Έτσι διατηρεί κορμί η Δέσποινα Βανδή | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
16:47
10/12/2014

Έτσι διατηρεί κορμί η Δέσποινα Βανδή

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Είναι μια από τις πιο fit παρουσίες της ελληνικής showbiz. Το σώμα της το ζηλεύουν ακόμη κι έφηβες. Αδύνατη και γραμμωμένη, η Δέσποινα Βανδή μαγεύει όχι μόνο με τη φωνή της και το ταλέντο της αλλά και με το καταπληκτικό κορμί της. Τι τρώει άραγε; 

Όπως σε κάθε περίπτωση τα αγαθά κόπεις κτώνται και τίποτα δεν είναι τυχαίο. Η Δέσποινα λατρεύει τη γυμναστική αλλά και όταν δεν κάνει προπόνηση, ακολουθεί ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα διατροφής, προσπαρμοσμένο στις ανάγκες του σωματότυπού της. 

Τo Joy, φιλοξενεί δηλώσεις του διατροφολόγου της και αποκαλύπτει τι τρώει η τραγουδίστρια για να διατηρεί τη γραμμή της. 

Πατζάρια, σπανάκι, ρόλα, και άλλα μεσογειακά superfoods τη βοηθούν να παραμένει σε φόρμα, ενεργοποιώντας το μεταβολισμό της ενώ από τη διατροφή της δε λείπει η πρωτεϊνη, που προσλαμβάνει από τρόφιμα όπως το ψητό άπαχο κοτόπουλο, το ψάρι, αλλά και το κόκκινο κρέας τα οποία συνδιάζει είτε με σαλάτα, είτε με φασολάκια. 

Κι επειδή δεν υπάρχει γυναίκα που να μη λαχταρά ένα γλυκάκι που και που, στις λιγούρες επιλέγει γιαούρτι με μέλι ή δαμάσκηνα ενώ έχει και μια ημέρα ελεύθερη όπου μπορεί να κυλήσει στην αμαρτία μιας σοκολάτας ή και σοκοφρέτας. 

Κόκκινη γραμμή και απαγορευτικά είναι τα τηγανητά και τα πλούσια σε λιπαρά γλυκά, ειδικά όταν θέλει να χάσει κιλά.

Η διατροφή της Δέσποινας Βανδή 

Πρωινό:

-1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα
-1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά, 2 φρυγανιές σικάλεως με 1 κουταλιά του γλυκού μέλι και ένα φρούτο
-1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι και ένα τοστ με μαύρο ψωμί και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Σνακ:

-Γιαούρτι με μέλι
– λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
– 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό:

-Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών
-Σαλάτα σπανάκι – ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή ψητά λαχανικά (μανιτάρια πλευρότους κ.ά. εποχικά)
-Λαδερό (σπανακόρυζο, μπάμιες, αρακάς, μελιτζάνες, γεμιστά κ.ά.), τυρί με λίγα λιπαρά και μία φέτα μαύρο ψωμί.
-Μπριζόλα μοσχαρίσια ή μπιφτέκια με σαλάτα με μία φέτα μαύρο ψωμί και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Απογευματινό:
-Φρούτα εποχής
-Ξηροί καρποί

Βραδινό:
-Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά
-Όσπρια με 1 φέτα ψωμί
-Τονοσαλάτα  (με λίγη μαγιονέζα, πολλά λαχανικά και τόνο σε νερό) με ξηρούς καρπούς
-Φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο
-Ομελέτα με δύο αβγά και λαχανικά, γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ