45.000 ευρώ για μια διαφήμιση | κοσμικα , gossip | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΣΜΙΚΑ / GOSSIP
11:33
20/8/2008

45.000 ευρώ για μια διαφήμιση

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Πλουσιότερος κατά 45.000 ευρώ θα γίνει ο δημοφιλής ηθοποιός, αφού πρόσφατα ανανέωσε το συμβόλαιο συνεργασίας του με διαφημιστική εταιρεία

Πλουσιότερος κατά 45.000 ευρώ θα γίνει ο δημοφιλής ηθοποιός, αφού πρόσφατα ανανέωσε το συμβόλαιο συνεργασίας του με διαφημιστική εταιρεία, η οποία έχει αναλάβει την προβολή και την προώθηση συγκεκριμένου προγράμματος για επαγγελματικό δάνειο που εκδίδεται από γνωστή τράπεζα. Ας δούμε όμως τις λεπτομέρειες της συμφωνίας

Τα τηλεοπτικά σποτάκια, των οποίων η ιστορία θα αλλάζει από καιρού εις καιρόν, θα είναι τρία και αναμένεται να προβληθούν στους τηλεοπτικούς μας δέκτες τη χειμερινή σεζόν. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος δίνει τον καλύτερό του εαυτό και κάθε φορά μπαίνει στο πετσί του ρόλου που υποδύεται. Στα σποτ που τον έχουμε ήδη δει και γυρίστηκαν πέρυσι αρχικά εμφανίστηκε σε ρόλο αρχιτέκτονα, έπειτα μεταμορφώθηκε σε μανάβη, ενώ τελευταία τον απολαύσαμε ως εστιάτορα.

Η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια σημείωσε τεράστια επιτυχία και είχε μεγάλη απήχηση και στο τηλεοπτικό κοινό, όπως φάνηκε από την έρευνα αγοράς που ακολούθησε. Οι υπεύθυνοι τόσο της τράπεζας όσο και της διαφημιστικής εταιρείας ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, γι αυτό όταν ήρθε η ώρα για την ανανέωση της καμπάνιας, το πρόσωπο στο οποίο στράφηκαν για μία ακόμα φορά ήταν ο γνωστός ηθοποιός.

Τα χέρια δεν άργησαν να δοθούν, αφού μέσα σε λίγη ώρα κατάφεραν να συμφωνήσουν σε όλα. Ο Βασίλης πήρε τα χρήματα που ζήτησε, ενώ οι αρμόδιοι της εταιρείας «έκλεισαν» τον άνθρωπο που είχε απήχηση στον κόσμο. Υποχρέωσή του είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να έχουν γυριστεί τα τρία επόμενα σποτάκια, ενώ το πρώτο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα αρχίσει να μεταδίδεται στη μικρή οθόνη στις αρχές Οκτωβρίου.

Αν και οι ρόλοι που θα παίξει ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί, το σίγουρο είναι ότι θα εντυπωσιάσουν με τη χιουμοριστική διάθεση που τον διακρίνει και την οποία καταφέρνει να «περνάει» μέσα από το «γυαλί» στο τηλεοπτικό κοινό, ενώ είναι βέβαιο ότι θα κάνει την ίδια επιτυχία, αν όχι ακόμα μεγαλύτερη. Ρ.Σ.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ