5 φυσικές θεραπείες για τον πονοκέφαλο, σύμφωνα με την επιστήμη | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
8:00
18/11/2021

5 φυσικές θεραπείες για τον πονοκέφαλο, σύμφωνα με την επιστήμη

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αξίζει να τις δοκιμάσεις όλες 

Οι πονοκέφαλοι είναι ένας από τους πιο κοινούς αλλά και ενοχλητικούς πόνους. 

Πώς να βελτιώσεις τη στάση του σώματος σου, σύμφωνα με τους ειδικούς

 

Αν και η φαρμακευτική αγωγή είναι πολύ βοηθητική, δεν είναι η μόνη θεραπεία. Υπάρχουν επίσης πολλοί φυσικοί τρόποι για να ανακουφιστείς από τον πονοκέφαλο, ανάλογα με τον τύπο του πονοκεφάλου που αντιμετωπίζεις. Δες παρακάτω πέντε μεθόδους που υποστηρίζονται από την επιστήμη που αξίζει να δοκιμάσεις:

Αύξησε την ενυδάτωση σου
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να πίνουν νερό. Το νερό μπορεί να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του σώματος, να μεταφέρει θρεπτικά συστατικά στα κύτταρα και να αφήσει το δέρμα λαμπερό και νεανικό. Μπορεί επίσης να είναι μια χρήσιμη θεραπεία για την εξάλειψη των ημικρανιών. Επιπλέον, η κατανάλωση αρκετού νερού μπορεί επίσης να ανακουφίσει τον πόνο στο κεφάλι σε μόλις 30 λεπτά.

Μην αμελείς τον ύπνο
Όλοι γνωρίζουμε τις επιπτώσεις του να μην κοιμόμαστε τις συνιστώμενες επτά έως εννέα ώρες κάθε βράδυ: κόπωση, κακή διάθεση, κακή μνήμη, εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα και πολλά άλλα. Ο κακός και ελλειπής ύπνος μπορεί επίσης να είναι ο λόγος που το κεφάλι σου δεν σταματάει να πονάει. Σύμφωνα με έρευνα στο περιοδικό Medicine, όσοι είχαν κακή ποιότητα ύπνου παρουσίασαν μεγαλύτερη συχνότητα πονοκεφάλων. Προσπάθησε να προσαρμόσεις το πρόγραμμα ύπνου σου, κλείσε τις συσκευές σου τουλάχιστον 30 λεπτά πριν τον ύπνο και περιόρισε την πρόσληψη καφεΐνης κατά τη διάρκεια της ημέρας. 

Ίδρωσε
Ενώ η άσκηση μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι να κάνεις όταν το κεφάλι σου πονάει, η κίνηση μπορεί να κάνει τη διαφορά. Όταν ιδρώνεις, το σώμα σου απελευθερώνει ενδορφίνες, ντοπαμίνη και αδρεναλίνη, τα οποία λειτουργούν ως φυσικά παυσίπονα και ρυθμίζουν την απόκριση του σώματος στον πόνο. Μάλιστα, η επίδραση των ενδορφινών, της ντοπαμίνης και της αδρεναλίνης διαρκεί περίπου δύο ώρες.

Πάρε αρκετό μαγνήσιο
Το να προσθέσεις περισσότερο μαγνήσιο στη διατροφή σου μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των ημικρανιών. Έρευνες δείχνουν επίσης ότι η έλλειψη μαγνησίου «αλλάζει την επεξεργασία του πόνου και την απελευθέρωση νευροδιαβιβαστών και ενθαρρύνει την υπερσυσσώρευση αιμοπεταλίων», τα οποία παίζουν ρόλο στην εμφάνιση ημικρανιών.

Ενώ τα συμπληρώματα μαγνησίου είναι μια επιλογή, θα πρέπει να μιλήσεις με τον γιατρό σου για τη σωστή καθοδήγηση πριν πάρεις ένα νέο συμπλήρωμα. Ακόμα πιο εύκολο είναι να προσπαθήσεις να αυξήσεις την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε μαγνήσιο, όπως αμύγδαλα, σπανάκι και μαύρα φασόλια. Η ριβοφλαβίνη, που βρίσκεται σε τρόφιμα όπως τα αυγά, ο σολομός, το στήθος κοτόπουλου, τα αμύγδαλα, το σπανάκι, μπορεί επίσης να βοηθήσει. 

Απομακρύνσου από τις οθόνες
Η έκθεση στο μπλε φως από τις συσκευές, η οποία αυξήθηκε δραματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον αμφιβληστροειδή μας με την πάροδο του χρόνου και πιστεύεται ότι συμβάλλει σε προβλήματα όρασης όπως η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας. Αλλά ένα από τα πιο άμεσα συμπτώματα που μπορεί να προκύψουν ως αποτέλεσμα είναι οι πονοκέφαλοι. Κάνε τις ανάλογες προσαρμογές, όπως η νυχτερινή λειτουργία και κάνε διάλειμμα κάθε 20 λεπτά.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ