Αθηνά Οικονομάκου: Το φύλο του παιδιού και τα κιλά της εγκυμοσύνης | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
10:43
11/2

Αθηνά Οικονομάκου: Το φύλο του παιδιού και τα κιλά της εγκυμοσύνης

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν χθες το βράδυ η γνωστή ηθοποιός και μίλησε για όλα.

Απαστράπτουσα και πανευτυχής, η Αθηνά Οικοκονομάκου εμφανίστηκε στο "The 2Night Show" του ΑΝΤ1 χθες βράδυ, όπου, για την ιστορία, εμφανίστηκε και η Demy μιλώντας για την αγχώδη διαταραχή από την οποία πάσχει και τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά τη Eurovision του 2017.

Η γνωστή ηθοποιός διανύει τον έκτο μήνα της δεύτερης εγκυμοσύνης της, την οποία, όπως εξήγησε ήθελαν πολύ τόσο η ίδια όσο και ο σύζυγός της, Φίλιππος Μιχόπουλος. Όπως αποκάλυψε απαντώντας σε σχετική ερώτηση του παρουσιαστή παρόλο που ξέρεουν το φυλο του μωρού, δεν το έχουν ανακοινώσει επίσημα ακόμη. Δεν έκρυψε ότι μετά τον Μάξιμο, θα ήθελε ένα κοριτσάκι. "Για να δούμε, η επιθυμία μου θα βγει αληθινή ή δε θα βγει;", είπε χαρακτηριστικά.

Κιλά έχει πάρει, αλήθεια;

«Έχω ένα θέμα με τις εγκυμοσύνες. Τρώω πολύ. Γενικά τρώω πολύ. Δεν έχω καταπιεστεί ποτέ. Δεν χορταίνω με τίποτα. Με το που γεννάω δεν πεινάω καθόλου. Μακάρι να συμβεί και τώρα. Έχω πάρει ήδη 7-8 κιλά. Στην πρώτη εγκυμοσύνη είχα πάρει 15 κιλά στο εξάμηνο. Αλλά τώρα αρχίζουν να είναι ανάποδα τα πράγματα στα κιλά. Δε μου μυρίζουν φαγητά, αλλά αν μου αναφέρεις φαγητό και δεν το φάω όταν γυρίσω σπίτι έχω πρόβλημα»,

Τώρα, βέβαια, στην κόντρα με τον Γρηγόρη στις κοιλιές, έχασε από... χέρι!

 

 

Η συζήτηση φυσικά έφτασε και στο θέμα των ημερών με τις καταγγελίες περί σεξουαλικής παρενόχλησης στον χώρο του θεάματος και η Αθηνά απάντησε ως εξής:

"Αυτά δεν τα περίμενε κανείς γιατί συνήθως κουκουλώνονται. Στον χώρο μας είναι πιο εύκολο να βγεις και να τα πεις και ήταν η στιγμή να γίνει. Με πρόσχημα την τέχνη, συμβαίνουν εγκλήματα. Από τη σχολή ήξερα για ονόματα ότι είναι δύσκολοι, δύστροποι και ψυχικά ασθενείς. Για χρόνια υπάρχει κυρίως στον χώρο του θεάτρου σαν υπόνοια ότι πρέπει να πονέσεις και να γίνει το είναι σου όλο ένα με το πάτωμα για να να νιώσεις έναν ρόλο με συγκεκριμένη μέθοδο και διδασκαλία, αυτό ήταν το φυσιολογικό. Ότι έτσι έρχεσαι πιο κοντά με την τέχνη. Ότι αυτός ο σκηνοθέτης έτσι δουλεύει. Μπορεί να σε χτυπά, να σου τραβά τα μαλλιά, να σε ξεγυμνώνει, να σε ντροπιάζει και να σε ξεφτιλίζει με τον λόγο του"

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ