Ο απροσδόκητος τρόπος να έρθεις ξανά κοντά με το σύντροφο σου | σχεσεις & sex , ερωτας | womenonly.gr
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΣΧΕΣΕΙΣ & SEX / ΕΡΩΤΑΣ
8:00
15/4

Ο απροσδόκητος τρόπος να έρθεις ξανά κοντά με το σύντροφο σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η επιστήμη προτείνει έναν τρόπο να επανασυνδεθείτε, που ίσως δεν περίμενες

Μερικές φορές, φαίνεται ότι ανεξάρτητα από το πόσο εσύ και ο σύντροφός σου αγαπιέστε, νιώθετε αποκομμένοι ο ένας από τον άλλο. Ίσως δεν λαχταράτε την οικειότητα τον τελευταίο καιρό, ή μαλώνετε συχνά.  Όταν το να το συζητήσετε ή να βγείτε ραντεβού δεν λειτουργεί, ίσως είναι καιρός να δοκιμάσετε κάτι καινούργιο: Να ιδρώσετε μαζί. Σύμφωνα με έρευνες, η άσκηση με τον σύντροφό σου μπορεί να σας βοηθήσει να επανασυνδεθείτε.

Η γυμναστική με το σύντροφο σου προσφέρει πολλά περισσότερα από κάτι που μπορείτε να κάνετε μαζί: Η επιστήμη δείχνει ότι υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα οφέλη που συνοδεύονται από ένα ραντεβού με επίκεντρο τη φυσική κατάσταση. Όταν ασκείστε, απελευθερώνεται μια χημική ουσία του εγκεφάλου, η οποία σας κάνει να αισθάνεστε χαρούμενοι, αισιόδοξοι και άνετοι. Όταν ιδρώνετε μαζί, αυτά τα θετικά συναισθήματα θα επεκταθούν στον σύντροφό σου, βοηθώντας σας να νιώσετε πιο κοντά – και θα νιώσετε μεγαλύτερη ικανοποίηση από τη σχέση σας συνολικά, σύμφωνα με μια μελέτη.

6 τρόποι να δώσεις προτεραιότητα στη χαρά στη σχέση σου

 

Η άσκηση μπορεί επίσης να «έχει μεγάλο αντίκτυπο στη σεξουαλική υγεία λόγω της αύξησης της κυκλοφορίας του αίματος, η οποία οδηγεί σε καλύτερη διέγερση», εξηγεί ο θεραπευτής γάμου Shah Hasan.
Η άσκηση αναδεικνύει πολλά από τα ίδια θέματα που αντιμετωπίζονται στις σχέσεις: το να ξεπερνάτε εμπόδια, η εύρεση κινήτρων, το χτίσιμο εμπιστοσύνης, η επίλυση προβλημάτων και πολλά άλλα. "Η άσκηση όχι μόνο βοηθά στη μείωση του άγχους και της κατάθλιψης, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει και τους δύο συντρόφους να θέσουν στόχους που μπορούν να επιτύχουν μαζί, να αισθάνονται συνδεδεμένοι και να αυξήσουν το δέσιμο μεταξύ τους", λέει ο Hasan. Εξηγεί ότι ο καθορισμός στόχων μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων, «όπως να βρεις χρόνο για να γυμναστείτε μαζί στα ήδη πολυάσχολα και μερικές φορές διαφορετικά προγράμματά σας, δείχνοντας ότι κάθε σύντροφος αφιερώνει χρόνο για τον άλλον και χτίζει εμπιστοσύνη και αγάπη μέσα στη σχέση».

Εάν προτιμάτε έναν λιγότερο έντονο τύπο άσκησης, ακόμη και η αναπνοή μαζί σε ένα ομαδικό μάθημα γιόγκα μπορεί να είναι ευεργετική. Η σωματική κίνηση με κάποιον άλλο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους που μπορούμε να βιώσουμε τη χαρά. Στην πραγματικότητα, οι αθλητές που κινούνται μαζί σε συγχρονισμό - όπως οι χορευτές και οι κωπηλάτες - αναφέρουν υψηλότερη ανοχή στον πόνο. Σύμφωνα με μια μελέτη, ο συγχρονισμός μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη συνεργασία και στενότερη ομαδοποίηση και με άλλους.

Αν αναρωτιέσαι αν μια συγκεκριμένη άσκηση είναι προτιμότερη, αυτό εξαρτάται από ό,τι εσύ και ο σύντροφός σου απολαμβάνετε περισσότερο. Ο Hasan έχει δύο συγκεκριμένες συστάσεις: να περπατάτε και να σηκώνετε βάρη.

«Το περπάτημα είναι μια μέθοδος άσκησης όπου μπορείς πραγματικά να απολαύσεις το περιβάλλον σου και να μπορείς να κάνεις συζητήσεις χωρίς να κουράζεσαι πολύ», εξηγεί. «Αυτό μας βοηθάει να επιβραδύνουμε από στιγμή σε στιγμή για να ακούμε τον σύντροφό μας, να μιλάμε και να βοηθάμε σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν». Το περπάτημα δεν χρειάζεται να είναι βαρετό - μπορείτε να πάτε να εξερευνήσετε μια νέα περιοχή ή να φέρετε το κατοικίδιό σας μαζί σας.

Ο Hasan λέει ότι η Mayo Clinic προτείνει 150 λεπτά αερόβιας δραστηριότητας την εβδομάδα για να αποκομίσετε τα σωματικά οφέλη της άσκησης, αλλά το πόσο συχνά γυμνάζεστε μαζί εξαρτάται από τους στόχους σου και του συντρόφου σου. «Αν το ζευγάρι θέλει να χρησιμοποιήσει την άσκηση ως μέσο συναισθηματικής σύνδεσης, τότε θα συνιστούσα έναν ελαφρύ περπάτημα 30 λεπτών την ημέρα για να βρει λίγο χρόνο για να επικεντρωθεί ο ένας στον άλλο», λέει. Τονίζει τη σημασία του να μην αισθάνεστε πιεσμένοι να ασκηθείτε περισσότερο από όσο θέλετε, και να έχετε και οι δύο το κίνητρο να το κάνετε να λειτουργήσει.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ