Τα 3 βασικά βήματα για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα ενόψει του δύσκολου χειμώνα | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:23
17/9

Τα 3 βασικά βήματα για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα ενόψει του δύσκολου χειμώνα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα είναι πάντα σημαντικό για την υγεία σου και αυτό ισχύει σήμερα περισσότερο από ποτέ. «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτή τη στιγμή να διατηρείς καλά το ανοσοποιητικό σου σύστημα, ώστε να καταπολεμάς τους ιούς», λέει στο Good House Keeping η Neha Vyas, γιατρός στην Κλινική του Κλίβελαντ και καθηγήτρια στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Case Western Reserve.

Αν ψάχνεις τρόπους για να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα, ακολουθούν τρία βασικά βήματα που όλοι πρέπει να κάνουμε τώρα. Προσοχή: Κανένα από αυτά τα πράγματα από μόνο του δεν θα αποτρέψει ή θα θεραπεύσει τον κορονοϊό - αλλά η οικοδόμηση ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος θεωρείται ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσεις τον εαυτό σου όσο πιο υγιή γίνεται συνολικά. (Και μην ξεχνάς αυτήν την εξαιρετικά σημαντική συμβουλή για την υγεία: Πλένε τα χέρια σου!

Κοιμήσου αρκετά

Όταν δεν λαμβάνεις αρκετό ύπνο, είναι πιο πιθανό να αρρωστήσεις μετά την έκθεση σε έναν ιό, δείχνει η έρευνα. Αυτό συμβαίνει επειδή το ανοσοποιητικό σου σύστημα λειτουργεί ασταμάτητα ενώ κοιμάσαι: Απελευθερώνει πρωτεΐνες που χρειάζεσαι για να καταπολεμήσεις μια λοίμωξη ή φλεγμονή. Όταν στερείσαι ύπνο το σώμα σου μπορεί να παράγει λιγότερες από αυτές τις πρωτεΐνες. Και αν αναρωτιέσαι πόσο ύπνο χρειάζεται ο μέσος ενήλικας; Από 7 έως 8 ώρες, λένε οι ειδικοί. Και οι νεότεροι χρειάζονται ακόμη περισσότερο: οι έφηβοι πρέπει να κοιμούνται 9 έως 10 ώρες και τα παιδιά στο δημοτικό σχολείο χρειάζονται 10 και πλέον ώρες, ιδανικά.

Ασκήσου συχνά

Εδώ είναι μια καλή δικαιολογία για να απομακρυνθείς από το γραφείο και να κινήσεις λίγο το σώμα σου: Μελέτες δείχνουν ότι η μέτρια σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τα ποσοστά μόλυνσης από ιούς (συμπεριλαμβανομένης της γρίπης και της πνευμονίας) και βακτηριακές παθήσεις (αν και απαιτείται περισσότερη έρευνα σε αυτόν τον τομέα). Υπάρχουν επίσης όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η τακτική άσκηση έχει αντιφλεγμονώδη επίδραση στο σώμα (πιθανώς επειδή μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους), καθώς επίσης ενισχύει την ανοσολογική λειτουργία. «Η άσκηση σε βοηθά να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος, βοηθά στην παραγωγή «καλών χημικών ουσιών» και σε βοηθά να κοιμηθείς καλά», λέει η γιατρός.

Πάρε βιταμίνη C

Αυτή η βιταμίνη - ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό - φαίνεται να έχει ευεργετική επίδραση στο ανοσοποιητικό σύστημα, σύμφωνα με έρευνες, ενισχύοντας τις λειτουργίες των ανοσοκυττάρων. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C περιλαμβάνουν (κατά σειρά από τα πιο πλούσια): κόκκινες πιπεριές, πορτοκάλια, ακτινίδια, πράσινη πιπεριά, μπρόκολο (έχει περισσότερη C όταν μαγειρεύεται), λαχανάκια Βρυξελλών, γκρέιπφρουτ, ντομάτες και πεπόνι.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ