Η αποτελεσματική δίαιτα της Σέριλ Κόουλ | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
11:54
6/5/2010

Η αποτελεσματική δίαιτα της Σέριλ Κόουλ

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Απατημένη ναι αλλά παχουλή με τίποτα!
Απατημένη ναι αλλά παχουλή με τίποτα!
Μετά τις απιστίες του συζύγου της Άσλεϊ Κόουλ που οδήγησαν το γάμο τους στο διαζύγιο, η τραγουδίστρια Σέριλ Κόουλ- πλέον Τουίντι- δείχνει πιο αδύνατη από ποτέ. Αν βέβαια νομίζεις πως η κομψή σιλουέτα της οφείλεται στην καρδιά της που έγινε χίλια κομμάτια, κάνεις λάθος.

Η 26χρονη τραγουδίστρια αποκάλυψε πως ακολουθεί πιστά τη δίαιτα που ταιριάζει στην ομάδα αίματός της, κατά την οποία τρώει ή αποφεύγει τροφές βάσει της ομάδας αίματος στην οποία ανήκει. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης δίαιτας έγιναν εμφανή πολύ γρήγορα στο σώμα της Σέριλ, η οποία παραδέχεται στο περιοδικό "Hello" ότι προσέχει πολύ αυτά που τρώει:

"Προσέχω πολύ τι τρώω, όχι απλά για να διατηρούμαι λεπτή αλλά για να νιώθω καλά. Πρόσφατα η μητέρα μου με ενημέρωσε για την δίαιτα του να τρως σωστά βάσει τύπου αίματος. Αμέσως είδα τεράστια διαφορά και στο σώμα μου αλλά και στα επίπεδα ενέργειάς μου".

Και δεν είναι μόνο η Σέριλ που ακολουθεί πιστά την εν λόγω δίαιτα. Μεγάλες σταρ όπως το μοντέλο Μιράντα Κερ έχουν παραδεχτεί πως ακολούθησαν τη συγκεκριμένη δίαιτα.

Όσο για το αν συνδυάζει τη σωστή διατροφή με ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο, η Κόουλ δηλώνει τυχερή:

"Το πρόγραμμά μου είναι ήδη επιβαρυμένο αλλά αυτό το γεγονός έχει και τη θετική του πλευρά. Με τόση δουλειά (ζωντανές εμφανίσεις, χορογραφίες) γυμνάζομαι χωρίς να πρέπει να χύνω ιδρώτα και στο γυμναστήριο".

Πάντως, η Σέριλ εξομολογείται ότι η διατροφή που ακολουθεί της επιτρέπει να καταναλώνει και ζαχαρη:

"Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς ζάχαρη και φυσικά τις λατρεμένες μου κρεπούλες. Κάποιες φορές τρελαίνομαι και δεν ηρεμώ αν δεν φάω μια μπάρα σοκολάτας. Για να είμαι ειλικρινής πιστεύω ότι κανένας δεν μπορεί ν' αντέξει με τόση πίεση και χωρίς να τρώει όσα του αρέσουν έστω που και που".

Τι περιλαμβάνει η δίαιτα με βάσει την ομάδα αίματος:

Οι διατροφικές συμβουλές για κάθε ομάδα συγκεντρώνονται στα εξής:

Η δίαιτα της ομάδας αίματος "Ο":

Α. Κατανάλωσε κρέας με πολλή πρωτεΐνη αλλά λίγους υδατάνθρακες.

Β. Κόψε το λευκό ψωμί και προτίμησε τα δημητριακά ολικής άλεσης.

Γ. Για ν' αθληθείς, προτίμησε τις έντονες αεροβικές ασκήσεις.

Δ. Αν συνεχίσεις ν' αγνοείς όσα σε βλάπτουν, μην ξεχνάς πως είσαι πολύ επιρρεπής στα έλκη και τις φλεγμονές στο στομάχι.

Η δίαιτα της ομάδας "Α":

Α. Απόφυγε τις εντελώς χορτοφαγικές επιλογές. Η διατροφή σου πρέπει να περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες αλλά με χαμηλά λιπαρά.

Β. Για την άσκηση του σώματός σου προτίμησε τη γιόγκα ή το γκολφ που σμιλεύουν το σώμα αλλά ταυτόχρονα διώχνουν και το στρες.

Γ. Αν συνεχίσεις να τρως λανθασμένα, κινδυνεύεις από κάποιας μορφής καρκίνου ή από κάποιο καρδιαγγειακό νόσημα.

Η δίαιτα της ομάδας "Β":

Α. Η διατροφή σου πρέπει να έχει τη μεγαλύτερη ποικιλία τροφών σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες ομάδες αίματος. Η ομάδα αίματος Β είναι η μοναδική που επιτρέπει την ευρεία κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων χωρίς πρόβλημα.

Β. Ακολούθησε ένα δυναμικό πρόγραμμα άσκησης όπως είναι το κολύμπι και η πεζοπορία.

Γ. Λανθασμένη διατροφή θα μπορούσε να βλάψει το νευρικό σύστημα που διαθέτεις.

Η δίαιτα της ομάδας ΑΒ:

Α. Έχεις το πλεονέκτημα να μπορείς να καταναλώσεις άφοβα τις περισσότερες τροφές που ταιριάζουν στις ομάδες Α και Β.

Β. Προτίμησε την άσκηση που συνδυάζει τη χαλάρωση και την ηρεμία.

Γ. Φροντίζοντας τη διατροφή σου, ταυτόχρονα κρατάς σε καλή κατάσταση το ανοσοποιητικό και λεμφικό σου σύστημα.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία, το 46%του πληθυσμού ανήκει στην ομάδα αίματος Ο, 42% στην Α, 9% στη Β και 3% στην ΑΒ.

Αν θέλεις να γνωρίζεις ποιές τροφές ταιριάζουν ακριβώς στην ομάδα αίματός σου, ποιά είναι τα πλεονεκτήματα που διαθέτεις αλλά και ποιές οι δυσκολίες, μην χάσεις την ανάλυση κάθε ομάδας αίματος ξεχωριστά στο τομέα με τις εξειδικευμένες δίαιτες.

Από την Κατερίνα Πατούλια

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ