Victoria's Secret: Οριστικό τέλος στα αγγελάκια - H επόμενη μέρα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για το brand | μοδα , fashion news | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΜΟΔΑ / FASHION NEWS
12:36
20/6

Victoria's Secret: Οριστικό τέλος στα "αγγελάκια" - H επόμενη μέρα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για το brand

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Το brand αλλάζει και φέρνει νέες εκπροσώπους 

Το αμερικανικό brand εσωρούχων Victoria's Secret, γνωστό για τα απόλυτα θηλυκά εσώρουχα του, λέει "αντιίο" στα μοντέλα - αγγελάκια, κάνοντας μια ριζική ανανέωση της εμπορικής του προσέγγισης. Οι εντυπωσιακά αδύνατοι "Άγγελοι" που περπατούσαν στις παραρέλες των shows με ψηλά παπούτσια στιλέτο και φτερά στις πλάτες θα αντικατασταθούν από επτά νέες φιγούρες που περιγράφονται ως "καταξιωμένες γυναίκες που μοιράζονται ένα κοινό πάθος για μια θετική αλλαγή".

Met Gala 2021: Αυτό θα είναι το φετινό θέμα του γνωστού θεσμού

 

Η νέα ομάδα του brand περιλαμβάνει την πρωταθλήτρια του ποδοσφαίρου των ΗΠΑ και υπέρμαχο των δικαιωμάτων των γυναικών Megan Rapinoe, την ηθοποιό και επιχειρηματία Priyanka Chopra Jonas, την ακτιβίστρια και μοντέλο των ΛΟΑΤΚI Valentina Sampaio, το μοντέλο και πρόσφυγα από το Νότιο Σουδάν Adut Akech, την δημοσιογράφο Amanda de Cadenet, την πρωταθλήτρια σκιέρ Eileen Gu, καθώς και την υπέρμαχος του κινήματος του body positivity Paloma Elsesser.

 

Η Victoria's Secret έχει δεχθεί εδώ και χρόνια κριτική για την απεικόνιση ενός είδους θηλυκότητας που θεωρείται ένα διαχρονικό σεξιστικό στερεότυπο. Η Sampaio, η οποία είναι trans, δήλωσε: "Μαζί μπορούμε να φέρουμε μια θετική αλλαγή σε ολόκληρο τον κόσμο. Το να είσαι trans γυναίκα σημαίνει συχνά ότι βλέπεις κλειστές πόρτες. Ως μια ισχυρή παγκόσμια πλατφόρμα, το Victoria's Secret δεσμεύεται να ανοίξει αυτές τις πόρτες για trans γυναίκες σαν εμένα, γιορτάζοντας, αναβαθμίζοντας και υποστηρίζοντας όλες τις γυναίκες".

Miley Cyrus, Serena Williams και Jared Leto συμμετέχουν στη καμπάνια για τη νέα σειρά του οίκου Gucci

 

 

Ενώ οι "Άγγελοι" δεν θα είναι μέρος του Victoria's Secret, τα καταστήματα του brand θα συνεχίσουν να πωλούν κομμάτια όπως σέξι εσώρουχα, αλλά θα επεκτείνουν τα εμπορεύματα, κυρίως με αθλητικά είδη.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ