Η μόδα της φόρμας μπορεί να συνεχιστεί και όταν επιστρέψουμε στο γραφείο; | μοδα , fashion news | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΜΟΔΑ / FASHION NEWS
7:14
13/3

Η μόδα της φόρμας μπορεί να συνεχιστεί και όταν επιστρέψουμε στο γραφείο;

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Όπως αναμφίβολα γνωρίζεις, ο περισσότερος κόσμος που εργάζεται έχει περάσει τον περασμένο χρόνο με φόρμες και πιτζάμες. Και τώρα, με το τέλος της πανδημίας να φαίνεται κάπως στον ορίζοντα, ίσως αναρωτιέσαι τι σημαίνει «επιστροφή στο γραφείο» σε σχέση με το άνετο ντύσιμο που όλες έχουμε συνηθίσει. Οι σχεδιαστές είναι εκεί μαζί σου.

Η Jesse Leyva, δημιουργική διευθύντρια της σειράς casual ρούχων The Wasted Collective, το βλέπει ψύχραιμα για το στυλ που εκπροσωπεί επειδή, όπως επισημαίνει, οι νεότεροι εργαζόμενοι και εκείνοι σε πιο δημιουργικούς τομείς είχαν ήδη πειραματιστεί στο ντύσιμο με φόρμα πριν από την COVID-19 και πολλές εταιρείες έχουν δείξει ότι η δουλειά από το σπίτι μπορεί να γίνει μόνιμη επιλογή για το προσωπικό τους.

Οι σχεδιαστές μπορούν να επανατοποθετήσουν το απόθεμα μαλακών και άνετων υφασμάτων που χρησιμοποιούνται σε φόρμες,  σε νέες, πιο εκλεπτυσμένες ιδέες για ρούχα γραφείου, λέει στο Cosmopolitan η Jamie Williams η οποία ίδρυσε την εταιρεία live in wear ρούχων, Naclo Apparel στην αρχή της πανδημίας. Ο διευθυντής σας δεν χρειάζεται ποτέ να γνωρίζει ότι αυτά τα εντυπωσιακά παντελόνια και σακάκια δίνουν την αίσθηση ότι μοιάζουν με ένα ολόσωμο φούτερ με κουκούλα.

 

 

Η αλήθεια είναι ότι το 2020 επαναπροσδιόρισε το «business casual» για έναν λόγο - μια εξωτερική και εσωτερική ανάγκη για τους καταναλωτές να είναι άνετοι. Τώρα έχουμε «μια συναισθηματική σύνδεση» με τους joggers, που συνδυάστηκε με μια κακιά στιγμή, εξηγεί η Leyva, και αυτό θα έχει ένα ενδυματολογικό αποτέλεσμα που θα είναι ντόμινο για τις επόμενες γενιές. Όπως τα bomber jackets που εμφανίστηκαν από τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο και τελικά έγιναν καθημερινά είδη. Ναι, είναι απλά ένα ρούχο, αλλά είναι επίσης βαθιά συνδεδεμένο με μια νοοτροπία που εξελίχθηκε παράλληλα με μια κοινωνική αλλαγή.

Mήπως λοιπόν και οι πιο αυστηρές εταιρείες θα πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτή τη νέα τάση; «Η άνεση και η πρακτικότητα βοηθούν την παραγωγικότητα και αυτό είναι το πιο σημαντικό εδώ», λέει η Libby Page, Αρχισυντάκτρια Αγοράς Μόδας στο Net-A-Porter. Μετά από μια καταστροφική, κουραστική χρονιά, η τυπικότητα του γραφείου δεν πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα κανενός.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ