Kate vs Meghan: Πού κονταροχτυπήθηκαν πάλι οι royal συννυφάδες και ποια κέρδισε; | μοδα , fashion news | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / SHOPPING & ΜΟΔΑ / FASHION NEWS
9:43
23/6

Kate vs Meghan: Πού "κονταροχτυπήθηκαν" πάλι οι royal συννυφάδες και ποια "κέρδισε";

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ποια από τις δυο δούκισσες "πουλάει" περισσότερο; Μιλάνε οι αριθμοί.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι γυναίκες της βρετανικής βασιλικής οικογένειας επηρεάζουν πολύ το γυναικείο κοινό ειδικά όταν πρόκειται για θέματα μόδας. Τόσο η δούκισσα του Sussex όσο και η δούκισσα του Cambridge είναι γνωστές για τα trends τα οποία κάνουν πρώτες μόδα, επηρεάζοντας τις αγορές και κάνοντας τα κομμάτια να ξεπουλάνε αμέσως. Και τώρα, η παγκόσμια μηχανή αναζήτησης μόδας, Lyst, «ποσοτικοποίησε» αυτήν την επιρροή και επεξεργάστηκε το ποια δούκισσα από τις δύο έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στην προώθηση ενός προϊόντος.

Διάβασε επίσης: Μπάκινχαμ: Μακριά κι αγαπημένες στο μπαλκόνι η Meghan και η Kate και τα απίθανα τσαλίμια του πρίγκιπα Louis [photos]

Ενώ τόσο η Kate όσο και η Meghan εξακολουθούν να έχουν σημαντική επιρροή, φαίνεται ότι η δούκισσα του Sussex έχει τη μεγαλύτερη. Σύμφωνα με το Lyst, οι επιλογές των ρούχων της Meghan προκαλούν σχεδόν διπλάσια ζήτηση στο διαδίκτυο από ό, τι της Kate.

Κατά μέσο όρο, το 2019, οι επιλογές μόδας της Kate έχουν οδηγήσει σε αύξηση ενδιαφέροντος κατά 119% στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με της Meghan, η οποία ανέρχεται περίπου στο 216%.

Το Lyst βρήκε επίσης ότι η Meghan επηρεάζει το κοινό στα χρώματα, ενώ η Kate αυξάνει τη ζήτηση για συγκεκριμένα ονόματα σχεδιαστών.

Μάλιστα, το λευκό φόρεμα από την Wales Bonner, το οποίο επέλεξε να φορέσει η Δούκισσα του Sussex όταν με τον Harry σύστησαν στον κόσμο τον περασμένο μήνα το μωράκι τους, προκάλεσε το ενδιαφέρον του γυναικείου κοινού τόσο πολύ που το συγκεκριμένο brand αύξησε τις πωλήσεις του κατά 28%, ενώ στο google search η φράση «white trench dresses» αυξήθηκε κατά 46% μέσα σε μόλις 12 ώρες. Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι «τρέμετε influencers»!

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ