Φαγητό έξω κι ας κάνεις δίαιτα: 5 κόλπα για να συνεχίσεις να τρως με την παρέα | κουζινα , γευσεις | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΓΕΥΣΕΙΣ
13:18
15/11/2016

Φαγητό έξω κι ας κάνεις δίαιτα: 5 κόλπα για να συνεχίσεις να τρως με την παρέα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η παρέα βγαίνει έξω για φαγητό κι εσύ δεν μπορείς ν΄ακολουθήσεις;  Είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα όσων αποφασίζουν να κάνουν δίαιτα. Καταραμένες θερμίδες... 

Κι όμως δε χρειάζεται να κόψεις τις εξόδους. Τα μόνα που χρειάζεσαι είναι μικρή αυτοσυγκράτηση και μικρά κολπάκια. 

  • Το βασικότερο απ΄όλα είναι να μην κοιτάς τι τρώνε οι άλλοι! Εσύ θα παραγγείλεις τη δικιά σου μερίδα κι ευτυχώς για εσένα τα περισσότερα εστιατόρια πλέον διαθέτουν μακρύ κατάλογο επιλογών. Και δεν είναι μόνο η σαλάτα μέσα σε αυτές. 
  • Πες όχι στο αναψυκτικό και πιές νεράκι. Το αναψυκτικό έχει κρυμμένες θερμίδες κι είναι κρίμα να στερηθείς ένα γλυκάκι. 
  • Προσοχή στο dressing! Πολλές φορές κάνεις το λάθος να παραγγείλεις σαλάτα η οποία αντί να μειώνει θερμίδες και λιπη απλά τα αυξάνει. Πες όχι σε παχύρευστες και λιπαρές σος - σκέτη διατροφική βόμβα. Το καλύτερο είναι πάντα το ελαιόλαδο με το ξίδι. Εναλλακτικά διάλεξε κάποια σος με βάση το γιαούρτι και εννοείται ΧΩΡΙΣ μαγιονέζα.  
  • Κράτα χαρακτήρα και μη τσιμπολογάς από τους άλλους. Γι΄αυτό άλλωστε πήρες τη μερίδα σου.
  • Επιβράβευσε τον εαυτό σου με ένα φρουτάκι ή έστω δύο κουταλίτσες του γλυκού επιδόρπιο. 

 

 

 

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ