Mαγνήσιο: Αλήθεια ή μύθος ότι βοηθάει στον ύπνο | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
7:51
24/3

Mαγνήσιο: Αλήθεια ή μύθος ότι βοηθάει στον ύπνο

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Το ακούς συνέχεια: Ο ύπνος είναι απαραίτητος για κάθε πλευρά της ψυχικής και σωματικής σου ευεξίας. Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό εάν δεν κοιμάσαι καλά, να επικοινωνήσεις με το γιατρό σου, καθώς μια σειρά από καταστάσεις υγείας θα μπορούσαν να σου προκαλέσουν αυτό το πρόβλημα, όπως υπνική άπνοια, άνοια ή ακόμη και κάποιες ψυχικές διαταραχές.

To μαγνήσιο είναι ένα θρεπτικό συστατικό που βρίσκεται σε πολλά τρόφιμα και μπορεί ακόμη και να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου σου. Παρακάτω θα διαβάσεις όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις, σύμφωνα με τη γνώμη ειδικών, για τη λήψη μαγνησίου για τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σου.

Πώς μπορεί η λήψη μαγνησίου να σε βοηθήσει να κοιμηθείς

Η Cinthya Pena Orbea, ειδικός ύπνου στην Cleveland Clinic, εξηγεί πώς η αυτή η θεωρία κέρδισε δημοτικότητα, παρόλο που το μαγνήσιο δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου. «Ορισμένες φορές οι άνθρωποι το αναφέρουν επειδή υπήρξαν κάποιες μελέτες που έγιναν νωρίτερα, αλλά δεν ήταν πλήρεις», εξηγεί. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα οφέλη από τη λήψη μαγνησίου για τον ύπνο έχουν παρατηρηθεί μόνο σε ηλικιωμένους ασθενείς, που σημαίνει ότι το να λάβεις μαγνήσιο για τον ύπνο μπορεί να μην είναι ωφέλιμο για εσένα εάν είσαι νεότερη ή μεσήλικας.

Ακόμα, η λήψη ενός συμπληρώματος μαγνησίου κάθε βράδυ πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι δεν θα σε βλάψει απαραίτητα, αρκεί να συμβουλευτείς έναν ειδικό ύπνου για αυτό. Ωστόσο δεν πρέπει να παίρνεις άσκοπα συμπληρώματα μαγνησίου αν δεν τα χρειάζεται ο οργανισμός σου.

Διάβασε και αυτό: Το μαγνήσιο μπορεί να κρατά το κλειδί για τα οφέλη της βιταμίνης D

Πώς μπορείς να πάρεις το μαγνήσιο για τον ύπνο με ασφάλεια

Η λήψη περισσότερου μαγνησίου μέσω της διατροφής σου είναι ένας εύκολος τρόπος για να αυξήσεις την πρόσληψή του εάν πιστεύεις ότι το μαγνήσιο μπορεί να σε βοηθήσει να ξεκουραστείς πιο εύκολα. Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Υγείας συνιστά σε όλες τις γυναίκες ηλικίας 19 έως 30 ετών να λαμβάνουν 310 mg μαγνησίου κάθε μέρα. Από την ηλικία των 31 ετών και πάνω, η συνιστώμενη πρόσληψη είναι 320 mg.

Αλλά η υπερβολική χρήση μαγνησίου θα μπορούσε να είναι επικίνδυνη: Το μαγνήσιο σε υψηλές συγκεντρώσεις θα μπορούσε να αυξήσει το επίπεδο μαγνησίου στο αίμα, κάτι  που μπορεί να επηρεάσει την καρδιά.

Αυτό το διάβασες; Το μαγνήσιο μειώνει την αρτηριακή πίεση χωρίς παρενέργειες

Η λήψη ενός συμπληρώματος μαγνησίου πριν από τον βραδυνό ύπνο είναι μια άλλη επιλογή, αν και θα πρέπει σίγουρα να το χρησιμοποιήσεις ενημερώνοντας τον γιατρό σου (είναι γενικότερα καλή ιδέα να ενημερώνεις τον γιατρό σου για τυχόν νέα συμπληρώματα ή φάρμακα που χρησιμοποιείς). Εάν ο γιατρός σου είναι οκ  με την απόφασή σου να πάρεις επιπλέον μαγνήσιο, είναι σημαντικό - όπως συμβαίνει με όλα τα φάρμακα - να τηρήσεις τη συνιστώμενη δόση που αναγράφεται στην ετικέτα.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ