4η Φλεβάρη: Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου | αρμονικη ζωη , υγεία | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΥΓΕΙΑ
13:11
4/2/2015

4η Φλεβάρη: Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Το 1/3 των καρκίνων μπορεί να προληφθεί!
Το 1/3 των καρκίνων μπορεί να προληφθεί!

Η τέταρτη ημέρα του Φεβρουαρίου, η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη στον αγώνα κατά του Καρκίνου. Αν και τα είδη της ασθένειας είναι πολλά υπάρχουν μερικά απλά μέτρα που μπορείς να πάρεις, για να ελαχιστοποιήσεις τον κίνδυνο εμφάνισης κάποιου καρκίνου. Άλλαξε συνήθειες και διατροφή και άσε τη ζωή να νικήσει τον καρκίνο.

Η τέταρτη ημέρα του Φεβρουαρίου, η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη στον αγώνα κατά του Καρκίνου. Αν και τα είδη της ασθένειας είναι πολλά υπάρχουν μερικά απλά μέτρα που μπορείς να πάρεις, για να ελαχιστοποιήσεις τον κίνδυνο εμφάνισης κάποιου καρκίνου. Άλλαξε συνήθειες και διατροφή και άσε τη ζωή να νικήσει τον καρκίνο.

Μην ξεχνάς την σημασία που έχει η πρόληψη: σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, το 1/3 των καρκίνων μπορεί να προληφθεί.

1. Παρατήρησε οποιαδήποτε σημαντική μεταβολή βάρους που μπορεί να έχεις.. Οι πάσχοντες από καρκίνο αντιμετωπίζουν συχνά απώλεια κιλών σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

2. Τσέκαρε την θερμοκρασία του σώματος. Ο υψηλός πυρετός χωρίς κάποιο εμφανές αίτιο είναι σημάδι ολιγωρίας του ανοσοποιητικού συστήματος..

3. Μην παραμελείς τον εαυτό σου ειδικά όταν αισθάνεσαι έντονη κόπωση και απώλεια ενέργειας χωρίς να κουράζεσαι πραγματικά πολύ.

Πες ναι σε φρούτα και λαχανικα!
Πες ναι σε φρούτα και λαχανικα!

Εξετάσου τακτικά και μην υποβαθμίζεις τους πόνους που μπορεί να νιώσεις σε οποιοδήποτε μέρος του σώματος και για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Τι μπορείς να αλλάξεις στον καθημερινό τρόπο ζωής σου:

1.Κατανάλωσε πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών και 3 μερίδες δημητριακών ολικής άλεσης καθημερινά. Παράλληλα, μείωσε την κατανάλωση τυποποιημένων τροφών και τροφών γεμάτων συντηρητικά. Ανάμεσα στα φρούτα και λαχανικά, προτίμησε εκείνα που έχουν πιο έντονο χρώμα γιατί είναι πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία.

2. Διατήρησε ένα υγιές βάρος. Αθλήσου για 30 λεπτά τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα. Χρησιμοποίησε τις σκάλες και απόφυγε την χρήση ανελκυστήρα. Η άσκηση βοηθά στην διατήρηση του ιδανικού βάρους και ελέγχει τις ορμόνες που συνδέονται με την εμφάνιση όγκων.

3. Προφυλάξου από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου, ειδικά αν είσαι ανοιχτόχρωμη. Μόνο έτσι θα μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης ενός συχνού τύπου καρκίνου, αυτού του δέρματος. Μην περιμένεις το καλοκαίρι για να χρησιμοποιήσεις αντηλιακό γαλάκτωμα.

4. Επισκέψου τον γιατρό κάθε χρόνο για μια τυπική παθολογική και αιματολογική εξέταση. Ειδικά αν υπάρχει οικογενειακό ή προσωπικό ιστορικό καρκίνου, αύξησε τις προληπτικές επισκέψεις στον γιατρό.

5. Κόψε το κάπνισμα σήμερα κιόλας. Μόνο έτσι θα μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου των πνευμόνων για εσένα και τους γύρω σου. Ταυτόχρονα , μείωσε την κατανάλωση αλκοόλ γιατί η υπερβολική λήψη συνδέεται με τον καρκίνο του παχέος εντέρου και του μαστού.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ