Πώς να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου σε μία μόλις εβδομάδα | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
10:00
15/1

Πώς να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου σε μία μόλις εβδομάδα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Βελτίωσε βήμα-βήμα την καθημερινότητα και τη ζωή σου 

Ο πρώτος μήνας του χρόνου είναι πάντοτε μία νέα ευκαιρία για να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας.

Δες και αυτό: Οι στόχοι για τη νέα χρονιά που αξίζει να βάλεις και να κρατήσεις

 

Πώς θα το πετύχεις; Αρκεί να κάνεις κάθε μέρα ένα ακόμα βήμα και μπορείς να το καταφέρεις σε μόλις 7 ημέρες:

Δευτέρα: Δημιούργησε μια ρουτίνα
Αν ξεκινάς τη μέρα σου με λάθος τρόπο, είναι πιο δύσκολο να ανατρέψεις την κατάσταση στη συνέχεια. Ας είμαστε όμως ειλικρινείς, οι περισσότερες από εμάς ξεκινάμε το πρωινό μας πατώντας snooze και ύστερα χαζεύοντας το Instagram. Ήρθε η ώρα να σταματήσουμε αυτή την άσχημη συνήθεια, και μπορείς αντ'αυτού να βάλεις το κινητό για λίγα λεπτά μακριά σου, να πιεις μια κούπα ζεστό νερό με λεμόνι και γενικά ναΔ δημιουργήσεις μία ρουτίνα και να μείνεις πιστή σε αυτή.

Τρίτη: Βρες το κέντρο σου
Ξεκίνα με 10 λεπτά διαλογισμού μέρα παρά μέρα για να αδειάζεις το μυαλό σου. Θα εκπλαγείς πόσο καλά θα νιώθεις μετά.

Τετάρτη: Αναβάθμισε την περιποίηση της επιδερμίδας σου
Τα προϊόντα αλλάζουν όσο μεγαλώνεις όμως η περιποίηση της επιδερμίδας σου παραμένει σταθερή. Το ντεμακιγιάζ πριν τον ύπνο, η αναζήτηση μίας κρέμας ματιών ιδανική για τις ανάγκες σου, οι τακτικές μάσκες και η ενυδάτωση είναι βήματα που δεν πρέπει να παραλείπεις.

Αυτό το είδες; New Year' s Resolutions: 3 εύκολα βήματα για να αγαπήσεις τη ζωή σου ξανά

 

Πέμπτη: Βρες κίνητρο για την επόμενη προπόνησή σου
Τι σου δίνει κίνητρο για να ασκηθείς; Να κλείσεις τραπέζι στο αγαπημένο σου εστιατόριο για το Σαββατοκύριακο; Να κάνεις ένα μασάζ; Ή να αγοράσεις καινούργια αθλητικά ρούχα; Χρησιμοποίησέ το για να δώσεις κίνητρο στον εαυτό σου εκείνες τις ημέρες που το γυμναστήριο είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι.

Παρασκευή: Τακτοποίησε για να διώξεις το στρες
Μείνε σπίτι την Παρασκευή και κάνε μία μίνι εκκαθάριση. Δεν χρειάζονται υπερβολές απλά να αναρωτηθείς «το χρειάζομαι πραγματικά αυτό;»;. Τσέκαρε την ντουλάπα, την κουζίνα και το μπάνιο, τακτοποίησε την όποια ακαταστασία και ξεφορτώσου οτιδήποτε περιττό. Ανακύκλωσε, χάρισε στις φίλες σου, επισκεύασε αγαπημένα πράγματα και πέταξε κάτι παλιό και χαλασμένο. Στη συνέχεια ξεκουράσου και απόλαυσε το Σαββατοκύριακο πιο χαλαρή και ανάλαφρη.

Σάββατο: Κάνε digital detox
Περνάμε πολύ χρόνο μπροστά από οθόνες. Από την τηλεόραση και τον υπολογιστή μέχρι το κινητό και το tablet, τα μάτια μας είναι συνεχώς εκτεθειμένα. Τα σαββατοκύριακα όμως αποτελούν την ιδανική ευκαιρία για να κάνεις digital detox. Κάνε ένα διάλειμμα από τις οθόνες, απολαμβάνοντας βόλτες με φίλους, διαβάζοντας βιβλία ή εξασκώντας το αγαπημένο σου χόμπι. Βρες χρόνο μακριά από την τεχνολογία και δες πώς μπορείς να εντάξεις αυτή τη συνήθεια, σε μικρότερη κλίμακα, και μέσα στην εβδομάδα.

Κυριακή: Προετοιμάσου για την εβδομάδα
Τα κατάφερες! Έκανες αλλαγές, βελτίωσες την καθημερινότητά σου και τώρα είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις τη νέα εβδομάδα. Καμία από αυτές τις αλλαγές δεν σημαίνει κάτι αν δεν μείνεις πιστή σε αυτή. Οπότε, οργάνωσε τον διαλογισμό και την προπόνησή σου για την εβδομάδα που ξεκινά και κανόνισε εξόδους με τις φίλες σου (χωρίς κινητά).

Διάβασε επίσης: Πώς να φερθείς καλύτερα στον εαυτό σου το 2020

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ