Sunrise: σποτ της Heineken με κοινωνικό μήνυμα | fyi | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / FYI
15:05
17/2/2014

Sunrise: σποτ της Heineken με κοινωνικό μήνυμα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Sunrise: Ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό σποτ της Heineken για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ

Το όνειρο της απόκτησης ενός παιδιού τώρα πιο κοντά στην πραγματοποίησή του, με μία λύση που αφενός δεν σε βγάζει από τη ζεστασιά του σπιτιού σου, αφετέρου δεν σου στερεί κάτι από τη μαγεία της ερωτικής στιγμής, ενώ αυξάνει τις πιθανότητές σου για σύλληψη

H Heineken ενισχύοντας την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, παρουσιάζει την καμπάνια «Sunrise» με τηλεοπτικό σποτ και digital επικοινωνία. Για μια ακόμη φορά, η Heineken ξεπερνά τα καθιερωμένα και προβάλλει την υπεύθυνη κατανάλωση με τρόπο που εμπνέει, καλώντας τους νέους να καταναλώνουν με μέτρο. 
 
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας τονίζει ότι όταν γνωρίζεις τα όρια σου, μπορείς να διασκεδάσεις για περισσότερη ώρα και να απολαύσεις στο έπακρο τη βραδιά. Πρωταγωνιστής κι αυτή τη φορά ο «Man of the world» της Heineken, ο οποίος ξεκινάει τη νυχτερινή του διασκέδαση απολαμβάνοντας την αγαπημένη του μπίρα. Καθώς η βραδιά προχωράει, ο πρωταγωνιστής επιλέγει συνειδητά να συνεχίσει τη διασκέδασή του πίνοντας νερό, προκειμένου να διατηρήσει στο ακέραιο την ενέργειά του! Στο τέλος της βραδιάς, ο «Man of the world» έχοντας καταναλώσει με μέτρο την αγαπημένη του μπίρα, απολαμβάνει τη μαγεία της ανατολής. 
 
Η επικοινωνία του “Sunrise”, δεν σταματάει εδώ, καθώς η Heineken έχει ήδη ξεκινήσει  συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης DJ, Armin Van Buuren,, ο οποίος και υποστηρίζει μέσα από το music video clip του “The Experiment” την Υπεύθυνη Κατανάλωση. 
 
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ