Κράμπες: Πώς προκαλούνται και τι μπορείς να κάνεις για να τις αντιμετωπίσεις; | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:00
24/10

Κράμπες: Πώς προκαλούνται και τι μπορείς να κάνεις για να τις αντιμετωπίσεις;

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Όσα αξίζει να γνωρίζεις 

Οι κράμπες στα πόδια είναι επώδυνες μυϊκές συσπάσεις που μπορεί να διαρκέσουν δευτερόλεπτα ή λεπτά και μερικές φορές μπορούν να προκαλέσουν σπασμό και ανεξέλεγκτο σπασμό στο πόδι. Οι κράμπες στα πόδια συμβαίνουν όταν δεν είσαι πολύ δραστήρια ή όταν κοιμάσαι. Πιο συγκεκριμένα, οι νυχτερινές κράμπες στα πόδια μπορούν να συμβούν σε οποιονδήποτε σε οποιαδήποτε ηλικία, αλλά συμβαίνουν πιο συχνά σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας. Περίπου το 40% των εγκύων γυναικών θα εμφανίσουν κράμπες στα πόδια τη νύχτα, κατά πάσα πιθανότητα λόγω του επιπλέον βάρους της εγκυμοσύνης που καταπονεί τους μύες.

Οι καλύτερες διατάσεις για να κάνεις το πρωί μόλις ξυπνάς

Οι κράμπες στα πόδια μπορεί μερικές φορές να είναι σύμπτωμα μιας συγκεκριμένης κατάστασης υγείας, και οι πιθανές αιτίες περιλαμβάνουν τις: Ακούσιες νευρικές εκκρίσεις, περιορισμό στην παροχή αίματος, στρες, , υπερβολική άσκηση υψηλής έντασης και το κάθισμα για μεγάλες χρονικές περιόδους.

Πώς μπορώ να σταματήσω μια κράμπα στα πόδια;
Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει πως οι διατάσεις και το τέντωμα μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά και προληπτικά στις κράμπες. Μια μελέτη του 2012 διαπίστωσε ότι όσοι έκαναν διατάσεις στις γάμπες και τα πέλματα λίγο πριν από τον ύπνο, είδαν 59% μείωση στη συχνότητα των σπασμών. 

Η επαρκής πρόσληψη μαγνησίου μέσω της καθημερινής διατροφής μπορεί επίσης να λειτουργήσει βοηθητικά, με την κατανάλωση φασολιών, ξηρών καρπών, δημητριακών ολικής αλέσεως και πράσινων λαχανικών. Επίσης σημαντική είναι η επαρκής κατανάλωση νερού, καθώς κρατάει την ελαστικότητα των μυών σου σε υψηλό επίπεδο.

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ