Ποια είναι η ιδανική γυμναστική για κάθε ζώδιο | αστρολογια , θεματα | womenonly.gr | Αστρολογία
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ / ΘΕΜΑΤΑ
10:02
10/9

Ποια είναι η ιδανική γυμναστική για κάθε ζώδιο

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αν ψάχνεις για έναν τρόπο να αποκτήσεις φόρμα - ή απλά ανυπομονείς να βρεις ένα αντίδοτο για την κακή διάθεση - αυτές οι προτάσεις θα σε βοηθήσουν. Κάθε ζώδιο κυβερνά ένα διαφορετικό μέρος του σώματος, οπότε ορισμένες ασκήσεις λειτουργούν διαφορετικά για κάθε ζώδιο. Δες πώς μπορείς να λάβεις υπόψη το ζώδιο σου όταν σχεδιάζεις το προγράμμα της άσκησής σου, σύμφωνα με τα όσα προτείνει η Madalyn Aslan στο Tarot.com.

Κριός

Πιες νερό! Ως ζώδιο της φωτιάς, καταναλώνεις υγρά, οπότε χρειάζεσαι περισσότερο από το μέσο άτομο. Άσκησου έντονα μέχρι να ιδρώσεις. Κάνε μεγάλες πεζοπορίες ή αναρριχήσου, πήγαινε για τρέξιμο ή κολύμπησε έξω στη φύση.

Ταύρος

Έχεις αργό μεταβολισμό, οπότε η κηπουρική είναι ιδανική για εσένα, αλλά μπορεί επίσης να θέλεις να δοκιμάσεις μια τάξη χορού για να απολαύσεις τη λαμπρή αίσθηση του ρυθμού σου. Ότι κι αν επιλέξεις, χρειάζεσαι τακτικά μαθήματα και ένα απλό πρόγραμμα άσκησης.

Δίδυμοι

Νευριάζεις συχνά, οπότε η χαλάρωση είναι απαραίτητη. Η γιόγκα θα αλλάξει εντελώς τη ζωή σου. Ο αδύναμος κρίκος των Δίδυμων είναι οι πνεύμονες, οπότε βεβαιώσου ότι εξασκείσαι με βαθιές αναπνοές.

Καρκίνος

Χρειάζεσαι άσκηση που μπορεί να γίνει στο σπίτι. Επένδυσε σε λίγα βάρη και διάδρομο. Επειδή το νερό είναι το κυρίαρχο στοιχείο σου, το κολύμπι είναι επίσης εξαιρετικό για εσένα, ιδιαίτερα το πρόσθιο.

Λέων

Ότι επιδεικνύει το λαμπερό σώμα σου είναι μια εξαιρετική άσκηση για εσένα. Έχεις άφθονη ποσότητα ενέργειας και είσαι λαμπρή χορεύτρια. Ο αδύναμος κρίκος σου είναι η καρδιά σου. Τόσο η αερόβια άσκηση όσο και η ανάπαυση θα βοηθήσουν στην προστασία αυτής της λαμπερής καρδιάς του Λέοντα.

Παρθένος

Οι μεγάλες βόλτες κάθε μέρα είναι η τέλεια άσκηση για εσένα. Το καλύτερο άθλημα της Παρθένου είναι το κολύμπι με συγκεκριμένα σχήματα δομημένης άσκησης.

Ζυγός

Σεβάσου τα σκαμπανεβάσματα των επιπέδων ενέργειας σου. Τα πρωινά χρειάζεσαι ήπια άσκηση - ειδικά τεντώνοντας την πλάτη για να ενισχύσεις το κάτω μέρος της. Τα βράδια είναι καλύτερα για χορό και αερόμπικ.

Σκορπιός

Ζητάς εξαντλητικά μαθήματα εμποδίων για την πρωινή σου άσκηση, ολοκληρώνοντας εύκολα ότι δεν μπορούν καν να ξεκινήσουν τα περισσότερα ζώδια. Αυτό σε κάνει πρωταθλήτρια στον μαραθώνιο. Απλά πρόσεξε να μην χρησιμοποιήσεις τις προκλήσεις της φυσικής κατάστασης για να κρυφτείς από τα συναισθήματά σου.

Τοξότης

Η καλύτερη προπόνηση για σένα είναι το τρέξιμο, το περπάτημα, η ιππασία και η τοξοβολία. Μπορείς κυριολεκτικά να αρρωστήσεις εάν δεν ασκείσαι αρκετά και το ίδιο ισχύει και για τις βαθιές αναπνοές. Σου αρέσει επίσης η γιόγκα.

Αιγόκερως

Τίποτα επίπονο, αγαπητή Αιγοκερίνα, καθώς το ζώδιο σου κάνει τα γόνατά σου τον πιο αδύναμο κρίκο στο σώμα σου. Αντί να τρέξεις, δοκίμασε το ήπιο περπάτημα, το κολύμπι ή την ιππασία.

Υδροχόος

Είσαι στα καλύτερα σου με ασυνήθιστη άσκηση σε εξωτερικούς χώρους, όπως σέρφινγκ, καταδύσεις ή αλεξίπτωτο. Επίσης, η άσκηση που σου επιτρέπει να εκφραστείς - όπως ο αερόβιος χορός - είναι απαραίτητη.

Ιχθείς

Ως τα πιο υδάτινο από τα ζώδια του νερού, πρέπει να προσέχεις την κατακράτηση υγρών και το φούσκωμα. Ευτυχώς τα αποτρέπει αυτά το να ξοδεύεις όσο περισσότερο χρόνο μπορείς στο νερό με κολύμπι, ακόμη και στο μπάνιο σου.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ