Γυμνάσου κι αδυνάτισε όπως η Κατερίνα Καινούργιου | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
7:44
30/3/2014

Γυμνάσου κι αδυνάτισε όπως η Κατερίνα Καινούργιου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Η Κατερίνα Καινούργιου και τα pilates μυστικά της
Η Κατερίνα Καινούργιου και τα pilates μυστικά της

Λάτρης και θερμή φαν του πιλάτες, είναι τον τελευταίο καιρό η Κατερίνα Καινούργιου. Η αγαπημένη προυσιάστρια έχει αγαπήσει την άσκηση μέσα από το πιλάτες, όπως αναφέρει το περιοδικό Hello.

H Kατερίνα παρακολουθεί συνεδρίες πιλάτες σε εξειδικευμένο κέντρο, τουλάχιστον τρεις φορές τη βδομάδα και έχει ήδη χάσει 7 κιλά σε δύο χρόνια. 

 

Στο προσωπικό της blog στο yupiii, η Κατερίνα εξομολογείται πως το πιλάτες έχει αλλάξει τη ζωή της:

"Είναι ιδανική γυμναστική για ανθρώπους που έχουν γυμναστεί ελάχιστα ή και καθόλου (σε αυτή την κατηγορία ανήκω κι εγώ). Οι ασκήσεις ρυθμίζονται ανάλογα με τις ανάγκες του σώματός μας, ενώ τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά στην ενδυνάμωση και τη σύσφιξη. Παράλληλα, το pilates βοηθάει στο να αποκτήσουμε περισσότερη ισορροπία. Ειδικά για εμάς τις γυναίκες είναι ιδανικό. Μπορείτε να πετύχετε σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα μεγάλη αύξηση στην ευλυγισία του σώματος σας. Πολύ σημαντικό είναι ότι ενώ σφίγγει το σώμα χαλαρώνει ταυτόχρονα το πνεύμα. ‘Έτσι θα νιώσετε ότι βρίσκεστε στην απόλυτη αρμονία".

 

"Τέλος, βοηθάει σημαντικά στην απώλεια βάρους και στην καύση του περιττού λίπους, αν και η αλήθεια είναι ότι για καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να βάλετε στη ζωή σας και την αερόβια προπόνηση. Προσωπικά, επιλέγω 4 φορές την εβδομάδα το γρήγορο βάδην.

Προσπαθήστε να κάνετε pilates 2 -3 φορές την εβδομάδα και τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά!", τοίζει η Κατερίνα.

πηγή Hello, Yupiii

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ