματικά), υπάρχουν πολλά εύκολα βήματα που μπορούν να γίνουν για να αποκτήσεις μακριά και λαμπερά μαλλιά. Οι συμβουλές που θα διαβάσεις παρακάτω θα σε καθοδηγήσουν προς τη σωστή κατεύθυνση (και πιο μακριά!).

Διάβασε επίσης: Τέλεια μαλλιά στα 50+; 6 μυστικά για να δείχνεις 10 χρόνια νεότερη (τουλάχιστον)!

Αντιστάσου στην επιθυμία να γίνεις ξανθιά

Όσο κομψό και αν είναι το πλατινένιο look, το να πηγαίνεις από ένα σκούρο χρώμα σε ένα ξανθό, αυτό θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο ανάμεσα σε σένα και την επιθυμία σου για το μακρύτερο δυνατό μαλλί σου. «Όταν η επιφάνεια της τρίχας έχει υποστεί βλάβη από το οξυζενέ, μπορεί να έχεις περισσότερες θραύσεις ή ψαλίδα», εξηγεί στο GoodHousekeeping η Elizabeth Hiserodt, ειδική επί των αποχρώσεων στο Cutler Salon της Νέας Υόρκης. «Όσο λιγότερες χημικές επεξεργασίες, τόσο καλύτερη θα είναι και η τρίχα σου».

Να τρως τα σωστά τρόφιμα

Το να έχεις μακριές, δυνατές τρίχες δεν εξαρτάται μόνο από τα προϊόντα που βάζεις στα μαλλιά σου. Εξαρτάται επίσης από το τι βάζεις στο σώμα σου. «Για να ενισχύσεις την ανάπτυξη των τριχών, θα πρέπει να τροφοδοτήσεις τα μαλλιά από το εσωτερικό», εξηγεί η δερματολόγος Δρ Francesca Fusco. «Προσπάθησε να αυξήσεις την πρόσληψη πρωτεΐνης με τρόφιμα όπως τα ψάρια, τα φασόλια, τα καρύδια και τα προϊόντα ολικής άλεσης».

Αν δεν είσαι λάτρης του κρέατος, θα πρέπει να προσπαθήσεις να διατηρήσεις μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες. Η Δρ Fusco προειδοποιεί ότι οι γυναίκες που δεν λαμβάνουν αρκετό από αυτό συχνά βιώνουν «περισσότερη τριχόπτωση. Η διατροφολόγος του GoodHousekeeping Jaclyn London, προσθέτει ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες καθώς και οι βιταμίνες A, C και E, τα μέταλλα όπως ο ψευδάργυρος και ο σίδηρος και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μπορούν να συμβάλουν σε υγιέστερα μαλλιά.

Να αποφεύγεις τη συχνή χρήση συσκευών θερμικού styling

«Σταμάτησε να ταλαιπωρείς τα μαλλιά σου με το styling», προειδοποιεί ο hairstylist διασημοτήτων Ken Paves. Αν πρέπει να χρησιμοποιήσεις θερμότητα, ο Paves συνιστά να μειώσεις τη θερμοκρασία και να να χρησιμοποιείς πάντοτε ένα προστατευτικό θερμότητας, διαφορετικά, κινδυνεύεις να καταστρέψεις τα μαλλιά σου, προκαλώντας θραύση και κατσάρωμα.

 Διάβασε και αυτό: Στεγνώνεις τα μαλλιά με πιστολάκι; 6 σημεία που πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα

Απόφυγε το καθημερινό σαμπουάν

Μέχρι τώρα, έχεις ακούσει πιθανότατα όλες τις μαρτυρίες που μιλάνε για υπέροχα μαλλιά όταν τα λούζεις καθημερινά με σαμπουάν. «Το λούσιμο με σαμπουάν από δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα επιτρέπει στα φυσικά σου έλαια να διεισδύσουν στα μαλλιά σου, επιτρέποντάς τα να ενυδατωθούν και να αποκατασταθούν», εξηγεί στο GoodHousekeeping ο Paves.

Προσθέσε μια βιταμίνη στην καθημερινή περιποίηση των μαλλιών σου

Εάν η διατροφή σου δεν σου παρέχει αρκετά θρεπτικά συστατικά, ένα συμπλήρωμα θα μπορούσε να τη διαφορά. «Ψάξε για μια πολυβιταμινούχα σύνθεση που φέρει την ένδειξη "Για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια ", συμβουλεύει η Δρ. Fusco. «Αυτές περιέχουν σημαντικές βιταμίνες όπως η βιοτίνη και οι βιταμίνες C και B που υποστηρίζουν την υγεία των μαλλιών».

Κοιμήσου σε μια μεταξωτή μαξιλαροθήκη

Η φροντίδα των μαλλιών στον ύπνο είναι δυνατή, το μόνο που χρειάζεσαι είναι να αλλάξεις τη μαξιλαροθήκη σου. «Το μετάξι είναι πιο εύκολο για τα μαλλιά - βοηθά στην αποφυγή μπερδεμάτων και θραύσεων», λέει η Jesleen Ahluwalia, γιατρός της Dermatology Spring Street στη Νέα Υόρκη. Όσο λιγότερο σπάνε τα μαλλιά, τόσο περισσότερα θα είναι.

Δώσε προσοχή στο δέρμα σου

Είναι εύκολο να δεις αρχικά τα λαμπερά μαλλιά και να υποθέσεις ότι ένα προϊόν λειτουργεί για σένα, αλλά ο Dean συνιστά να κοιτάξεις πιο προσεκτικά. «Αυτό που κάνει η σύνθεση του προϊόντος στο δέρμα σου είναι γενικά αυτό που κάνει στα μαλλιά σου», λέει. «Κάνει το δέρμα σου ξηρό, απογυμνωμένο, βαρύ, κηρώδες, κολλώδες ή λιπαρό; Ή το κάνει απαλό, ενυδατωμένο, μεταξένιο και εύπλαστο;». Αντιμετώπισε τα μαλλιά σου με τον τρόπο που θα αντιμετωπίσεις το δέρμα σου γιατί τελικά, είναι ένα άλλο κομμάτι από σένα! Αν οι θύλακες των τριχών είναι φραγμένοι , δεν υπάρχει τρόπος να αναπτυχθούν τόσο αποτελεσματικά.

Πρόσεχε όταν βουρτσίζεις τα βρεγμένα μαλλιά

Τα μαλλιά είναι ιδιαίτερα επιρρεπή σε θραύση όταν είναι βρεγμένα, αλλά αν τα χτενίσεις μετά από το ντους, βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς μια βούρτσα που θα τα χτενίσει εύκολα. Η τεχνική είναι εξίσου σημαντική με το εργαλείο. Ξεκίνησε απαλά το βούρτσισμα από τα άκρα και σταδιακά προχώρησε προς τα πάνω και μην βουρτσίζεις μόνο το πάνω στρώμα.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ