Οι αλλαγές που θα σου συμβούν αν αλλάξεις την ώρα του ύπνου σου | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:40
12/2

Οι αλλαγές που θα σου συμβούν αν αλλάξεις την ώρα του ύπνου σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Άκουσε το σώμα σου και δες το να γεμίζει ενέργεια  

Οι αλλαγές που κάνουμε στην καθημερινότητά μας, μπορούν να αλλάξουν εντελώς την υγεία και τους ρυθμούς της. Αν, για παράδειγμα, γίνεις χορτοφάγος ή αν ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι 5 φορές την εβδομάδα, θα νιώσεις αυτόματα την αλλαγή. Και ο ύπνος παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο.

Δες και αυτό: 5 αλλαγές στο σώμα σου που μπορούν να αποκαλύψουν πολλά για την υγεία σου

 

Όσον αφορά στον ύπνο, αυτό που ξέρεις κατά βάση, είναι ότι πρέπει να κοιμάσαι πολλές ώρες την ημέρα. Έτσι ξεκουράζεσαι και αποκτάς την ενέργεια που χρειάζεσαι. Αποδεικνύεται όμως ότι έστω και μισή ώρα κάνει μεγάλη διαφορά στο μοτίβο του ύπνου σου και σε ό,τι αφορά την υγεία σου. Αυτό που θα σε εκπλήξει είναι ότι δεν χρειάζεται απαραίτητα να κοιμάσαι μισή ώρα νωρίτερα.

«Έστω και μισή ώρα θα σε βοηθήσει να δεις τη διαφορά στην καθημερινότητά σου. Και αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κοιμάσαι μισή ώρα νωρίτερα. Δεν ισχύει για όλους αυτό. Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός. Ο δικός σου μπορεί να χρειάζεται λιγότερο ύπνο από αυτό που έχει συνηθίσει», τονίζει ο ειδικός ύπνου, Δρ. Michael Breus.

Αυτό το είδες; Πόσο νερό θα ήταν καλό να πίνω κάθε μέρα;

 

Οι ειδικοί τονίζουν ότι όταν πηγαίνεις για ύπνο τη στιγμή που νυστάζεις, προκαλείς αλλαγές στο μοτίβο του ύπνου σου. Κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του χρονότυπο, την προτίμηση ουσιαστικά του σώματος για έναν συγκεκριμένο κύκλο ύπνου. Το ζήτημα δεν είναι να κοιμάσαι αναγκαστικά 7-8 ώρες την ημέρα, αλλά μπορεί να χρειάζεσαι 6 ώρες ύπνου και να πρέπει να αλλάξεις το μοτίβο σου προς αυτήν την κατεύθυνση.

«Όταν προσαρμόζεις τον ύπνο σου στον δικό σου χρονότυπο, κοιμάσαι πιο ξεκούραστα και ικανοποιητικά. Όταν αλλάζεις τη ρουτίνα του ύπνου σου, έστω και για 30 λεπτά, σε παίρνει ο ύπνος πιο εύκολα, κοιμάσαι πιο εύκολα, μπαίνεις πιο γρήγορα σε βαθύ ύπνο και σου γίνεται πιο εύκολο να ξυπνήσεις», σου λέει ο Δρ. Breus.

Όλα καταλήγουν στο ότι δεν υπάρχει απάντηση που να ταιριάζει σε όλους. Το ζητούμενο είναι να αναγνωρίζεις τις ανάγκες του οργανισμού σου και να μην υπακούς σε μία καθολική θεωρία.

Διάβασε επίσης: Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν σταματήσεις να τρως κρέας για έναν μήνα

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ