Οι καλύτεροι τρόποι να σταματήσεις το λόξυγκα γρήγορα | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:00
19/10/2020

Οι καλύτεροι τρόποι να σταματήσεις το λόξυγκα γρήγορα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Τι είναι ο λόξυγκας, πώς προκαλείται και πώς μπορείς να τον σταματήσεις 

Ο λόξιγκας είναι κάτι εκνευριστικό που έχει συμβεί σε όλους τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους, και μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ενοχλητικό όταν είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε μπροστά σε κόσμο ή όταν προσπαθούμε να συγκεντρωθούμε. 

Τι ακριβώς όμως είναι ο λόξιγκας, τι μπορεί να τον προκαλέσει και πώς μπορούμε να τον σταματήσουμε άμεσα;

Δες και αυτό: Τι συμβαίνει στο σώμα σου αν κοιμηθείς αμέσως μετά το φαγητό

 

O λόξιγκας στην ουσία είναι ο σπασμός του διαφράγματος, ενός μεγάλου μυ που βρίσκεται πάνω από το στομάχι και παίζει ρόλο στην αναπνοή. Όταν υπάρχει σπασμός, η εισπνοή γίνεται οξεία και επηρεάζει τις φωνητικές χορδές, παράγοντας το χαρακτηριστικό ήχο. Παράγοντες όπως η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τροφής ή σε μεγάλη ταχύτητα, η κατάποση αέρα με το φαγητό, το στρες, το αλκοόλ και τα καυτερά τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν το λόξιγκα.

Αυτό το είδες; Αισθάνεσαι ξηροφθαλμία λόγω της μάσκας; Πού οφείλεται και πώς αντιμετωπίζεται

 

Κράτησε την αναπνοή σου
Ο ήχος του λόξιγκα προέρχεται από το άνοιγμα των φωνητικών χορδών, οπότε με το να σταματήσεις για περίπου 15 δευτερόλεπτα την αναπνοή σου, δίνεις χρόνο στο διάφραγμα σου να χαλαρώσει.

Τρίψε τον σβέρκο σου
Κάνοντας ένα σύντομο και απαλό μασάζ στο σβέρκο σου, χαλαρώνεις τους μυς του λαιμού και κινητοποιείς το φρενικό νεύρο που είναι υπεύθυνο για την κίνηση του διαφράγματος.

Ανάπνευσε σε μια χάρτινη σακούλα
Η συγκεκριμένη τεχνική αυξάνει τα επίπεδα του διοξειδίου του άνθρακα στο αίμα, το οποίο έπειτα προλαμβάνει το διαφραγματικό σπασμό.

Φέρε τα γόνατα σου στο στήθος σου
Κάθισε άνετα και σήκωσε τα πόδια σου λυγισμένα, φέρνοντας τα γόνατά σου προς το στήθος. Συγκράτησέ τα με τα χέρια. Μείνε στη θέση αυτή για 2-3 λεπτά, άφησε τα πόδια σου και επανάλαβε αν χρειάζεται. Η κίνηση αυτή ανακουφίζει από την πίεση στο διάφραγμα.

Πίεσε την παλάμη σου
Χρησιμοποιώντας τον αντίχειρα του ενός χεριού, πίεσε το κέντρο της παλάμης του άλλου. Έτσι, στοχεύεις στην κινητοποίηση των νεύρων που επιταχύνουν την ανακούφιση από το λόξιγκα.

Πιες νερό με καλαμάκι
Πίνοντας νερό με καλαμάκι, ειδικά εάν η διάμετρος του είναι μικρή, αναγκάζεσαι να ασκήσεις πίεση στο διάφραγμα σου, και έτσι ο σπασμός είναι πιο πιθανό να σταματήσει.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ