Ρούλα Ρέβη: Ας πούμε αυτό το όνομα. Αν το φωνάξουμε όλοι μαζί δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Αυτός να έχει την οργή μας | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
11:21
19/2

Ρούλα Ρέβη: "Ας πούμε αυτό το όνομα. Αν το φωνάξουμε όλοι μαζί δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Αυτός να έχει την οργή μας"

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η οργισμένη ανάρτηση της γνωστής Ελληνίδας φωτογράφου σχετικά με τις καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων (και όχι μόνο) που έχουν δει το φως της δημοσιότητας κάνει τις τελευταίες στιγμές τον γύρο του διαδικτύου.

#αισχος. Έτσι κλείνει την ανάρτησή της η Ρούλα Ρέβη και τα λέει όλα με μία λέξη. Προσπάθησε πολύ, όπως εξομολογείται η ίδια, να ελέγξει το συναίσθημα και την παρόρμησή της έχοντας ακούσει όλα αυτά που έχουν συμβεί, όλα όσα περιέγραψαν τα θύματα του ανθρώπου που φέρεται να κακοποίησε σεξουαλικά δεκάδες ανήλικα παιδιά. Δεν τα κατάφερε όμως, και τελικά... αναρωτιέται. Αναρωτιέται και προτρέπει τον κόσμο όλο να αντιδράσει. Ξεκινώντας από τους δημοσιογράφους, τους οποίους καλεί να παίξουν "σωστά" τον ρόλο τους.

Ιδού όλη η ανάρτησή της.

"Έχω θυμώσει ... από όλα όσα άκουσα προσεκτικά και πιέζοντας την παρόρμηση μου , για να φανώ ώριμη ενήλικας , και να σκεφτώ , να ζυγίσω , γνωρίζοντας από μέσα ένα χώρο εργασίας πολύ καλά ανήκω κατά ένα μερος μου σε αυτόν . Θέλω μόνο κάτι να ρωτησω εδώ . Που είναι οι δημοσιογράφοι και οι φωτογράφοι που έψαχναν τα σκουπιδια ανθρώπων διάσημων για να ανακαλύψουν μικρές βλακείες και να γεμίσουν τις τηλεοπτικές τους ώρες και τα ηλίθια φύλλα των περιοδικών τους. Που είναι οι κρυμμένοι παπαράτσι που δεν άφηναν ζευγάρια να χωρίσουν με την ησυχία τους ? Γιατί δεν είναι έξω από το σπιτι του παιδεραστή αφού ολοι γνωρίζουμε το όνομα του? Γιατί δεν κρύβετε κανείς παιδιά μέσα σε αμαξι με τηλεφακο να τον φωτογραφίσει? Γιατί δεν έχουν λεφτά τα κανάλια να πληρώσουν πρόστιμο αν πουν το όνομα του δημόσια ? Γιατί δεν ψάχνετε τα δικά του σκουπιδια έξω από το σπιτι του να δούμε τι θα βρούμε ? Γιατί δεν πάμε κάτω από το σπιτι του όλοι μαζί να του πετάξουμε παιδικα παιχνίδια στο παραθυρο ? Γιατί φοβόμαστε έναν δικηγορακο που του βάζει λεφτά αυτός στην τράπεζα και δεν φοβόμαστε για το μέλλον των παιδιών μας ? Τι θα μας κάνει? Θα μας κάνει μήνυση ένα σκουπίδι ένας παιδεραστής ? Ειδα τη συνέντευξη του ανθρώπου στην τηλεόραση και θυμήθηκα πως ενοιωθα στα 15 και εγω πως θα μπορούσε κάποιος να με χειριστεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως αυτό το αγόρι που ειδα . Ποσό αλήθεια είχαν τα μάτια του είδατε πιο αληθινό βλέμμα τελευταία? Εγω όχι ειδα 2 μάτια 15 χρόνου στο πρόσωπο ενός 40 χρόνου γιατί το βλέμμα του, ο φόβος του και το τεράστιο γιατί του φαίνεται ακόμα και σήμερα στα ματάκια του . Γιατί δεν λέμε αυτό το όνομα ? Που ειστε δημοσιογράφοι? Εσεις δεν ειστε που περιμένατε τον κόσμο έξω από τα σπίτια του για να μας γεμίσετε με ανόητες πληροφορίες ?Πηγαίνετε έξω από το σπιτι του δώστε μας ένα πλάνο και μην πείτε τίποτα άλλο ! Εμείς θα καταλάβουμε . Από τα μάτια . Όπως καταλαβαίνουμε τα μάτια ενός παιδιού να ειστε σίγουροι πως μπορούμε να αναγνωρίσουμε και το βλέμμα ενός παιδεραστή ακόμα και από μακριά . Πηγαίνετε να κάνετε τη δουλειά σας μια φορά με ουσία βοηθήστε μας . Ας πούμε αυτό το όνομα . Αν το φωνάξουμε όλοι μαζί δέν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε . Αυτός να έχει την οργή μας #αισχος

 

 

 

Την ίδια στιγμή, μία ακόμη σχετική ανάρτηση συγκλονίζει το πανελλήνιο. Έρχεται από τον ηθοποιό Νικόλα Αγγελή [φωτό κάτω] και αφορά στο ίδιο πρόσωπο, το οποίο εκείνος αποκαλεί "παιδοβιαστή και βασανιστή". 

Πραγματικά συγκλονιστικά λόγια:


Ένας παιδοβιαστής και βασανιστής βρίσκεται εκεί έξω ελεύθερος ενώ εδω και βδομάδες εμάς έχει στρίψει το έντερο μας με τις καταγγελίες που έρχονται στο φως για αυτή τη μύξα που έχει για πρόσωπο.
Χτες άκουσα τον Βασίλη στην εκπομπή της Μελέτη να περιγράφει πως τον αποπλάνησε στα 15 του ο σκηνοθέτης / ηθοποιός / δάσκαλος σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια , πώς τον πήγε σπίτι του , πώς τον βίασε , πώς προσπαθούσε να τον μυήσει σε ομαδικά όργια με άλλα ανήλικα παιδιά , μαθητές του παιδοβιαστή στα σχολεία που δίδασκε. Πώς τον πήγαινε στο γήπεδο και του έλεγε " δες είμαστε τώρα σαν πατέρας και γιος που ήρθαν να δουν μπάλα " , πώς του διέλυσε το μικρό , παιδικό του κεφάλι φυτεύοντας μέσα στο ανήλικο παιδί όλη την αρρώστια που κουβάλαγε.
Έμαθα χτες ότι ο παιδοβιαστής έμενε στην ίδια πολυκατοικία με τη μαμά του η οποία ήξερε ότι ο γιός της έφερνε στο σπίτι του ανήλικα παιδιά και απ' ότι φαίνεται ήταν το μείζων πρόβλημα της οικογένειας μιας και ο βιαστής δασκάλευε τον Βασίλη τι να πει σε περίπτωση που θα έπεφτε πάνω στη γριά . Έκανε το ανήλικο παιδί συνένοχο.
Αυτός ο βουτυρομπεμπές που φοβόταν τη μαμά του πέρναγε μεταλλικές μπάρες στον κώλο παιδιών που βίαζε ενώ ένα ολόκληρο σύστημα τον κάλυπτε και τον καλύπτει. Απ' την οικογένεια του και τους διευθυντές στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που δίδασκε μέχρι την σημερινή κυβέρνηση αλλά και την κυβέρνηση του 2012 που τον κάλυψε όταν βρέθηκε το όνομα του σε καταγγελίες για παιδεραστικό κύκλωμα.
Σιχαίνομαι πραγματικά και έχω τρομερή οργή .
Οργή για το κράτος συνένοχο/συνεργό , οργή για τους φίλους αυτού του μούλου που τολμάνε να βγαίνουν στα σόσιαλ και να παίρνουν ίσες αποστάσεις μεταξύ θυμάτων και θυτών , οργή για τον ίδιο που έχει το θράσος να απειλεί με μηνύσεις και να κάνει απειλητικά τηλεφωνήματα στα θύματα. Και ξέρετε κάτι; Το κράτος και η σημερινή κυβέρνηση έχει δώσει χώρο και υποστηρίζει αυτό του το θράσος. Όταν εδώ και βδομάδες έχουν έρθει στο φως φρικιαστικές καταγγελίες που τον φωτογραφίζουν και το κράτος δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ είναι σαν να λέει στα θύματα δεν έχετε φωνή και δεν μπορείτε να πετύχετε τίποτα .
Όμως σας έχω νέα βρωμιάρηδες , τα θύματα είναι αδέλφια μας , κόρες μας , γιοι μας και παιδιά μας , η φωνή τους είναι φωνή μας και ήρθε η ώρα να χάσετε τον ύπνο σας απ' τα ουρλιαχτά μας .

 

 

 

Να σημειώσουμε για την ιστορία ότι ο Νικόλας Αγγελής υπήρξε ζευγάρι με τη Λένα Δροσάκη, νυν σύζυγο του Αλέξανδρου Μπουρδούμη και μία εκ των τριών ηθοποιών που κατέθεσαν μήνυση κατά διάσημου σκηνοθέτη και ηθοποιού για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειάς του για για σοβαρές πράξεις αντισυναδελφικής και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ