Οι κορυφαίες αντιγηραντικές συνήθειες για το σώμα σου | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:00
20/3

Οι κορυφαίες αντιγηραντικές συνήθειες για το σώμα σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Σίγουρα ξέρεις πως είναι σημαντικές - ήξερες όμως ότι θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις νέα;

Ναι, η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός. Αλλά είτε βρίσκεσαι στα μέσα της δεκαετίας των 20 σου ή μόλις μπήκες στα 50 σου, μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι είναι φυσικό να θέλουμε να διατηρήσουμε τη νεότητα μας και να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να είμαστε στα καλύτερα μας.

Δες και αυτό: Πώς να μείνεις υγιής όταν όλοι στο σπίτι είναι άρρωστοι από γρίπη ή ίωση

 

Ενώ τίποτα δεν μπορεί πραγματικά να σταματήσει τη διαδικασία της γήρανσης, υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις για να επιβραδύνεις την εμφάνιση της γήρανσης. Διάβασε παρακάτω για να μάθεις τους έξι τρόπους να διατηρήσεις φυσικά της νεότητα σου.

Τρόφιμα και Συμπληρώματα
Δυστυχώς, αρχίζουμε να χάνουμε κολλαγόνο και μυες στα 30 μας. Ενώ υπάρχουν πολλά καταπληκτικά τρόφιμα και μερικά από τα καλύτερα συμπληρώματα στην αγορά που βοηθούν στη διατήρηση της νεότητας, θα πρέπει να ικανοποιήσεις τις βασικές σου ανάγκες για να δουλέψουν. Τα καλύτερα τρόφιμα και συμπληρώματα για αντιγήρανση είναι τα πεπτίδια κολλαγόνου και ο ζωμός οστών, οι σπόροι και το βούτυρο σπόρων, ο σολομός, τα μούρα, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και ο ψευδάργυρος.

Τακτικά μασάζ
Ένα καλό μασάζ μειώνει την λεμφική συσσώρευση και αυξάνει το οξυγόνο με τη ροή του αίματος στα κύτταρα του δέρματός σου. Ειδικές τεχνικές που επιταχύνουν τη ροή των λεμφαδένων μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος, στη μείωση της φλεγμονής, στην αποτοξίνωση των κυττάρων και στη βελτίωση της υφής του δέρματος. 

Αυτό το είδες; Κορωνοϊός: Τα 7 βήματα για τη σωστή αντιμετώπιση της διασποράς του από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών

 

Ενυδάτωση
Η σωστή ενυδάτωση βοηθάει τους μύες, εντείνει το κάψιμο περισσότερων θερμίδων, ενισχύσει τη διανοητική σαφήνεια και μειώνει τα σημάδια της γήρανσης. 

Ασκηση
Οι τρεις περιοχές που επηρεάζονται περισσότερο από τη βαρύτητα καθώς γερνάμε είναι το πίσω μέρος μας, τα χέρια και το στήθος. Είναι σημαντικό να παραμείνεις συνεπής και να συμπεριλάβεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποικιλία στις προπονήσεις σου για να κρατήσεις την φιγούρα σου πιο σφιχτή. 

Απολέπιση σώματος
Η τακτική χρήση ενός scrub σώματος ενώ κάνεις ντους βοηθά στην απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων του δέρματος, με αποτέλεσμα μαλακότερο, ομαλότερο και πιο υγιές δέρμα.

Διάβασε επίσης: Ποια προβλήματα στα μαλλιά σου δείχνουν ότι αντιμετωπίζεις ζητήματα με την υγεία σου

 

Υπνος
Όταν παραλείπεις τον ύπνο, το σώμα σου δεν μπορεί να λειτουργήσει στα καλύτερα του. Προσπάθησε να κοιμάσαι επτά έως εννέα ώρες τη μέρα ώστε να μπορείς όχι μόνο να αισθάνεσαι ξεκούραστη αλλά και να μειώσεις τον κίνδυνο πρόωρης γήρανσης που προκαλείται από τις κακές συνήθειες ύπνου.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ