Gucci: Έτσι σκοπεύει να βάλει τέλος στα προϊόντα – μαϊμού | μοδα , fashion news | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΜΟΔΑ / FASHION NEWS
8:00
5/5

Gucci: Έτσι σκοπεύει να βάλει τέλος στα "προϊόντα – μαϊμού"

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Πώς ο οίκος Gucci και το Facebook σκοπεύουν να τερματίσουν τις πωλήσεις των πλαστών προϊόντων 

Ένα βήμα για την αντιμετώπιση των πωλήσεων προϊόντων​​​​​ απομίμησης από γνωστούς οίκους έγινε με τη μήνυση που κατέθεσαν σε δικαστήριο της Καλιφόρνια ο οίκος Gucci και το Facebook εναντίον διεθνούς online επιχείρισης πώλησης fake προϊόντων. Η κοινή μήνυση αφορά την παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων χρήσης του Facebook και του Instagram καθώς και την παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων του Gucci, με τη χρήση πλαστού εμπορικού σήματος και άδικου ανταγωνισμού. 

Dior: Στην Αθήνα θα γίνει η παρουσίαση της Cruise Collection 2022

 

Με δημόσια ανακοίνωσή τους, οι δυο εταιρείες αναφέρουν ότι ο κατηγορούμενος, ο οποίος δεν κατονομάζεται, χρησιμοποίησε διάφορους λογαριασμούς τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram για να προμοτάρει τη διεθνή online επιχείρησή πώλησης προϊόντων απομίμησης. "Αυτή η μήνυση είναι ένα φυσικό επόμενο βήμα στη διαδικασία της συνεργασίας, όπου οι δυο πλευρές επιχειρούν να ενώσουν τις πηγές και την εμπειρία τους για να σταματήσουν όσους καταχρώνται το Facebook και Instagram προωθώντας πλαστά προϊόντα, και να στείλουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι μία τέτοια κατάχρηση δεν θα είναι πλέον ανεκτή, κάνοντας τις πλατφόρμες του Facebook πιο ασφαλείς για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις ώστε να επικοινωνήσουν, μοιραστούν, αγοράσουν και πωλήσουν online" αναφέρεται στη δήλωση.

Η νέα τάση που θα μας φτιάξει τη διάθεση και θα μας φέρει πιο κοντά στο καλοκαίρι

 

Στην ίδια δήλωση, αναφέρεται πως: "Περισσότερα από 1.000.000 κομμάτια περιεχομένου αφαιρέθηκαν από Facebook και Instagram στο πρώτο μισό του 2020, με βάση τις χιλιάδες αναφορές για ψευδές περιεχόμενο από brands όπως η Gucci". Μέσα στο 2020, η νομική ομάδα της Gucci ανέλαβε δράση για να αποσυρθούν 4.000.000 "προϊόντα - μαϊμού" καθώς και 45.000 ιστοσελίδες και προφίλ στα social media. To 2019, η Gucci είχε μηνύσει χιλιάδες ιστοσελίδες που πουλούσαν απομιμήσεις των προϊόντων της, ενώ σύμφωνα με τους υπολογισμούς οι ζημίες από τις παράνομες αυτές πωλήσεις ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια. 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ