Η δίαιτα της Κιμ Καρντάσιαν: πώς έχασε 7 κιλά | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
12:00
1/10/2012

Η δίαιτα της Κιμ Καρντάσιαν: πώς έχασε 7 κιλά

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Η δίαιτα της Κιμ- αξίζει να την ακολουθήσεις;
Η δίαιτα της Κιμ- αξίζει να την ακολουθήσεις;

Έχοντας στο πλευρό της τον σούπερ fit ράπερ Κάινι Γούεστ, η Κιμ Καρντάσιαν αποφάσιε να αποκτήσει κορμί φιδίσιο, έβαλε πρόγραμμα στη διατροφή και την άσκησή της και έχασε 7 ολόκληρα κιλά.

Πώς ξεκίνησε την προσπάθειά της η Κιμ: σύμφωνα με το περιοδικό ΟΚ, η Καρντάσιαν έκοψε μαχαίρι το έτοιμο φαγητό. Ταυτόχρονα, προγραμμάτισε καλύτερα τα γεύματά της μέσα στην ημέρα και βρήκε τον απαραίτητο χρόνο για να γυμναστεί.

Η άσκηση μπήκε στην κορυφή των προτεραιοτήτων της Καρντάσιαν η οποία γυμνάζεται όσο περισσότερο μπορεί. Μάλιστα, η Κιμ δεν αρκείται σε μια μορφή άσκησης αλλά δοκιμάζει διαφορετικές ασκήσεις και μεθόδους.

Έχοντας πάντα στο πλευρό της τον μάγο personal trainer Γκουνάρ Πέτερσον, η Καρντάσιαν έχασε ήδη 7 κιλά και η διαφορά αμέσως φάνηε στην κοιλιά της που έγινε πιο επίπεδη και στους διάσημους γλουτούς της που έγιαν πιο σφιχτοί.

Το πρόγραμμα: η Κιμ γυμνάζεται από 2 έως 5 φορές την εβδομάδα και μαζί με τα βάρη ή τις άλλες μεθόδους άσκησης, η Καρντάσιαν έχει πάντα στη γυμναστική της και ένα μέρος αεροβικής άσκησης που την βοηθά να κάνει μεγαλύτερες καύσεις. Τις ημέρες που προπονείται σκληρά, η Κιμ καταναλώνει και περισσότερη πρωτείνη.

Η 6ημερη διατροφή της Κιμ

Ημέρα πρώτη:
Πρωινό - ομελέτα με τέσσερα ασπράδια και σπανάκι
Μεσημεριανό: ψητό ψάρι με λαχανικά
Βραδινό: φιλέτο αρνιού με λαχανικά και φέτα

Ημέρα Δεύτερη:
Πρωινό: τηγανιτά αυγά με μπέικον γαλοπούλας
Μεσημεριανό: ψητό κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα
Βραδινό: ψητός σολομός με καστανό ρύζι και μπρόκολο

Ημέρα Τρίτη:
Πρωινό: Ομελέτα με τέσσερα ασπράδια και φρέσκα φρούτα
Μεσημεριανό: μπέργκερ γαλοπούλας
Βραδινό: ψητός σολομός με λαχανικά

Ημέρα Τέταρτη:
Πρωινό: Ομελέτα με λουκάνιο με χαμήλά λιπαρά
Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα με ντρέσινγκ με χαμηλά λιπαρά
Βραδινό: ψητό φιλέτο κοτόπουλο με σπαράγγια

Ημέρα Πέμπτη
Πρωινό: Άγριο ρύζι με μανιτάρια
Μεσημεριανό: ψητό κοτόπουλο με σαλάτα
Βραδινό: ζυμαρικά ολικής άλεσης με σπανάκι

Ημέρα Έκτη:
Πρωινό: Μπανάνα με βρώμη
Μεσημεριανό: Κινόα με λαχανάκια Βρυξελλών
Βραδινό: Ψητός τόνος με ελιές

 πηγή ΟΚ

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ