Οι 4 τροφές που βοηθούν να διατηρείται καθαρό το δέρμα μας από σπυράκια | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
9:16
16/2

Οι 4 τροφές που βοηθούν να διατηρείται καθαρό το δέρμα μας από σπυράκια

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Εάν τα φάρμακα δεν λειτουργούν για να καθαρίσουν το δέρμα σου από τα σπυράκια, μήπως θα μπορούσε μια απλή σαλάτα να λύσει το πρόβλημα σου; Συνέχισε να διαβάζεις. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας, τόσο η υγιεινή διατροφή όσο και οι σωστές θεραπείες του δέρματος θα μπορούσαν να παίξουν ένα ρόλο στο να έχεις καθαρή επιδερμίδα. Εάν τελικά πρέπει να τρως περισσότερα λαχανικά για απαλλαγείς από τα σπυράκια σου, τότε, ε ναι, ας το κάνεις. Για να δούμε όμως ποια είναι τα καλύτερα τρόφιμα για καθαρό δέρμα, σύμφωνα με τη δερματολόγο Dendy Engelman (την οποία εμπιστεύεται και η Sofia Vergara).

«Υπάρχει μια πραγματική σχέση μεταξύ της υγείας του δέρματος και της υγείας του εντέρου μας» εξηγεί η Dr. Engelman στο Cosmopolitan. «Η ιδέα είναι ότι εάν έχουμε ένα ανθυγιεινό, μη ισορροπημένο περιβάλλον εντέρου, οι τοξίνες μπορούν να απελευθερωθούν στην κυκλοφορία του αίματος και να προκαλέσουν φλεγμονή σε όλο το σώμα. Από την άλλη πλευρά, τα τρόφιμα που τρώμε μπορούν να προωθήσουν την υγιή πέψη. Συνεπώς παρέχουν βιταμίνες και μέταλλα ζωτικής σημασίας για την υγεία του δέρματος και του σώματός μας».

Ποιες είναι οι 4 τροφές που βοηθούν το δέρμα μας να διατηρείται καθαρό από σπυράκια.

Προβιοτικά

H Dr. Engelman το αναλύει: «Οι ερευνητές έχουν ανακαλύψει καλά και κακά στελέχη βακτηρίων στο δέρμα των ασθενών τους. Οι άνθρωποι με καθαρό δέρμα είχαν το καλό στέλεχος που προστατεύει το δέρμα και τα άτομα με δέρμα μολυσμένο από ακμή είχαν το κακό είδος». Τα προβιοτικά είναι «καλά» βακτήρια που μπορείς να πάρεις μέσα από ζυμωμένα τρόφιμα με ενεργές καλλιέργειες όπως το γιαούρτι ή το κεφίρ που εργάζονται για τον έλεγχο της φλεγμονής. Αλλά μην ξεχνάς και προβιοτικά όπως οι μπανάνες ή τα κρεμμύδια.

Ξηροί καρποί και σπόροι

«Τα καρύδια και οι σπόροι είναι power foods που φιλοξενούν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες Α, Β και Ε, μονοακόρεστα λίπη, μέταλλα και αντιοξειδωτικά», λέει η Dr. Engelman. «Λόγω της φυσικής πυκνότητας των καρπών και των σπόρων, μπορείς να ενυδατώσεις το δέρμα σου, να προωθήσεις την ελαστικότητά του, να αναζωογονήσεις τα κύτταρα και να προστατευτείς ενάντια στις ελεύθερες ρίζες».

Φρούτα

Σύμφωνα με την Dr. Engelman, τα περισσότερα φρούτα περιέχουν υψηλά επίπεδα βιταμινών Α και C και ισχυρά αντιοξειδωτικά που αναπληρώνουν τα θρεπτικά συστατικά στο δέρμα, προάγουν την παραγωγή κολλαγόνου και βοηθούν να διατηρήσεις το δέρμα σου απαλό και σφιχτό. Και δεδομένου ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι το οξειδωτικό στρες προκαλεί φλεγμονή και παίζει ρόλο στην ακμή, τα αντιοξειδωτικά είναι ένας σημαντικός παράγοντας για το καθαρό δέρμα επειδή καταπολεμούν τις βλάβες των ελεύθερων ριζών.

Αβοκάντο

Μην αγχώνεσαι αν δεν είναι και το καλύτερό σου. Μπορείς να βάλεις το αβοκάντο στο τοστ σου το πρωί, χάρη στις λιπαρές ουσίες, τις πρωτεΐνες και τις βιταμίνες που υπάρχουν σε αυτό το πράσινο φρούτο (ξέρεις ότι το αβοκάντο είναι φρούτο ;). Είτε έχεις ξηροδερμία είτε οι πόροι σου φαίνονται μεγαλύτεροι λόγω της έλλειψης κολλαγόνου, το αβοκάντο μπορεί να σε βοηθήσει. «Η πρωτεΐνη βοηθά στη στήριξη των δομών του κολλαγόνου και της ελαστίνης στο δέρμα σου, ενώ το λίπος διατηρεί το δέρμα σου ενυδατωμένο» λέει η Dr. Engelman.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ