Οι στόχοι για τη νέα χρονιά που αξίζει να βάλεις και να κρατήσεις | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
11:00
30/12/2018

Οι στόχοι για τη νέα χρονιά που αξίζει να βάλεις και να κρατήσεις

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Βάλε απλούς, ρεαλιστικούς στόχους για μια φρέσκια, υγιή νέα αρχή 

Κάθε χρόνο, οι στόχοι για το νέο έτος είναι μια από τις πιο συνηθισμένες παραδόσεις που, αν είμαστε τυχερές και αποφασισμένες, καταφέρνουμε να ακολουθήσουμε. Πολλές από εμάς θέτουμε στόχους όπως να γυμναστούμε περισσότερο, να τρώμε πιο υγιεινά και να ταξιδέψουμε σε άλλες χώρες. Δυστυχώς όμως, όταν δεν καταφέρνουμε να καταφέρουμε τους στόχους που έχουμε βάλει, ακολουθεί η απογοήτευση.  

Δες και αυτό: Πώς να σταματήσεις να τεμπελιάζεις

 

Μέρος του λόγου που τόσες πολλές από εμάς αποτυγχάνουμε να πετύχουμε τους στόχους μας είναι επειδή βάζουμε τον πήχη  πολύ ψηλά. Το κόλπο είναι να τον κατεβάσουμε, και να βάλουμε πιο μικρούς, απλούς και ρεαλιστικούς στόχους.

Παρακάτω θα βρεις μερικούς απλούς στόχους που μπορείς να βάλεις για το 2019, οι οποίοι είναι πολύ εύκολο να ακολουθήσεις και θα κάνουν μεγάλη διαφορά στην καθημερινότητα σου:

1. Κάνε 25 jumping jacks, 10 sit-ups και 5 push-ups κάθε πρωί
Είναι δύσκολο να βρεις το χρόνο να πηγαίνεις το γυμναστήριο κάθε μέρα. Αυτό που είναι πολύ πιο εύκολο όμως να κάνεις μια απλή αλλά αποτελεσματική ρουτίνα γυμναστικής, την οποία μπορείς μάλιστα να κάνεις από το σαλόνι σου. Δοκίμασε να το κάνεις μόλις ξυπνήσεις και θα δεις την ενέργεια σου να εκτοξεύεται.

2. Φτιάξε το κρεβάτι σου
Ο Charles Duhigg, συγγραφέας του Δύναμη της συνήθειας: Γιατί κάνουμε αυτό που κάνουμε στη ζωή και τη δουλειά, αναγνωρίζει το στρώσιμο του κρεβατιού ως "συνήθεια" - μια απλή αλλαγή που μπορεί να ξεκινήσει μια ολόκληρη αλυσίδα καλύτερης λήψης αποφάσεων. Επιπλέον, κάνει το δωμάτιο σου να φαίνεται πιο όμορφο.

Αυτό το είδες; Οι top 10 συνήθειες που θα μετανιώσεις σε μία δεκαετία

 

3. Πιες περισσότερο νερό
Αν ανήκεις στην ομάδα ατόμων που συχνά αισθάνονται αφυδατωμένα και διψασμένα, είναι απαραίτητο να αρχίσεις άμεσα να πίνεις περισσότερο νερό μέσα στη μέρα.

4. Ξόδεψε 3-5 λεπτά για stretching πριν κοιμηθείς
Το τέντωμα είναι πάντα μια καλή ιδέα-και είναι πολύ λίγες από εμας που το κάνουν αρκετά. Πάρε λίγα λεπτά για να κάνεις stretching πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι κάθε νύχτα και θα νιώσεις πιο ήρεμη, θα χαλαρώσεις το μυαλό και το σώμα σου, ενώ παράλληλα θα βελτιώσεις την ευεξία σου.

5. Διάβασε 10 σελίδες πριν πας για ύπνο
Όλες θα μπορούσαμε να κάνουμε την προσπάθεια να διαβάζουμε λίγο περισσότερο. Η ανάγνωση διατηρεί το μυαλό μας αιχμηρό, ανοίγει τα μάτια μας σε νέες ιδέες και μας κάνει να αισθανόμαστε λίγο πιο ολοκληρωμένες. 

Διάβασε επίσης: New Year' s Resolutions: 3 εύκολα βήματα για να αγαπήσεις τη ζωή σου ξανά

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ