Οι συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κοιμάσαι καλύτερα | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
5/8

Οι συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κοιμάσαι καλύτερα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Μπορείς να τις εφαρμόσεις όλες από σήμερα!

Είναι πολλές οι φορές που έχουμε εξηγήσει το πόσο σημαντικός είναι ο ύπνος και πόσο πολύ μπορεί να μας επηρεάσει σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας, ακόμη κι αν δεν το συνειδητοποιούμε.

Γι'αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι πολύ σημαντικό να αναπτύξεις συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κοιμάσαι καλύτερα, ειδικά εάν αντιμετωπίζεις δυσκολίες με αϋπνίες.

Δες παρακάτω τις συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κοιμάσαι καλύτερα:

Δες και αυτό: Πώς να αλλάξεις την πρωινή σου ρουτίνα και να νιώθεις καλύτερα το φετινό καλοκαίρι

 

Άνοιξε τις κουρτίνες μόλις ξυπνήσεις
Σου φαίνεται περίεργο; Η έκθεση στο φυσικό φως τα 15 πρώτα λεπτά μόλις ξυπνήσεις, σταματάει την παραγωγή μελατονίνης, την ορμόνη που αυξάνει τους κιρκαδικούς μας ρυθμούς, κάτι που επηρεάζει τον ύπνο και την αφύ­πνιση.

Κάνε πρωινή γυμναστική 
Ακόμη και 10-15 λεπτά αρκούν για να τονωθείς και να νιώσεις περισσότερη κούραση αργότερα.

Πιες τον τελευταίο καφέ μετά το μεσημεριανό
Οι υπερβολές στην ποσότητα καφεϊνης θα επηρεάσει την αδενοσίνη, το φυσικό αμινοξύ που προάγει την υπνηλία και την καταστολή εγρήγορσης.

Κάνε ένα χαλαρωτικό μπάνιο
Σύμφωνα με έρευνα στην οποία συμμετείχαν γυναίκες με αϋπνία, ένα ζεστό μπάνιο 90-120 λεπτά πριν τον ύπνο φέρνει χαλάρωση και υπνηλία.

Αυτό το είδες; Σε ποιες περιπτώσεις η γυμναστική μπορεί να ωφελήσει τον νυχτερινό σου ύπνο

 

Φάε ένα ελαφρύ βραδινό
Ένας βαρύ στομάχι θα φέρει ένα δύσκολο ύπνο. Προτίμησε κάτι ελαφρύ για βραδινό, όπως μια σαλάτα, ή ένα γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Χαμήλωσε τις εντάσεις
Όχι μόνο τις εντάσεις της ζωής σου, αλλά και το φως της έντασης, του υπολογιστή και της τηλεόρασης. Σύμφωνα με έρευνα, ο ρυθμός της μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια και το βάθος του επερχόμενου ύπνου σου κατά 35%.

Ρυθμίζεις τη θερμοκρασία
Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι 18-20 βαθμοί κελσίου είναι η ιδανική θερμοκρασία για ύπνο και οτιδήποτε παραπάνω ερεθίζει το νευρικό σύστημα και πυροδοτεί ακόμα και εφιάλτες.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ