Φρούτα και λαχανικά που χαρίζουν ενέργεια | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ
20:14
8/2/2015

Φρούτα και λαχανικά που χαρίζουν ενέργεια

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Φρόντισε η καθημερινή σου διατροφή να περιλαμβάνει αυτές τις τροφές για να είσαι πάντα σε σούπερ φόρμα

Σκόρδο:  Εχει αντιμικροβιακές ιδιότητες, ωφελεί την καρδιά και ρυθμίζει την πίεση.

 

Ελαιόλαδο:  Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, προστατεύει από τις καρδιαγ­γειακές παθή­σεις και δια­τη­­ρεί τη χο­λη­στε­ρίνη χαμηλή.

 

Πατάτες:  Με την προϋπόθεση ότι θα τις φάτε βραστές ή στον ατμό -όχι τηγανη­τές- περιέ­χουν άφθονες φυτικές ίνες και βιταμίνες Β και C.

 

Λάχανο:  Τρώγοντας λάχανο τρεις φορές την εβδομάδα μειώνο­νται κατά 60% οι πιθανότητες να εμφανιστεί καρκίνος στο παχύ έντερο.

 

Βερίκοκα:  Ωφέλιμα για την επιδερμίδα, την ομαλή λειτουργία του εντέρου, την υπέρταση, την αναιμία και την κατακράτηση υγρών.

 

Πιπεριές:  Περιέχουν 4 φορές περισσότερη βιταμίνη C από ό,τι τα πορτοκάλια!

 

Κρεμμύδια:  Μισό κρεμμύδι την ημέρα διατηρεί χαμηλή τη χοληστερίνη, ενώ ταυτόχρονα ωφελεί την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, την αναιμία, το άσθμα, τις φλεγμο­νές, τα αρθριτικά.

 

Πορτοκάλια:  Eνα πορτοκάλι μετά το γεύμα βοηθάει τον οργανισμό να απορρο­φήσει το σίδηρο, ενώ η βιταμίνη C που περιέχει μειώνει τη χοληστερίνη και προστατεύει από τις ιώσεις. Επίσης ωφελεί την κυκλο­φορία του αίματος και τη λειτουργία του εντέρου.

 

Κολοκυθόσποροι:  Eνα θρεπτικό σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες, ψευδάργυρο και σίδηρο, καθώς και βιταμίνη Α και Β.

 

Παντζάρια:  Ο χυμός από ωμά παντζάρια είναι μια πολύτιμη πηγή βιταμινών και μετάλλων, που τονώνει τον οργανισμό και καθαρίζει το αίμα.

 

Μήλα:  Ωφελούν τα αρθριτικά, μειώνουν τη χοληστερίνη και αποτοξινώνουν τον οργανισμό.

 

Καρότα:  Eνα ωμό καρότο προσφέρει την ημερήσια ποσότητα σε βιταμίνη Α που χρειάζεται ο οργανισμός μας και επιπλέον ωφελούν την όραση.

 

 

Νέλλη Παρασκευοπούλου

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ