Οι τρόποι να ξυπνάς πιο γρήγορα και εύκολα | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:00
13/5

Οι τρόποι να ξυπνάς πιο γρήγορα και εύκολα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Δεν είσαι πρωινός τύπος; Αυτά είναι τα tips που θα σε σώσουν

Το όνειρο της απόκτησης ενός παιδιού τώρα πιο κοντά στην πραγματοποίησή του, με μία λύση που αφενός δεν σε βγάζει από τη ζεστασιά του σπιτιού σου, αφετέρου δεν σου στερεί κάτι από τη μαγεία της ερωτικής στιγμής, ενώ αυξάνει τις πιθανότητές σου για σύλληψη

Μήπως ανήκεις και εσύ στην ομάδα των ανθρώπων που το πρωινό ξύπνημα είναι μια τεράστια δυσκολία που δε μπορούν να συνηθίσουν όσα χρόνια κι αν περάσουν; Δεν είσαι μόνη - αλλά τα ευχάριστα νέα, είναι ότι μπορείς να κάνεις μερικά πράγματα για να γίνει αυτή η διαδικασία λιγότερο επώδυνη.

Το απλό τρικ των 2 δευτερολέπτων που θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα

 

Ο ερευνητής ύπνου Christopher Winter λέει πως δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που δυσκολεύεσαι να σηκωθείς το πρωί, αλλά πως «μπορεί να σχετίζεται με έναν εγκέφαλο που θέλει να κοιμάται περισσότερο ή που δεν περιμένει ότι πρέπει να ξυπνά συγκεκριμένη ώρα». 

Τι μπορείς να κάνεις για να ξυπνήσεις πιο εύκολα και γρήγορα;

Πλύνε το πρόσωπό σου
Το κρύο νερό στο πρόσωπο βοηθά να φρεσκαριστείς και να αναζωογονηθείς. Ρίξε νερό στο πρόσωπο σου, κάνε ένα καθαρισμό με ένα προϊόν κατάλληλο για τις ανάγκες της επιδερμίδας σου και θα αισθανθείς γρήγορα τη διαφορά.

Άνοιξε τα παντζούρια
Το φυσικό φως έχει τη δύναμη να ενημερώνει το βιολογικό σου ρολόι ότι ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις τη μέρα σου και ενημερώνει τον εγκέφαλο ότι δεν χρειάζεται να παράξει άλλη μελατονίνη για να κοιμηθείς.

Mαγνήσιο: Αλήθεια ή μύθος ότι βοηθάει στον ύπνο

 

Βάλε μουσική
Μπορείς και εσύ λογικά να φανταστείς ότι η αγαπημένη σου χαρούμενη μουσική μπορεί να σε ξυπνήσει ευκολότερα και να σου προκαλέσει ευχάριστα συναισθήματα. Μπορείς να φτιάξεις μια σχετική playlist και να την ακούς κάθε πρωί όσο ετοιμάζεσαι, ή στο δρόμο προς τη δουλειά. 

Γυμνάσου 
Μπορεί να φαντάζει μια μεγάλη και δύσκολη πρόκληση, αλλά αν αφιερώσεις έστω και 10-15' λεπτά κάθε πρωί στο να γυμναστείς, θα επισπεύσεις την πρωινή σου ενέργεια και θα γεμίσεις με σεροτονίνη. 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ