Νικόλας Γιαννόπουλος -Sommelier | κουζινα , γευσεις | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΓΕΥΣΕΙΣ
13:37
20/1/2015

Νικόλας Γιαννόπουλος -Sommelier

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Το wine-tasting είναι ένας παρεξηγημένος όρος στην Ελλάδα, κάτι το οποίο θα αλλάξει πολύ σύντομα ακολουθώντας τα πρότυπα χωρών με καλύτερο know-how και μεγαλύτερη εμπειρία από τη χώρα μας.

Το wine-tasting είναι ένας παρεξηγημένος όρος στην Ελλάδα, κάτι το οποίο θα αλλάξει πολύ σύντομα ακολουθώντας τα πρότυπα χωρών με καλύτερο know-how και μεγαλύτερη εμπειρία από τη χώρα μας. Θεωρώ πως πολύ σύντομα οι οινοπαραγωγοί καθώς και οι εισαγωγείς κρασιού θα στραφούν σε εταιρείες ή πρόσωπα που αμερόληπτα θα δοκιμάζουν τυφλά τα κρασιά τους και θα λαμβάνουν αναλυτική αναφορά με γευσιγνωσία, προτάσεις βελτίωσης, συμβουλές μάρκετινγκ, και που θα πληρόνονται για αυτό, και δεν θα ελέγχονται από άλλες δυνάμεις. Και θα χρησιμοποιούν τις αναφορές αυτές για τη βελτίωση των προϊόντων τους.

Το wine-tasting για να είναι υψηλού επιπέδου, ο δοκιμαστής πρέπει να έχει εμπειρία από όλους τους αμπελώνες του κόσμου, από κρασιά μαζικής κατανάλωσης μέχρι ultra premium, ώστε να μπορεί να κατατάσσει δίκαια τα κρασιά που δοκιμάζει στις ανάλογες κατηγορίες. Ο καλός γευσιγνώστης είναι αυτός που «κρίνεται» καθημερινά, δοκιμάζοντας τις ικανότητές του τυφλά, που βελτιώνεται, μαθαίνει καθημερινά, είναι ανοιχτόμυαλος και δεν ελέγχεται. Είναι δηλαδή ο «δικαστής Ντρεντ» του κρασιού. Δυστυχώς, η πρωτοπορία για την Ελλάδα θα είναι η επιστροφή στα βασικά, στις ρίζες. Δεν υπάρχει κάποια επαναστατική λύση.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ