Snack time: Τα νόστιμα & light σνακ του γραφείου | κουζινα , γευσεις | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΓΕΥΣΕΙΣ
12:01
23/4/2014

Snack time: Τα νόστιμα & light σνακ του γραφείου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αναζητάτε ιδέες για υγιεινά σνακ που θα προετοιμάζετε από το σπίτι και θα καταναλώνετε στη δουλειά; Ή μήπως προτιμάτε προϊόντα από το κυλικείο, τον αυτόματο πωλητή, το περίπτερο ή το πλησιέστερο? αρτοποιείο; Για όλα έχουμε νοστιμότατες προτάσεις, για όλα προτείνουμε βολικές λύσεις?

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 3
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
Ετυμολογικά ο όρος «σνακ» προσδιορίζει ένα ελαφρύ, πρόχειρο γεύμα, καθώς και την τροφή ανάμεσα στα κανονικά γεύματα. Προσδιορίζει επίσης μια κατηγορία τροφίμων, κυρίως συσκευασμένων, που προορίζονται

Ετυμολογικά ο όρος «σνακ» προσδιορίζει ένα ελαφρύ, πρόχειρο γεύμα, καθώς και την τροφή ανάμεσα στα κανονικά γεύματα. Προσδιορίζει επίσης μια κατηγορία τροφίμων, κυρίως συσκευασμένων, που προορίζονται για τέτοιου είδους πρόχειρα γεύματα. Εξ ορισμού, λοιπόν, τα σνακ είναι μικρού μεγέθους και χαμηλής θερμιδικής αξίας, δεν χρειάζονται μεγάλη προετοιμασία, δεν απαιτούν απαραίτητα μαγείρεμα, και έχουν σημαντικό ρόλο στη διατροφή μας: τροφοδοτούν τον οργανισμό με θρεπτικά στοιχεία και ενέργεια, συμβάλλουν στον έλεγχο της πείνας, βοηθούν να παραμένουμε αποδοτικοί στην εργασία μας. 1. Προψημένα δημητριακά δεν είναι μόνον για πρωινό Αποτελούν μια καλύτερη εναλλακτική έναντι άλλων τραγανών σνακ, π.χ. γαριδάκια, πατατάκια, διότι αποδίδουν αρκετά λιγότερες θερμίδες. Άλλωστε, οι περισσότερες νιφάδες δημητριακών, όπως επίσης τα sticks και οι «μπουκίτσες», είναι ήδη προψημένες, οπότε μπορούν να καταναλωθούν άνετα ως έχουν, χωρίς δηλαδή να αναμειχθούν με γάλα ή άλλα υγρά. Επίλεξε τα δημητριακά που σε καλύπτουν ποιοτικά και γευστικά, π.χ. σκέτα ή με αποξηραμένα φρούτα, ακόμα και με κομματάκια μαύρης σοκολάτας, προτιμότερο όμως υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, και κατανάλωσέ τα ένα ένα και όχι «μαζεμένα» από τη χούφτα στο στόμα. 2. Τοστ η δημοφιλής επιλογή Σε ό,τι αφορά την επιλογή ψωμιού και γέμισης, ισχύουν τα ίδια με τα σάντουιτς. Ωστόσο, είναι πιο δύσκολο να υπερβάλλεις στη γέμιση του τοστ αν χρησιμοποιήσεις φέτες ψωμιού. Επιπλέον, όλα τα υλικά του ψήνονται μαζί, επομένως γίνονται πιο στεγνά και διατηρούνται έτσι. Αν όμως το τοστ περιέχει ζωικά συστατικά, π.χ. αλλαντικά, πρέπει, για λόγους μικροβιακής ασφάλειας, να παραμείνει ζεστό και να το καταναλώσεις σύντομα. Από το κυλικείο ή το ταχυφαγείο προτίμησε ένα απλό τετράγωνο τοστ με τυρί ή/και γαλοπούλα, χωρίς επάλειψη βουτύρου. 3. Φρούτα νωπά το πλέον... φορητό σνακ Τα περισσότερα φρέσκα φρούτα δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία, τα βάζεις στην τσάντα και τα μεταφέρεις χωρίς κανένα πρόβλημα, εκτός κι αν είναι πολύ ώριμα και μαλακά. Προτίμησε φρούτα που είτε ξεφλουδίζονται εύκολα με το χέρι, όπως μπανάνα, μανταρίνια, είτε μπορούν να φαγωθούν με τη φλούδα, αν και καλό είναι να την αφαιρείς, αφού πρώτα πλυθούν καλά με τρεχούμενο νερό, όπως μήλο, ξινόμηλο, αχλάδι. Το πορτοκάλι είναι επίσης μια καλή επιλογή - ένα μικρό μαχαιράκι κάπου θα βρεθεί, ιδίως δε αν το συνδυάσεις με 8-10 αμύγδαλα ή, όταν χρειάζεσαι μια δυνατή ενεργειακή φόρτιση, με 10-15 γρ. σοκολάτα περιεκτικότητας 60-70% σε κακάο. 4. Σάντουιτς ο ορισμός της ευελιξίας Οι πιθανές παραλλαγές τους είναι εκατοντάδες, με διάφορα είδη ψωμιού και με διαφορετικά υλικά κάθε φορά, που όμως δεν βγάζουν ζουμιά, δεν πανίζουν το ψωμί και αντέχουν για αρκετή ώρα εκτός ψυγείου. Ωστόσο, υπάρχει μια μικρή, αλλά κρίσιμη λεπτομέρεια: το σάντουιτς που προορίζεται για σνακ και όχι για κυρίως γεύμα θα πρέπει να είναι μικρό σε μέγεθος, να μην παραγεμίζεται και να μην αποδίδει πολλές θερμίδες. Αν είναι εξ ολοκλήρου αγοραστό, στα μεν τυποποιημένα αναζήτησε τις «Διατροφικές Πληροφορίες» του, στα δε «της ώρας» ζήτησε εσύ συγκεκριμένο τύπο ψωμιού και γέμισης - όσο πιο... λίγη η γέμιση τόσο το καλύτερο!

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 3
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ