5 τρόποι με τους οποίους το σώμα σου δείχνει ότι έχεις ανεπάρκεια βιταμίνης D | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
9:04
1/8

5 τρόποι με τους οποίους το σώμα σου δείχνει ότι έχεις ανεπάρκεια βιταμίνης D

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Περίπου 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως υπολογίζεται ότι έχουν ανεπάρκεια σε βιταμίνη D. Ο αριθμός είναι τεράστιος και αυτή η ανεπάρκεια μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα υγείας που συνήθως απαιτούν την άμεση προσοχή. Φυσικά, αυτά τα συμπτώματα δεν προκαλούνται αποκλειστικά από αυτήν την ανεπάρκεια, αλλά μπορεί να είναι ένας από τους πολλούς λόγους. Όποια και αν είναι η περίπτωση, θα πρέπει πάντα να συμβουλεύεσαι το γιατρό σου εάν αισθάνεσαι ότι έχεις κάποιο από τα συμπτώματα που θα αναφέρουμε παρακάτω.

Διάβασε πώς φαίνεται η ανεπάρκεια βιταμίνης D.

Τριχόπτωση ή αραίωση μαλλιών

Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τα κύτταρα του δέρματος που επεξεργάζονται την κερατίνη, την πρωτεΐνη που χρειάζεται για να αναπτυχθούν τα μαλλιά και τα νύχια σου. Έτσι, όταν δεν υπάρχει αρκετή βιταμίνη D, η κερατίνη δεν παράγεται στα απαιτούμενα επίπεδα και τα μαλλιά σου υποφέρουν. Στην πραγματικότητα, η ανεπάρκεια βιταμίνης D συχνά συνδέεται με αλωπεκία και αραίωση μαλλιών τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες. Έχουν γίνει πολλές μελέτες και έρευνες που έχουν καταλήξει στα ίδια αποτελέσματα, κάτι που σημαίνει ότι οι αλλαγές στη διατροφή σου είναι απαραίτητες.

 

Οι τρόποι να παίρνεις βιταμίνη D όταν μένεις σπίτι

 

Δυσκολία στον ύπνο

Αυτή η βιταμίνη παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη επιτυχημένων προτύπων ύπνου. Μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψη σε αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αϋπνία, διαταραγμένο ύπνο, λιγότερο αναζωογονητικό ύπνο και λιγότερες ώρες ύπνου. Σε μερικούς ανθρώπους, μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε άπνοια ύπνου, όπου η αναπνοή κάποιου δεν ρυθμίζεται και διακόπτει τον ύπνο του όλη τη νύχτα.

Πιο συχνές ασθένειες

Μία από τις ασπίδες που μπορεί να έχει το σώμα και το ανοσοποιητικό σου σύστημα ως άμυνα σε ασθένειες και ιούς, είναι η βιταμίνη D. Έτσι, όταν το σώμα σου στερείται αυτής της βιταμίνης, είναι πολύ πιο εύκολο για εσένα να κολλήσεις ιούς και να αρρωσταίνεις συχνά. Το κρυολόγημα, η βρογχίτιδα και η πνευμονία μπορεί να συμβούν πολύ πιο εύκολα όταν λείπει η βιταμίνη D. Με άλλα λόγια, αυτή η βιταμίνη είναι πολύ σημαντική για το αναπνευστικό σου σύστημα και τη διατήρηση της υγείας του.

 

Τροφές που μας εξασφαλίζουν υγιή οστά

 

Πόνος στα οστά και στις αρθρώσεις

Μελέτες έχουν δείξει πώς η ανεπάρκεια βιταμίνης D αυξάνει με τα χρόνια τις πιθανότητες εμφάνισης ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Αυτό συμβαίνει επειδή βοηθά στη διατήρηση της οστικής μάζας στο σώμα σου βοηθώντας στην απορρόφηση του ασβεστίου. Μια άλλη επιστημονική έρευνα έδειξε ότι τα άτομα που υπέφεραν από χρόνιο μυϊκό πόνο και άλλα προβλήματα που σχετίζονται με τα οστά, έτειναν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D.

 

6 λόγοι που μπορεί να σε κάνουν να αισθάνεσαι συνέχεια κουρασμένη και πώς να τους αντιμετωπίσεις

 

Αίσθημα κούρασης όλη την ώρα

Η κούραση μπορεί να έχει πολλές αιτίες, συμπεριλαμβανομένου του στρες, του άγχους, της κατάθλιψης και της ανεπάρκειας βιταμίνης D. Μια μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 480 άτομα με αυτή την ανεπάρκεια, έδειξε ότι όλοι βίωναν κόπωση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα πιο αδύναμα οστά και οι μύες μπορούν να κάνουν όλο το σώμα σου να αισθάνεται πιο κουρασμένο. Το να διορθώσεις τη διατροφή σου και να αρχίσεις να παίρνεις συμπληρώματα, μπορεί να συμβάλλει στο να επαναφέρεις τη χαμένη ενέργεια.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ