Τα πάντα για το απόλυτα φρούτο της εποχής! | κουζινα , γευσεις | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΓΕΥΣΕΙΣ
13:22
26/5/2010

Τα πάντα για το απόλυτα φρούτο της εποχής!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Ενημερωθείτε για εποχικά ελληνικά προϊόντα που μπορείτε να βρείτε στην αγορά αυτόν το μήνα και προτιμήστε τα.

Όλες οι ποικιλίες κερασιών είναι φτωχές σε θερμίδες, αλλά πλούσιες σε προβιταμίνη Α, βιταμίνη C, κάλιο, μαγνήσιο, χαλκό και ανθοκυανίνες με αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση. Περιέχουν, επίσης, ουσίες με χωνευτικές και αντισηπτικές ιδιότητες, ενώ είναι καλή πηγή φυτικών οιστρογόνων.

Ποια είναι τα οφέλη τους στην υγεία; Καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες. Ανακουφίζουν από αρθρίτιδες, φλεγμονές, νεφρολιθίαση, λοιμώξεις ουροποιητικού και πεπτικά προβλήματα. Βοηθούν τη λειτουργία νεφρών και εντέρου, έχουν διουρητική και υπακτική δράση. Συμβάλλουν στην αποτοξίνωση.

Πώς τα επιλέγουμε: Προτιμάμε τα βιολογικά και προσέχουμε: ο καρπός να μην είναι πολύ ώριμος, το κοτσάνι να είναι πράσινο και προσκολλημένο στον καρπό.

Σημείο προσοχής: Τα ξινά κεράσια έχουν 25-50% λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με τα γλυκά. Ενόσω τα κεράσια ωριμάζουν, αυξάνεται η περιεκτικότητά τους σε σάκχαρα και μειώνεται σε νερό.

«Κρυφό όπλο»: Το αφέψημα από αποξηραμένα κοτσάνια κερασιών μειώνει τις κατακρατήσεις υγρών, βοηθά στο αδυνάτισμα και στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας!

Της εποχής είναι επίσης:

Αλιεύματα: αθερίνες, αστακοί, βακαλάοι, γαλέοι, γαρίδες, γαύροι, ζαργάνες, καλαμάρια, καραβίδες, κολιοί, κουτσομούρες, λυθρίνια, μαγιάτικα, μπαρμπούνια, μύδια, ξιφίες, παλαμίδες, πέρκες, πεσκανδρίτσες, ροφοί, σαρδέλες, σκορπίνες, σκουμπριά, στρείδια, συναγρίδες, σφυρίδες, τόνοι, τσιπούρες κ.ά.

Γαλακτοκομικά: ανεβατό, γάλα και γιαούρτι κατσικίσιο, φρέσκα κατσικίσια τυριά, γαλοτύρι, κατίκι Δομοκού κ.ά.

Ακόμα: αμπελόφυλλα, αρνάκι και κατσικάκι γάλακτος, βασιλικός, θυμάρι, λουίζα, μάραθος, σκόρδα, φρέσκα κουκιά, κρεμμυδάκια, πατάτες και σκόρδα.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ