Η δίαιτα της Σάρλοτ για κοιλιακούς ζηλευτούς | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
0:00
21/6/2010

Η δίαιτα της Σάρλοτ για κοιλιακούς ζηλευτούς

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Η Κρίστιν Ν΄τειβις με κορμί που δεν φανταζόμασταν!
Η Κρίστιν Ν΄τειβις με κορμί που δεν φανταζόμασταν!
Η Κρίστιν Ντέιβις (Kristin Davis) αποτελεί μία από τις τέσσερις λατρεμένες ηθοποιούς του "Sex and the City" και παρά τα 45 της χρόνια, η γνωστή μας Σάρλοτ Γιορκ κατάφερε να χτίσει ένα εκπληκτικό κορμί με ακόμα πιο εντυπωσιακούς κοιλιακούς.

Η Κρίστιν Ντέιβις (Kristin Davis) αποτελεί μία από τις τέσσερις λατρεμένες ηθοποιούς του "Sex and the City" και παρά τα 45 της χρόνια, η γνωστή μας Σάρλοτ Γιορκ κατάφερε να χτίσει ένα εκπληκτικό κορμί με ακόμα πιο εντυπωσιακούς κοιλιακούς.

Πρόσφατα η Ντέιβις φωτογραφήθηκε με το μπικίνι της για το εξώφυλλο του περιοδικού "FITNESS" κι εκεί αποκάλυψε όλα τα μυστικά της διατροφής και γυμναστικής που ακολουθεί για να έχει τέτοια αποτελέσματα.

"Μου αρέσουν οι καμπύλες μου", εξομολογείται η 45χρονη ηθοποιός για να συμληρώσει:

"Ποτέ δεν θα γίνω μια από τις πιο αδύνατες ηθοποιούς και δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο άλλωστε. Όταν τα έχεις καλά με τον εαυτό και το σώμα σου, αυτόματα έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση".

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως η Κρίστιν απέκτησε τέτοιους ζηλευτούς κοιλιακούς χωρίς να χύσει ιδρώτα. Έτσι κι αλλιώς, η Ντέιβις είναι λάτρης του τρεξίματος. Πριν τραυματίσει σοβαρά τους αστραγάλους της έτρεχε μέχρι και 12 χιλιόμετρα καθημερινά. Πλέον η γλυκιά Σάρλοτ προτιμά τη γιόγκα και τη γυμναστική πάνω στο ελλειπτικό μηχάνημα ενώ δεν λέει όχι και στο Πιλάτες. Αγαπημένη της άσκηση είναι και οι αναπηδήσεις με βαράκια στα πόδια.

Για πιο επαγγελματικά αποτελέσματα και για να τονωθεί εν αναμονή του "Sex and the City 2" η Κρίστιν Ντέιβις γνωρίστηκε με την προπονήτρια Τρέισι Άντερσον. Την γνωριμία έκανε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και από εκεί και πέρα η Σάρλοτ δεν έχανε ημέρα που να μην επισκεφτεί το γυμναστήριο της Άντερσον στη Νέα Υόρκη. Όπως αποκαλύπτει, αυτό που την βοήθησε περισσότερο ήταν πως στο εν λόγω γυμναστήριο, τα ομαδικά προγράμματα αλλά και το προσωπικό της άλλαζαν κάθε 10 ημέρες.
Η Ντέιβις λατρεύει τις ελαστικά λάστιχα που τεντώνουν και σφίγγουν τα χέρια και τους ώμους ενώ βοηθούν στην ενδυνάμωση του κορμού και στην καλύτερη στάση του σώματος. Με τις ελαστικές αυτές ζώνες, νιώθεις πιο δυνατή πολύ γρήγορα.
Όσο για τη διατροφή που ακολουθεί, η Ντέιβις είναι αρκετά ειλικρινής:
"Μου αρέσει να τρώω πολύ κοτόπουλο, αυγά, σολομό και στο πλάι προτιμώ να έχω μια σαλάτα. Σίγουρα δεν θα άντεχα να τρώω μόνο σαλάτα. Σε τέτοια περίπτωση, θ' αυτοκτονούσα. Ποιός νοιάζεται αν είσαι αδύνατη όταν δεν διασκεδάζεις τη ζωή σου; Καλύτερα να φάω κάτι που μου αρέσει παρά να χαίρομαι επειδή χωράω σε ένα στενό τζιν. Φυσικά πέρασα κι εγώ φάσεις στη ζωή μου που απαρνιόμουν τροφές που μου άρεσαν αλλά πλέον δεν μπορώ να λιμοκτονώ".
Το ένοχο μυστικό της Ντέιβις είναι η λατρεία που τρέφει στη σοκολάτα και ειδικά στα σοκολατένια κουφετάκια M&M's αλλά και στο παγωτό. Βέβαια και στο θέμα του γλυκού, η Ντέιβις ακολουθεί το δικό της κανόνα: το καλοκαίρι που η ζέστη είναι μεγάλη, παίρνει ένα παγωτάκι αλλά αφού γευτεί περί τις τέσσερις μπουκιές, πετάει το υπόλοιπο. Η ίδια υποστηρίζει πως είναι σημαντικό να ξεπεράσεις τη λιγούρα που νιώθεις εκείνη τη στιγμή χωρίς να φας όλο το γλυκό πειρασμό.
Τα μυστικά για να φτιάξεις κι εσύ κοιλιακούς όπως η Κρίστιν:
Α. Φρόντισε να μην μένεις ποτέ πεινασμένη.
Β. Κανόνισε ν' απολαμβάνεις μικρά γεύματα κάθε τρεις ώρες.
Γ. Πες ναι σε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, καλούς υδατάνθρακες, λαχανικά και σαλάτες.
Δ. Όταν νιώθεις μια έντονη λιγούρα για κάτι γλυκό, ικανοποίησε τον εαυτό σου αλλά μην καταναλώσεις ολόκληρο το γλυκό πειρασμό.
Ε. Κάθε φορά που κάνεις κοιλιακούς, μην σταματήσεις αν δεν ιδρώσεις το φανελάκι που φοράς.
Όσο για την φωτογράφιση με μπικίνι, η Κρίστιν είναι ειλικρινής:

"Δεν θα σας πω ψέματα. Δυσκολεύτηκα πολύ. Υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν άνετα με το μαγιό τους αλλά εγώ δεν είμαι μία από εκείνους".

Κατερίνα Π.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ