Κάντο όπως η Μπρίτνει! | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
18:16
1/10/2008

Κάντο όπως η Μπρίτνει!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Η Μπρίτνει φανερά ανανεωμένη μετά την απώλεια πολλών κιλών.
Η Μπρίτνει φανερά ανανεωμένη μετά την απώλεια πολλών κιλών.
Η Μπρίτνει Σπίαρς εμφανίζεται πλέον με ένα άκρως προκλητικό και σέξι σώμα. Μετά από μία βουτιά ως τα? τάρταρα της καριέρας της, η ποπ τραγουδίστρια παίρνει επιτέλους τη ζωή στα χέρια της και επιπλέον εμφανίζεται με κατάλευκο μπικίνι σε απόλυτη φόρμα και με τέλεια διάθεση.

Η Μπρίτνει Σπίαρς εμφανίζεται πλέον με ένα άκρως προκλητικό και σέξι σώμα. Μετά από μία βουτιά ως τα... τάρταρα της καριέρας της, η ποπ τραγουδίστρια παίρνει επιτέλους τη ζωή στα χέρια της και επιπλέον εμφανίζεται με κατάλευκο μπικίνι σε απόλυτη φόρμα και με τέλεια διάθεση.

 

Η Μπρίτνει  πήρε πολλά κιλά μετά από υπερβολική κατανάλωση έτοιμων φαγητών. Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό και ο επεισοδιακός χωρισμό της από τον σύζυγό της, Κέβιν Φεντερλαιν. Τώρα όμως πια έχει κάνει στροφή προς τον υγιεινό τρόπο ζωής, επισκέπτεται συχνά το γυμναστήριο, έχει περιορίσει τις εξόδους της καθώς και την κατανάλωση αλκοόλ.

 

Όχι μόνο μοιάζει στον παλιό καλό εαυτό της αλλά και η καριέρα της έχει αρχίσει να παίρνει την ανιούσα. Συζητιέται μάλιστα ότι θα κάνει την εμφάνιση της στην τουρνέ της Μαντόνα για τα 50στά της γενέθλια.

 

Δείτε όμως πως τα κατάφερε και ακολουθήστε κι εσείς το ίδιο πρόγραμμα:

1. Άθληση. Κάνει ιππασία και επισκέπτεται 4 φορές το γυμναστήριο της. Ο προσωπικός της γυμναστής Κόρνελ Τσιν τονίζει ότι οι ασκήσεις «κάρντιο» όπως το τρέξιμο και το ποδήλατο είναι ότι καλύτερο για την τόνωση του μυϊκού συστήματος. Βρείτε λοιπόν χρόνο για να αθληθείτε. Κάντε γρήγορο βάδιν, ποδήλατο ή κολύμπι τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

2. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ: Όπως ισχυρίζεται και η Καρίνα Νόρρις, διατροφολόγος της Μπρίτνει, το αλκοόλ είναι πολύ βλαβερό για τον οργανισμό.

3. Φάτε συχνά και από λίγο: Σύμφωνα με την Νόρρις το «να τρως λίγο ενεργοποιεί τον μεταβολισμό». Φάτε 5 μικρά γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνες (αυγά, κοτόπουλο, θαλασσινά) και αποφύγετε εντελώς την ζάχαρη που ανεβάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα να νιώθετε διαρκώς ότι πεινάτε. Η καλύτερη διατροφή, τονίζει η Νόρρις περιλαμβάνει ψωμί και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, άγριο ρύζι και σκούρα πράσινα λαχανικά. Φάτε κάθε 4 ώρες από πολύ λίγο για να κρατάτε σε εγρήγορση το μεταβολισμό σας.

4. Ενισχύστε την διάθεση σας με: 1. Σοκολάτα: απελευθερώνει ενδορφίνες που σας κάνουν να νιώθετε υπέροχα. 2. Ψάρια: Σαρδέλες και σολομός ανεβάζουν την διάθεση. 3. Χυμός πορτοκάλι: ενισχύει τα επίπεδα σεροτονίνης, μιας ορμόνης που ανεβάζει την διάθεση εξίσου όπως οι ενδορφίνες. 4. Γιαούρτι: Το ασβέστιο που περιέχει το γιαούρτι ή το τυρί (σε μικρή ποσότητα!)αποτελεί ένα φυσικό ηρεμιστικό.  5. Αρακάς: Περιέχει βιταμίνη Β που αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης. 6. Μπανάνα: Αυξάνει πολύ την σεροτονίνη 7. Σπαράγγια: Ανεβάζουν την διάθεση. Περιέχουν βιταμίνη Ε που αυξάνει τη λίμπιντο και μειώνει τις ρυτίδες.

 

Πρόγραμμα διατροφής

Επιλέξτε από τα παρακάτω ένα πρωινό, ένα μεσημεριανό γεύμα, ένα βραδινό και δύο ενδιάμεσα σνακς την ήμερα. Μην ξεχνάτε να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό καθημερινά

 

Πρωινό

*1 φέτα σταρένιο ψωμί του τόστ με φυστικοβούτυρο και δύο ακτινίδια.

*2 φέτες μπέικον (απομακρύνετε όσο λίπος μπορείτε) με μία φέτα σταρένιο ψωμί και μία φέτα ντομάτα

*1 μπολ δημητριακών με ένα φλιτζάνι αποβουτυρωμένο γάλα.

*Ομελέτα με μία ντομάτα και ένα φλιτζάνι σπανάκι.

 

Μεσημεριανό

*Μια ψητή γλυκοπατάτα, ένα φλιτζάνι φασόλια και μία σαλάτα της αρεσκείας σας με ξύδι μπαλσάμικο

*Μία πίττα με γαρίδες και μία χούφτα ρόκα.

*Σούπα λαχανικών και μία φέτα σταρένιο ψωμί.

*Ένα μικρό μπολ μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας.

 

Βραδινό

*Ένα μικρό μπολ μακαρόνια με ένα κουταλάκι του γλυκού σάλτσα πέστο. Συνοδέψτε με ρόκα και μικρά τοματάκια.

*Ψητός μπακαλιάρος με πράσινα φασολάκια και τρεις κουταλιές της σούπας κους κους.

*Σαλάτα με πιπεριές και αγγούρι, ψητό καρότο και τόνο σε νερό. Περιχύστε με βαλσαμικό ξύσι ή οποιαδήποτε άλλη σάλτσα με χαμηλά λιπαρά.

*Ψητός σολομός με τρεις βραστές πατάτες και βραστό μπρόκολο.

*Κοτόπουλο, λαχανικά και λίγα κάσιους.

  

Σνακς

*Μία χούφτα αμύγδαλα (όχι πάνω από 10).

*Ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

*Μία μπανάνα.

*Μία πιπεριά με ένα κουτάλι της σούπας χούμους.

*Δύο μικρές φετούλες κέικ βρώμης με λίγο μέλι.  

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ