6 επιλογές για νόστιμο, υγιεινό και χορταστικό πρωινό | κουζινα , γευσεις | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΚΟΥΖΙΝΑ / ΓΕΥΣΕΙΣ
8:13
30/1

6 επιλογές για νόστιμο, υγιεινό και χορταστικό πρωινό

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ένα υγιεινό πρωινό δεν θα ξεκινήσει μόνο τη μέρα σoυ σωστά, αλλά μπορεί επίσης να σε βοηθήσει στην προσπάθεια σου να χάσεις κιλά. Επιλέγοντας ένα καλό, χορταστικό γεύμα το πρωί, θα διασφαλίσεις ότι δεν θα πεινάσεις μέχρι το μεσημεριανό γεύμα ενώ μπορεί ακόμα και να μην χρειαστεί να θελήσεις στο ενδιάμεσο διάστημα ούτε ένα σνακ!

Αλλά για πολλές, το πρωινό μπορεί να μοιάζει με αγγαρεία. Το να ξυπνήσεις νωρίς για να μαγειρέψεις, δεν είναι και το καλύτερο σου να κάνεις πρωινιάτικα, οπότε θα επιλέξεις συνήθως τα δημητριακά με ζάχαρη, σωστά; Ωστόσο, δεν χρειάζεται να ξοδεύεις πολύ χρόνο για να προετοιμάσεις ένα υγιεινό πρωινό, εάν ξέρεις πού να κοιτάξεις.

Υπάρχουν πολλές υγιεινές επιλογές πρωινού για όλες τις γεύσεις. Είτε προτιμάς κάτι γλυκό είτε αλμυρό, μπορείς να προσθέσεις φρούτα και λαχανικά που επιταχύνουν την απώλεια βάρους.

Αν χρειάζεσαι έμπνευση, εμείς είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε. Δες παρακάτω κάποιες συνταγές για πρωινό και πάρε ιδέες για να βοηθήσεις τον εαυτό σου με το χάσιμο κιλών.

Μπανάνες

Με 105 θερμίδες, 1 γρ πρωτεΐνη, λιγότερο από 1γρ. λίπος, 26 γρ. υδατάνθρακες, 14 γρ. ζάχαρη σε μια μέτρια μπανάνα, είναι ένα πρωινό που θα σε κρατήσει μέχρι το μεσημέρι. Αυτό το κίτρινο φρούτο έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Εκτός ότι είναι γεμάτο με κάλιο, είναι και ένα τέλειο σνακ πριν από την προπόνηση, εάν είσαι αθλητικός τύπος.

Μανιτάρια σε τοστ

Τα μανιτάρια είναι ένα πραγματικό superfood για πρωινό καθώς είναι ένα θρεπτικό κλειδί για τη διατήρηση ενός υγιούς δέρματος και μια καλή πηγή ψευδαργύρου. Πρόσθεσε και αυγά στο τοστ ολικής αλέσεως το πρωί για να πάρεις έξτρα ενέργεια.

Σολομός και αυγά

Ένα απόλυτο πλούσιο πρωινό είναι επίσης καλό για εσένα αρκεί φυσικά να παραλείψεις το γάλα και την κρέμα στα αυγά σου. Φτιάξε ομελέτα στο μάτι και ανακάτεψε τη με λίγο καπνιστό σολομό. Φανταστικό!

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι γεμάτο «καλά λιπαρά» που ουσιαστικά σημαίνει ότι θα σε χορτάσει και θα απελευθερώσει πολλά καλά θρεπτικά συστατικά. Σέρβιρέ το πάνω σε τοστ ολικής αλέσεως ή ψήσε ένα αυγό στο κέντρο για μια πρωινή λιχουδιά.

Ομελέτα

Μια ομελέτα είναι εύκολο να φτιαχτεί και είναι γεμάτη με πρωτεΐνες. Πρόσθεσε σπανάκι και μανιτάρια για επιπλέον απόλαυση.

Φυστικοβούτυρο

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, το φυστικοβούτυρο δεν είναι διαβολικό. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με δύο μελέτες, μια καθημερινή μερίδα ξηρών καρπών μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του βάρους σου, ειδικά καθώς μεγαλώνεις.

Επίλεξε ένα πιο υγιεινό φυστικοβούτυρο και προσπάθησε να μην βουτήξεις κατευθείαν στο βάζο. Είναι νόστιμο, αλλά πιθανώς δεν ευνοεί την απώλεια βάρους όταν το τρως μέσα από το βάζο με κουτάλι.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ