Ανακουφίσου χωρίς φάρμακα | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
15:00
28/12/2015

Ανακουφίσου χωρίς φάρμακα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Άμεσες λύσεις ανακούφισης για ενοχλητικά συμπτώματα και μικροπροβλήματα υγείας, μέχρι να επισκεφθείς γιατρό, αν χρειάζεται. Χωρίς φάρμακα που μπορεί να έχουν παρενέργειες, χωρίς βότανα που ίσως δεν γνωρίζεις την ορθή χρήση τους. 

Τι σε ταλαιπωρεί;

Συνήθη συμπτώματα και τρόποι ανακούφισης. Αν επιμένουν, αναζήτησε και αντιμετώπισε το αίτιο…

Διάρροια

Βράσε ½ φλιτζάνι λευκό ρύζι για σούπα, π.χ. γλασέ, σε τουλάχιστον 4 φλιτζάνια νερό και σουρώστε το. Πρόσθεσε στο νερό που έχει απομείνει λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού και αλάτι. Πιες το 2-3 φορές ημερησίως, προτιμότερο σε θερμοκρασία δωματίου. Για ταχύτερα αποτελέσματα, να απέχεις από στερεά τροφή για 12-24 ώρες και εξασφάλισε ότι ενυδατώνεσαι καλά.

Κνησμός χεριού ή ποδιού

Η άνευ αιτιολογίας επίμονη φαγούρα στο δέρμα του χεριού ή ποδιού μπορεί να περάσει ταχύτερα εάν μπερδέψεις τον εγκέφαλό σου σχετικά με τη θέση της. Πώς θα το καταφέρεις; Αντί να ξύσεις το χέρι ή πόδι στο οποίο εκδηλώθηκε η φαγούρα, ξύσεε το… αντίθετο, ακριβώς στο αντίστοιχο σημείο που την αισθάνεσαι.

Πονεμένα πέλματα

Βγάλε παπούτσια και κάλτσες. Κάθισε αναπαυτικά, τοποθέτησε ένα σφραγισμένο εμφιαλωμένο μπουκαλάκι με παγωμένο νερό στο πάτωμα και από πάνω την πατούσα σου, πιέζοντας ελαφρά. Κύλησε την πατούσα πάνω στο μπουκαλάκι για περίπου 30 δευτερόλεπτα, κάνοντας έτσι ελαφρό μασάζ και ταυτόχρονα κρυοθεραπεία. Επανάλαβε με την άλλη πατούσα και κατόπιν από την αρχή για 4-5 λεπτά συνολικά.

Πονόδοντος

Η καλύτερη λύση προσωρινής ανακούφισης είναι να βάλεις 2-3 σταγόνες έλαιο γαρίφαλου (του μπαχαρικού) μέσα στην κοιλότητα του χαλασμένου δοντιού, η χειρότερη να κάνεις μπουκώματα με ούζο. Αν δεν έχεις έλαιο γαρίφαλου, θα σε βοηθήσει να τρίψεις ένα παγάκι στην καμάρα που κάνει ο αντίχειρας με το δείκτη της παλάμης σου.

 

Πονοκέφαλος

Έχεις αυξημένο άγχος, ένταση ή εκνευρισμό και αρχίζει να πονάει το κεφάλι σου; Πάρε ένα κοινό μολύβι γραφής και τοποθέτησέ το ανάμεσα στα δόντια σου με τη μύτη του προς τα έξω. Άφησέ το εκεί –χωρίς να το δαγκώνεις!– για 2-5 λεπτά ή μέχρι να νιώσεις πιο χαλαρούς τους μυς του προσώπου σου. Η πρακτική αυτή έχει καλύτερα αποτελέσματα όταν συνδυάζεται με παγωμένο ποδόλουτρο.

Πρησμένη άρθρωση

Για να περιορίσεις τη φλεγμονή, τη διόγκωση και τον πόνο, ρίξε γύρω από την πρησμένη άρθρωση δροσερό νερό με το τηλέφωνο του ντους, από απόσταση 30-35 εκατοστών, κάνοντας κυκλικές κινήσεις για 3-5 λεπτά. Επαναλαμβάνεις πρωί και βράδυ ή κάθε φορά που νιώθεις την ανάγκη.

Ταξιδιωτική ναυτία

Εάν αισθάνεσαι συχνά ναυτία καθώς ταξιδεύεις, π.χ. με το πλοίο, φρόντισε να έχεις μαζί σου μερικές αλατισμένες μαύρες ελιές και να καταναλώσεις 3-4 από αυτές με τα πρώτα συμπτώματα: τις πιπιλάς μία-μία στο στόμα σου όπως τις καραμέλες, ρουφώντας έτσι τους χυμούς της, βγάζεις το κουκούτσι, μασάς καλά την ψίχα και κατόπιν την απορρίπτεις.

Χρόνιος πόνος στη μέση

Ξάπλωσε ανάσκελα με λυγισμένα πόδια. Φέρε απαλά τα γόνατα προς το στήθος, τόσο όσο να μην αισθάνεσαι ενόχληση στη μέση και αγκάλιασέ τα με τα χέρια σου. Παράμεινε για λίγο σε αυτήν τη θέση και κατόπιν άφησε το σώμα σου να κυλήσει δεξιά-αριστερά, λίγα εκατοστά από κάθε πλευρά, έχοντας πάντα τα πόδια σας αγκαλιασμένα. Κατόπιν αναπαύσου στην εμβρυϊκή στάση.


ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΔΕΔΟΥΚΟ

Πρώτη δημοσίευση: Περιοδικό Αρμονία, τεύχος 172

Update: Δεκέμβριος 2015.  

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ