Εβδομάδα Μόδας Παρισιού: Ποιοι οίκοι ξεχώρισαν και τι σημαίνει για το μέλλον της μόδας | μοδα , fashion news | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΜΟΔΑ / FASHION NEWS
11:19
12/7

Εβδομάδα Μόδας Παρισιού: Ποιοι οίκοι ξεχώρισαν και τι σημαίνει για το μέλλον της μόδας

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Για περισσότερο από ενάμιση χρόνο, η παγκόσμια βιομηχανία μόδας - και ιδιαίτερα η υψηλή ραπτική – βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση χωρίς live fashion show και red carpet εκδηλώσεις. Tην προηγούμενη εβδομάδα, σχεδιαστές υψηλής ραπτικής συγκεντρώθηκαν στο Παρίσι για να παρουσιάσουν τις νέες τους συλλογές. Σχεδιαστές, υποψήφιοι πελάτες και ο διεθνής Τύπος επισκέφθηκαν τη γαλλική πρωτεύουσα για να δουν τις 33 μάρκες και τις συλλογές τους στην πασαρέλα.

Oρισμένοι οίκοι επέλεξαν οnline σόου, αλλά αυτή η εβδομάδα μόδας υπογράμμισε γιατί είναι τόσο σημαντικό για την υψηλη ραπτική να την παρακολουθεί κανείς από κοντά. Τα σόου φθινόπωρο-χειμώνας 2021-22 έδωσαν έμφαση στο ότι οι εν λόγω εκδηλώσεις είναι απαραίτητες για να επιβιώσουν οι πολυτελείς οίκοι.

 

 

Οι Dior, Chanel, Giorgio Armani Privé, Balenciaga, Jean Paul Gaultier, Zuhair Murad, Vaishali S και Pyer Moss εμφανίστηκαν σε φυσικές πασαρέλες, ενώ ο οίκος Azzaro Couture εμφανίστηκε μέσω broadcast. Είκοσι τέσσερα εμπορικά brands, από τoυς Julien Fournié, Viktor & Rolf, έως τον οίκο Imane Ayissi, εμφανίστηκαν ψηφιακά, παρά τη χαλάρωση των μέτρων κατά της πανδημίας στη Γαλλία. Οι ψηφιακές παρουσιάσεις - οι οποίες είναι φθηνότερες και χρειάζονται λιγότερη δουλειά από αυτές της πασαρέλας- έχουν γίνει μια συνηθισμένη πρακτική κατά το τελευταίο έτος και πολλοί στη βιομηχανία αναρωτιούνται αν τελικά αυτό μπορεί να γίνει ο κανόνας.

 

 

Για τα Labels που αποφάσισαν να εμφανιστούν live, η Πόλη του Φωτός έγινε μια μεγάλη πασαρέλα. Οι εκθεσιακοί χώροι περιελάμβαναν το Musée Rodin για την επίδειξη υψηλής ραπτικής του Dior, το πολυκατάστημα La Samaritaine, το πρόσφατα ανακαινισμένο Hôtel de la Marine στην Place de la Concorde και το μουσείο σύγχρονης τέχνης Bourse de Commerce.

Ο οίκος Balenciaga έκλεψε τις εντυπώσεις όταν το brand- με επικεφαλής τoν creative director Demna Gvasalia - παρουσίασε την πρώτη haute couture συλλογή του, 53 χρόνια μετά την απόφαση του ιδρυτή της εταιρείας, Cristóbal Balenciaga, να κλείσει το 1968 την couture επιχείρηση του.

 

 

 

Ο 40χρονος Γεωργιανός σχεδιαστής, ο οποίος σχεδιάζει ready-to-wear (πρετ α πορτέ) ενδύματα για τη Balenciaga τα τελευταία έξι χρόνια, παρουσίασε μια μεγάλη συλλογή 63 εμφανίσεων. Σπάνια τα τζιν και τα μπλουζάκια εμφανίζονταν σε πασαρέλες υψηλής ραπτικής, αλλά το σόου παρουσίασε μια ξεκάθαρα μοντέρνα εμφάνιση σε υψηλή ραπτική, συνδυάζοντας casual ρούχα με επίσημα φορέματα και με την υπογραφή του Demna (προτιμά να τον φωνάζουν μόνο με το μικρό του όνομα).

Στο ίδιο σόου, το πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο Ella Emhoff (θετή κόρη της αντιπροέδρου των ΗΠΑ Kamala Harris) έκανε το ντεμπούτο της, περπατώντας για πρώτη φορά στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού. Ο Kanye West λέγεται ότι ήταν ανάμεσα στο κοινό, μεταμφιεσμένος με μία κουκούλα μπαλακλάβα όπως και άλλοι διάσημοι όπως η Bella Hadid, ο Lewis Hamilton και η Anna Wintour (χωρίς μεταμφίεση).

Στην Εβδομάδα Μόδας συζητήθηκε πολύ και η επίδειξη του οίκου Chanel με τις ιμπρεσιονιστικές επιρροές αλλά και τη συμμετοχή διασημοτήτων όπως η σκηνοθέτιδα Sofia Coppola και η Γαλλίδα ηθοποιός Carole Bouquet αλλά και την ηθοποιό Margaret Qualley η οποία έκλεισε την παράσταση με ένα απαλό ροζ νυφικό.

 

 

Εν τω μεταξύ, ο λατρεμένος γάλλος σχεδιαστής και φιλέλληνας, Jean Paul Gaultier, έδωσε τα δημιουργικά ηνία στον σχεδιαστή της Sacai, Chitose Abe, ο οποίος σκάλισε βαθιά στο αρχείο της εμβληματικής μάρκας για να παρουσιάσει τη δική τoυ συλλογή για τον Gaultier. Η συλλογή αυτή σηματοδοτεί την πρώτη του δουλειά σε μια συνεχιζόμενη σειρά με guest designers που συνεργάζονται με τον oίκο, μετά την απόφαση του Gaultier να αποσυρθεί τον Ιανουάριο του 2020.

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ