5 βότανα και μπαχαρικά που μπορούν να κάνουν καλό στην υγεία σου | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
11:00
7/2

5 βότανα και μπαχαρικά που μπορούν να κάνουν καλό στην υγεία σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Δεν τα θυμόμαστε μόνο όταν ξεκινά ένα κρυολόγημα. Η χρήση των φυτικών φαρμάκων για τη θεραπεία ασθενειών αντί για τα αντιβιωτικά, έχει αυξηθεί παγκοσμίως. Έχει αποδειχθεί ότι οι φυτικές και φυσικές θεραπείες βοηθούν και ενισχύουν τη σωματική και ψυχική υγεία. Φυσικά, υπάρχουν βότανα και μπαχαρικά που μπορεί να έχεις ήδη στην κουζίνα σου και να βοηθήσουν στη θεραπεία των συμπτωμάτων από κρυολογήματα, υψηλή αρτηριακή πίεση ακόμα και να αποτρέψουν την πρόωρη γήρανση.

Ας δούμε 5 μπαχαρικά και βότανα που θα πρέπει να δοκιμάσεις, αν θέλεις να φροντίσεις συγκεκριμένα μέρη του σώματός σου.

1. Σκόρδο

Το σκόρδο είναι πολύ καλό για την καταπολέμηση της γρίπης και του κοινού κρυολογήματος. Μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Το σκόρδο περιέχει επίσης αντιοξειδωτικά, τα οποία πιστεύεται ότι βοηθούν στην πρόληψη της νόσου του Alzheimer και της άνοιας.

Το σκόρδο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μαγείρεμα ή ως συμπλήρωμα διατροφής. Το τεμαχισμένο και ψιλοκομμένο σκόρδο έχει καλύτερα οφέλη για την υγεία.

Διάβασε και αυτό: Πώς θα διώξεις τη μυρωδιά σκόρδου από τα χέρια σου

2. Δεντρολίβανο

Το άρωμα του μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη, τη συγκέντρωση, τις επιδόσεις και τη διάθεσή σου. Μπορεί επίσης να βοηθεί τον εγκέφαλο σου να αντισταθεί στη γήρανση.

Για να πάρεις τις ωφέλιμες ιδιότητές του, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα φύλλα ως γαστρονομικό καρύκευμα. Το δεντρολίβανο μπορεί επίσης να γίνει ένα υπέροχο άρωμα και λάδι και να χρησιμοποιηθεί καθημερινά.

 

3. Τσίλι (καυτερή πιπεριά)

Τα συστατικά που κάνουν καυτερές τις πιπεριές έχουν αντιγηραντική επίδραση στον ανθρώπινο οργανισμό. Μπορούν και ανακουφίζουν από τον πόνο, από την καούρα και είναι καλές στο φαγητό εάν θέλεις να χάσεις βάρος, καθώς μπορούν να αυξήσουν το μεταβολισμό.

Η πιπεριά τσίλι μπορεί να προστεθεί σχεδόν σε οποιοδήποτε φαγητό, να καταναλωθεί ωμή ή ψητή, αφού πρώτα αφαιρεθούν οι σπόροι. Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί ότι η πιπεριά τσίλι μπορεί να μην είναι για όλους, καθώς μπορεί να προκαλέσει έντονη αίσθηση καψίματος.

4. Τζίντζερ

Το τζίντζερ βελτιώνει την πέψη και μειώνει τα άερια. Επίσης, περιορίζει τη φλεγμονή, ανακουφίζει από τον πόνο και μπορεί να διευκολύνει το κρυολόγημα. Το τζίντζερ καταπραΰνει την πρωινή αδιαθεσία και ανακουφίζει από τη ναυτία.

Μπορείς να το πιεις με ζεστό τσάι ή να τρίψεις λίγο από τη ρίζα του μέσα σε μια σούπα (μπορείς να το βρεις και σε σκόνη). Το φρέσκο τζίντζερ μπορεί να προστεθεί σε πολλά γλυκά, επίσης.

Δες και αυτό: Tζίντζερ: Eνα Τονωτικό ρόφημα με εκπληκτικά οφέλη για την υγεία!

5. Μαϊντανός

Ο μαϊντανός είναι ιδανικός για να βοηθήσει στη θεραπεία της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Επίσης, χάρη στη βιταμίνη Κ, ο μαϊντανός βοηθά επίσης στην υγεία των οστών κάνοντάς τα πιο δυνατά.

Ο αποξηραμένος μαϊντανός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενισχύσει τη γεύση σε σούπες, ομελέτες και σάλτσες ντομάτας. Ο φρέσκος ​​μαϊντανός μπορεί να προστεθεί σε σάλτσες για σαλάτες, μαρινάδες και συνταγές θαλασσινών.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ