Snack time: Τα νόστιμα & light σνακ του γραφείου | κουζινα , γευσεις | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΓΕΥΣΕΙΣ
12:01
23/4/2014

Snack time: Τα νόστιμα & light σνακ του γραφείου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αναζητάτε ιδέες για υγιεινά σνακ που θα προετοιμάζετε από το σπίτι και θα καταναλώνετε στη δουλειά; Ή μήπως προτιμάτε προϊόντα από το κυλικείο, τον αυτόματο πωλητή, το περίπτερο ή το πλησιέστερο? αρτοποιείο; Για όλα έχουμε νοστιμότατες προτάσεις, για όλα προτείνουμε βολικές λύσεις?

<b>5. Πίτες με φύλλο μικρό μέγεθος, μικρή μερίδα</b>  Αντί για οποιαδήποτε αγοραστή πίτα με αμφιλεγόμενες πρώτες ύλες, φτιάξε τη δική σου χορτόπιτα. Τόσο οι μεγάλες πίτες όσο και τα μικρότερα πιτάκια,

5. Πίτες με φύλλο μικρό μέγεθος, μικρή μερίδα Αντί για οποιαδήποτε αγοραστή πίτα με αμφιλεγόμενες πρώτες ύλες, φτιάξε τη δική σου χορτόπιτα. Τόσο οι μεγάλες πίτες όσο και τα μικρότερα πιτάκια, τα οποία συσκευάζονται και μεταφέρονται ευκολότερα, μπορούν να παρασκευαστούν με σπιτικό ή αγοραστό φύλλο, π.χ. χωριάτικη σφολιάτα, περέκ (ποντιακό φύλλο ή μπασλαμάς). Για να μειώσεις όμως τη θερμιδική τους απόδοση και να αύξησε την υγιεινή τους αξία, πρέπει να χρησιμοποιείς ελαιόλαδο αντί βουτύρου ή σπορέλαιων, να περιορίσεις την προσθήκη κρόκων αβγών, να μην προσθέτεις ευαλλοίωτα τυριά ή αλλαντικά και οπωσδήποτε να διατηρείς τη μερίδα σου πραγματικά μικρή - ειδάλλως πρόκειται για πλήρες γεύμα! 6. Τα εύκολα αβγό βραστό & κονσέρβες, πάνε παντού! Το αβγό αποτελεί πλήρη, χορταστική και εύγευστη τροφή και δεν ανεβάζει τη χοληστερίνη σε άτομα με φυσιολογικά επίπεδα. Όταν βράσετε το αβγό «σφιχτό» και το αφήσετε με το κέλυφός του, διατηρείται εκτός ψυγείου και δεν απαιτεί κάτι ιδιαίτερο στη μεταφορά. Οι δε κονσέρβες προσφέρουν μεγάλο εύρος επιλογών για να διαλέξετε, από ψάρια, όσπρια, λαχανικά και φρούτα μέχρι παιδικά γεύματα (τέλεια για ενήλικες!) και μικρογεύματα με διάφορους συνδυασμούς τροφίμων. Απλώς ανοίγεις και τρως! 7. Ξηροί καρποί και φρούτα μια χουφτίτσα είναι αρκετή Όλοι οι ξηροί καρποί αποτελούν συμπυκνωμένη πηγή θερμίδων, επομένως περιορίσου σε μια χουφτίτσα ( 30 γρ.). Προτίμησε ανάλατους, φρέσκους, ει δυνατόν με το κέλυφος. Για λιγότερες θερμίδες και λιπαρά, επίλεξε κάστανα ή στραγάλια. Τα αποξηραμένα φρούτα (π.χ. βερίκοκα) έχουν γλυκιά γεύση, επομένως μπορεί να ικανοποιήσουν την επιθυμία για κάτι γλυκό. Προτίμησε φρούτα φυσικώς αποξηραμένα, συσκευασμένα και χωρίς συντηρητικά. Συνδύασε διάφορα είδη ή ταίριαξε τα με ξηρούς καρπούς ή σπόρους. 8. Γλυκά χρειάζονται και αυτά Μην απορείς! Τα γλυκά σνακ έχουν θέση σε μια ισορροπημένη διατροφή, ακόμη και όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά, αρκεί να μην καταναλώνονται συχνά ή σε μεγάλη ποσότητα. Διάφορα «νηστίσιμα» κέικ, π.χ. ελαιόλαδου, με ταχίνι, με φρούτα και μέλι, cup cakes και muffins, κολοκυθόπιτα γλυκιά, κουλουράκια όπως τα μουστοκούλουρα, μπισκότα, σταφιδόψωμο και γενικά σπιτικά γλυκίσματα που δεν έχουν πολλή ζάχαρη ή λιπαρά και διατηρούνται εκτός ψυγείου είναι επιλογές θερμιδικά συνετές και εύκολες στη μεταφορά. 9. Υγρά σνακ χρήσιμα κατά περίπτωση Παρότι γενικά δεν θεωρούνται τόσο χορταστικά όσο τα στερεά τρόφιμα, υπάρχουν ορισμένες καλές επιλογές, όπως, για παράδειγμα, η δική σoυ σπιτική σούπα (στραγγισμένη, τοποθετημένη σε θερμός για τη μεταφορά), κάποιες σούπες στιγμής σε σκόνη (ατομική συσκευασία, απλώς προσθέτετε βραστό νερό) και, ιδίως για όσους αθλούνται, τα shakes πρωτεΐνης (σε σκόνη που αναμειγνύεται με νερό ή έτοιμο ρόφημα). Στον αντίποδα, καλό είναι να μην αντικαθιστάς τα φρέσκα φρούτα με τυποποιημένους χυμούς και επίσης να αποφεύγεις τα ροφήματα ειδικού τύπου με πολλή ζάχαρη, κρέμα γάλακτος κ.ά.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ