Sunday Blues: Πώς να καταπολεμήσεις τη μεγαχολία της Κυριακής | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
20/12/2020

Sunday Blues: Πώς να καταπολεμήσεις τη μεγαχολία της Κυριακής

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Οι τρόποι να ξεκινήσεις αισιόδοξα την εβδομάδα σου 

Θεωρητικά, η ώρα μεταξύ του απογεύματος της Παρασκευής και του πρωινού της Δευτέρας πρέπει να είναι όλη δική σου. Το απόγευμα της Κυριακής κυλάει και αντί να απολαμβάνεις τον χρόνο με την οικογένεια, τους φίλους και το κατοικίδια σου, στο μυαλό σου τρέχουν αυτές οι σκέψεις:

«Τι υποχρεώσεις έχω για αύριο;»

«Τι πρέπει να παραδώσω στο αφεντικό μου;»

«Τι ώρα πρέπει να ξυπνήσω για το πρωινό meeting;»

Ακούγεται οικείο? Δεν είσαι μόνη.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το άγχος έχει χαρακτηριστεί ως επιδημία υγείας του 21ου αιώνα. Μελέτες δείχνουν ότι το εργασιακό άγχος είναι μακράν η κύρια πηγή άγχους για τους ενήλικες και ότι έχει κλιμακωθεί σταδιακά τις τελευταίες δεκαετίες. Μια έκθεση του Εθνικού Ινστιτούτου για την Ασφάλεια και την Υγεία της Εργασίας αποκάλυψε ότι το 40% των εργαζομένων ανέφεραν ότι η δουλειά τους ήταν πολύ ή εξαιρετικά αγχωτική και το 25% θεωρεί τις θέσεις εργασίας τους ως το νούμερο ένα άγχος στη ζωή τους.

Δες και αυτό: Οι καλύτεροι τρόποι να "κλείνεις" τις μέρες σου

 

Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι βλέπουμε ένα φαινόμενο που ονομάζεται Sunday night blues (ή Sunday scary) - το άγχος που αντιμετωπίζετε την Κυριακή όταν σκέφτεστε την επικείμενη εβδομάδα εργασίας. Δεν είναι φαντασία της φαντασίας σας. Είναι αληθινό. Σύμφωνα με δημοσκόπηση του Monster, το 76% των Αμερικανών αναφέρουν ότι έχουν «πραγματικά κακό» μπλουζ της Κυριακής το βράδυ. Ακολουθούν πέντε στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να νικήσετε αυτό το άγχος της Κυριακής το απόγευμα, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε πραγματικά την κερδοφόρα ώρα του Σαββατοκύριακου.

Προγραμμάτισε μια διασκεδαστική δραστηριότητα
Εάν κάθεσαι στο σπίτι σου ξαπλωμένη στον καναπέ, είναι πολύ πιο πιθανό να έρθουν στο μυαλό σου αυτές οι ανησυχητικές σκέψεις. Δοκίμασε να σχεδιάσεις μια διασκεδαστική απόσπαση της προσοχής ή οτιδήποτε μπορείς να σε κάνει να εστιάσεις σε κάτι θετικό. 

Αποσυνδέσου από τα email
Επειδή το αφεντικό σου είναι διαθέσιμο δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι και εσύ. Έλεγξε όλα τα email σου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, κυρίως τις Δευτέρες και στο τέλος της Παρασκευής, και άφησε τα Σαββατοκύριακα για τις προσωπικές δραστηριότητες. Εάν αφιερώσεις χρόνο για να επαναφορτιστείς το Σαββατοκύριακο, το πρωί της Δευτέρας θα είσαι πολύ πιο παραγωγική.

Αυτό το είδες; 4 απλά βήματα για να αλλάξεις εύκολα μια κακή συνήθεια

 

Χρησιμοποίησε τεχνικές ενσυνείδησης
Η συνείδηση ​​μας βοηθά να ζούμε στο παρόν και όχι στο παρελθόν ή στο μέλλον. Μπορείς να δοκιμάσεις διαλογισμό ξαπλώνοντας ανάσκελα με τα πόδια σας εκτεταμένα, τα χέρια στο πλάι και τις παλάμες στραμμένες προς τα πάνω. Εστίασε την προσοχή σου σε κάθε μέρος του σώματός σου, από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σου. Μπορείς επίσης να καθίσεις άνετα με την πλάτη σου ευθεία, τα πόδια στο πάτωμα και τα χέρια στην αγκαλιά σου, να αναπνεύσεις από τη μύτη σου και να εστιάστες στην αναπνοή σου που κινείται μέσα και έξω από το σώμα σου. Εναλλακτικά, μπορείς να βρεις ένα ήσυχο μέρος (κατά προτίμηση έξω στη φύση) και να περπατήσεις αργά. 

Εξέτασε το ενδεχόμενο μιας νέας καριέρας ή μιας νέας δουλειάς
Εάν έχεις έντονη μελαγχολία κάθε Κυριακή, μπορεί να είναι ένα σημάδι ότι πρέπει να αλλάξεις τη δουλειά σου ή ακόμα και την καριέρα σου. Ξεκίνα εξετάζοντας το γιατί αντιμετωπίζεις αυτόν τον φόβο. Νιώθεις κολλημένη στη δουλειά σου; Ο φόρτο εργασίας είναι πάνω από τις δυνάμεις σου; Μήπως το αφεντικό σου είναι εφιαλτικό σαν συνεργάτης; Δημιούργησε μια λίστα με όσα μπορεί να προκαλούν τη θλίψη σου και μόλις φτάσεις στη ρίζα του προβλήματος, μπορείς να αρχίσεις να κάνεις κάτι γι 'αυτό.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ