Η συνταγή για υγιεινά pancakes soufflé⁣ | κουζινα , συνταγες , γλυκά | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΣΥΝΤΑΓΕΣ / ΓΛΥΚΑ
9:00
16/10

Η συνταγή για υγιεινά pancakes soufflé⁣

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Θα τα λατρέψεις 

Τα pancakes αποτελούν μια από τις πιο απολαυστικές επιλογές για το brunch του Σαββατοκύριακου, και μπορείς να τα απολαύσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Αυτή τη φορά, μπορείς να τα δοκιμάσεις στην πιο αφράτη εκδοχή τους και να τα συνδυάσεις με υπέροχες γαρνιτούρες. 

Δες εδώ πώς μπορείς να τα φτιάξεις:

Συστατικά:
2 αυγά
1/4 φλιτζάνι αλεύρι ολικής άλεσης⁣
23g ζάχαρη 
1 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας
1 κουταλιά της σούπας γάλα βρώμης⁣

Γαρνιτούρες:
Ζάχαρη άχνη
Βούτυρο 
Σιρόπι σφενδάμου⁣
Γιαούρτι καρύδας

Μέθοδος:
Διαχώρισε τα ασπράδια από τους κρόκους σε 2 διαφορετικά μπολ. Χτύπησε μαζί τους κρόκους των αυγών. Πρόσθεσε γάλα στους κρόκους και χτύπησε, στη συνέχεια κάνε το ίδιο με το εκχύλισμα βανίλιας και το αλεύρι. ⁣

Στο μπολ με τα ασπράδια των αυγών χτύπησε τα μαζί. Πρόσθεσε λίγο λίγο τη ζάχαρη και χτύπησε μέχρι να πήξει. Πρόσθεσε τα ασπράδια αυγών στο μείγμα του μίγματος λίγο κάθε φορά και ανακάτεψε. ⁣

Λάδωσε ένα τηγάνι και ρίξε αρκετό μείγμα για 2 μικρές (αλλά χοντρές) τηγανίτες, κάλυψε με ένα καπάκι και μαγείρεψε σε χαμηλή θερμοκρασία για 4-5 λεπτ'α. Αναποδογύρισε τις και πρόσθεσε 1 κουταλιά της σούπας αν υπάρχει νερό στο τηγάνι και κάλυψε. Μαγείρεψε για άλλα 2 λεπτά ή μέχρι να ψηθούν. ⁣

Επαναλάβετε τη διαδικασία με την υπόλοιπη ζύμη. Πρόσθεσε γαρνιτούρες και απόλαυσε!

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ