Manolo Blahnik: Γιορτάζει τα 50 χρόνια του εμβληματικού brand παπουτσιών με μια συναρπαστική virtual έκθεση | μοδα , fashion news | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΜΟΔΑ / FASHION NEWS
8:15
24/11

Manolo Blahnik: Γιορτάζει τα 50 χρόνια του εμβληματικού brand παπουτσιών με μια συναρπαστική virtual έκθεση

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ο Manolo Blahnik έχει δημιουργήσει ένα από τα πιο εμβληματικά fashion brands στον κόσμο και έχει πολλά να γιορτάσει καθώς η φίρμα του κλείνει τα 50 της χρόνια. Και το γιορτάζει με στυλ. Ο σχεδιαστής ξεκίνησε μια συναρπαστική έκθεση που εμβαθύνει στην ιστορία της μάρκας, αφηγούμενη τις ιστορίες μερικών από τα πιο γνωστά σχέδια παπουτσιών και τις γυναίκες που τα έχουν φορέσει.

Η διαδραστική έκθεση «A New Way of Walking» περιλαμβάνει πέντε καθηλωτικούς virtual χώρους, ο καθένας από τους οποίους εξερευνά διαφορετικά στοιχεία τoυ brand. Αποκαλύπτει, για πρώτη φορά, το εύρος των αρχείων του οίκου και στοχεύει να αναδείξει τη συνεχή καινοτομία που χρησιμοποιεί.

 

 

«Εξερευνώντας μια εκπληκτική συλλογή από πρωτότυπα σχέδια, η εμπειρία αποκαλύπτει τη μοναδική καλλιτεχνική αίσθηση του Blahnik, την πολυπλοκότητα που είναι δοσμένη σε κάθε σχέδιο, το χιούμορ του και το αξιοσημείωτο εύρος των πολιτιστικών του αναφορών», εξήγησε το brand σε ανακοίνωση του.

Οι virtual χώροι έχουν τίτλους όπως: Παλέτα, Seventies, Φιλίες, Χρυσός και Οικογένεια. Ο καθένας υπογραμμίζει διαφορετικές κομβικές στιγμές στην 50χρονη ιστορία της μάρκας και αναδεικνύει τα σχέδια και τους ανθρώπους που συνδέονται με αυτήν.

«Θέλω αυτός να είναι ένας χώρος όπου οι άλλοι μπορούν να μάθουν και να εμπνέονται να δημιουργούν», είπε ο Blahnik για την έκθεση. «Είναι πολύ σημαντικό για μένα προσωπικά, ότι ακόμη και εκείνοι που δεν μπορούν να αγοράσουν τα παπούτσια μου μπορούν να νιώσουν μια σύνδεση με τον Manolo Blahnik για το ποιοι είμαστε. Και αυτό το προσφέρει το A New Way of Walking».

 

 

 

Η έκθεση δημιουργήθηκε για τον εορτασμό της 50ης επετείου του brand αλλά θα είναι ένα συνεχές προτζεκτ που θα συνεχίσει να επεκτείνεται και να αναπτύσσεται, κάτι που η δημιουργική ομάδα ελπίζει να είναι μια συνεχής πηγή έμπνευσης για τους θαυμαστές και τους οπαδούς.

«Αυτή είναι μόνο η αρχή ενός πολύ συναρπαστικού ταξιδιού και είναι ένα ταξίδι που ελπίζουμε να το εξερευνούν και να το απολαμβάνουν οι πιστοί μας οπαδοί για τα επόμενα χρόνια», δήλωσε η CEO του brand, Kristina Blahnik.

Μπες στον παρακάτω σύνδεσμο και απόλαυσε τη "βόλτα" σου στην ξεχωριστή, αυτή, έκθεση.

https://www.thearchives.manoloblahnik.com/

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ