Πώς να αποκοιμηθείς γρηγορότερα σε ένα νέο περιβάλλον | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:00
1/10

Πώς να αποκοιμηθείς γρηγορότερα σε ένα νέο περιβάλλον

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

4 tips που μπορείς εύκολα να ακολουθήσεις 

Ο καλός ύπνος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τήρηση μιας ρουτίνας: Λειτουργούμε ευθυγραμμισμένες με έναν φυσικό κιρκάδιο ρυθμό και πολλές από εμάς παρακολουθούμε τους κύκλους του ύπνου μας. Οτιδήποτε αλλάζει αυτήν την κανονικότητα μπορεί να εκτροχιάσει τον ύπνο μας - και αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ένα νέο περιβάλλον. Είτε βρίσκεσαι σε διακοπές, στο σπίτι ενός φίλου ή ενός μέλους της οικογένειας, είτε μόλις μετακομίσες σε ένα νέο σπίτι, το να ανακαλύψεις πώς να κοιμάσαι ποιοτικά σε ένα νέο μέρος είναι πολύ σημαντικό. 

Υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που υποστηρίζουν την ιδέα ότι τα νέα περιβάλλοντα ύπνου μπορεί να είναι κάτι δύσκολο για να συνηθίσει το σώμα. Συγκεκριμένα, η πρώτη νύχτα σε ένα νέο μέρος συχνά φέρνει, στην καλύτερη περίπτωση, έναν ικανοποιητικό ύπνο και στη χειρότερη, καθόλου ύπνο. Κατά τη διάρκεια της πρώτης νύχτας σε ένα νέο μέρος, περίπου ο μισός εγκέφαλος κοιμάται πλήρως, ενώ ο άλλος μισός παραμένει σε εγρήγορση, σαρώνοντας το περιβάλλον για θέματα ασφάλειας. Και ακόμη και αφού ο εγκέφαλός σου επεξεργαστεί το νέο χώρο ως ασφαλές, κάποιοι παράγοντες θα μπορούσαν να εμποδίσουν τον καλό ύπνο, όπως η θερμοκρασία, ο φωτισμός, η σταθερότητα του στρώματος και η ποιότητα του μαξιλαριού.

Πόσο πραγματικά χρειάζεσαι για να ανακάμψεις μετά από μια νύχτα αϋπνίας

 

Παρακάτω, οι ειδικοί μοιράζονται τις καλύτερες συμβουλές τους για προσαρμογή σε ένα νέο περιβάλλον ύπνου:

Διατήρησε τη νυχτερινή σου ρουτίνα
Δεδομένου ότι πολλά από αυτά που συμβάλουν στον ποιοτικό ύπνο εξαρτώνται από μια σταθερή ρουτίνα, είναι σημαντικό να διατηρήσεις όσο το δυνατόν πιο τυπικό το τελετουργικό πριν από τον ύπνο. Αυτό περιλαμβάνει το βούρτσισμα των δοντιών και ακόμη και σε ποια πλευρά του κρεβατιού κοιμάσαι. Και δεδομένου ότι οι δραστηριότητες της ημέρας μπορούν επίσης να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου, είναι χρήσιμο να κρατάς περίπου το ίδιο πρόγραμμα με τις ώρες ύπνου σου.

Φέρε αντικείμενα που θα σε βοηθήσουν
Εάν έχεις μετακομίσει σε ένα νέο σπίτι, πιθανότατα θα έχεις το ίδιο στρώμα, μαξιλάρια και ούτω καθεξής - αλλά αν ταξιδεύεις, ίσως θα πρέπει να φέρεις ένα μικρό μαξιλάρι, κουβέρτα ή μάσκα ύπνου που συνήθως χρησιμοποιείς. Αυτό δίνει στο ασυνείδητο μυαλό σου ένα διάλειμμα από την εγρήγορση της πρώτης νύχτας. 

Κάνε κάτι χαλαρωτικό ακριβώς πριν τον ύπνο
Ακόμα κι αν τηρείς το συνηθισμένο τελετουργικό σου και έχεις μερικά γνωστά στοιχεία ύπνου στο πλευρό σου, μπορεί να χρειαστείς επιπλέον ώθηση για να ηρεμήσεις ε ένα νέο μέρος. Κάνε ένα ζεστό ντους, διαλογισμό και να αποφύγεις το φως από τις ηλεκτρονικές συσκευές για τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο. 

Προσάρμοσε το περιβάλλον
Προσάρμοσε το φως, τη θερμοκρασία και τον θόρυβο στο χώρο: Κλείσε τις περσίδες ή χρησιμοποίησε μια μάσκα ύπνου για περισσότερο σκοτάδι, ρύθμισε τον θερμοστάτη και χρησιμοποίησε ωτοασπίδες για να διακόψεις τους εξωτερικούς ήχους. 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ